Marx & Spencer shirt ♥


Klasická trička zrovna dvakrát nemusím, nejraději nosím nátělníky, ale existuje pár kousků, které prostě musím mít (fuck, céline,..) a pak taky tohle ♥.. Není to proto, že jsem si u maturity přála vytáhnout otázku o Marxismu, ten nápad je prostě skvělý a jen při včerejším nákupu mi tričko pochválila prodavačka a cizí pán :D..


Musím uznat, že takový výběr motivů jako na of.cz nemají snad nikde. A i když bych si dokázala vybrat klidně 10 triček, tohle marxovské bylo už delší dobu na mém wishlistu. Of kromě triček potiskují i hromadu dalších věcí.. mě zaujal například potisk mikinek a triček pro pejsky :)) ♥ (Třeba se v blízké době dočkáte i psího outfitu - s tím obrázkem týkajícím se testování na zvířatech by byl skvělý psí obleček :D)


S kamarádkou jsme byly minulý týden v knihovně, kde jsem si chtěla půjčit nějakou knížku od Marxe právě na tyto fotky.. Jenomže knížky jsou tak staré, že v knihovně nebyly a museli nám je dovézt ze skladu. Když je pak kamarádka vyzvedávala, paní se jí s divným pohledem ptala: "A jsou to opravdu ty knížky, které jste chtěla?" :D.. V knihovně u nás ve městě mi zase řekli, že Marx je zakázaný!? Tak doufám, že mě teď nezavřou :D



A co vy? Líbí se vám vtipná trička?

17 komentářů:

  1. :D Tak teď už konečně vím, kdo to ten Marx vlastně byl. Skvělý nápad :D

    OdpovědětVymazat
  2. To tričko musím mít, je skvělé! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. To tričko je fakt boží :))
    S OF mám taky moc dobré zkušenosti, mám od nich tašku se svým dodaným motivem (James Dean <3 ) a nemůžu si ji vynachválit <3 ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastní motiv jsem vždycky chtěla, ale když jsem uviděla tu jejich nabídku, prostě jsem si tam nemohla plácnout něco svého.. ještě když jsem po Marxovi "snila" tak dlouho :D

      Vymazat
  4. Tak to triko je boží :D :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle tričko se strašně zalíbilo přítelovi na netu. :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  6. COOL !! :-)
    http://mlcoftw.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, to super. :-D A ten Pumba je taky bombový. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Super tričko! A Marx přece nemůže být zakázaný, jinak by se o něm neučilo :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Zakázaný :DDD tak to jsi mě pobavila!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo.. až teď se člověk dozví, že z nás na gymplu vlastně vychovávali komunisty :DD

      Vymazat
  10. Jéé, tak to tričko je vážně super :-))!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  11. Tričko je skvělé, je to taková příjemná změna oproti modním halenkám a nátělníkům :)
    Zajímavé je i to, že tak významný teoretik, kterého zná snad každý, nejde sehnat v normální městské knihovně..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥