Burgundy girl again ♥


Miluju kožené bundy a nejraději bych je nosila po celý rok.. proto je pro mě, v tomto ohledu, zima celkem utrpením.. Pokaždé, když si kupuju novou "koženou" bundu, říkám si, že tahle už bude určitě teplá! :D Jenomže ani s mou "Bershčí" láskou to letos nevyšlo.. a jak se začalo ochlazovat, rozhodla jsem se, že si seženu zimní koženou bundu (teda pokud něco takového existuje!?! :D)
Naštěstí opravdu existuje ♥ Narazila jsem na ni díky e-shopu get fashion - TADY, který mi nabídl spolupráci :)
Pokud byste si ji některá, chtěla také objednat, musím vás upozornit, že velikost M krásně padne i na S! Než mi bunda dorazila, bála jsem se, že bude větší, ale je akorát :).. Je krásně vyteplená a když se zapne až ke krku, hřeje vás navíc ještě kožíšek :)) No a pokud by vám teplo nestačilo, můžete bundu doplnit svetříkem, které mají v get fashion také moc pěkné (třpytivé - a ty já můžu! :D). Kromě bund a svetříků nabízí i hromadu jiných věcí - například kabátky, chlupaté vestičky,.. takže e-shop určitě stojí za návštěvu.
Bundičku jsem doplnila kalhotama z Reserved, které jsem si koupila už na letní dovolené. Kamarádky se často diví, že si něco koupím, třeba 2 měsíce to mám jen hozené ve skříni a až potom, když to jdu poprvé "provětrat", ustřihnu cedulky :D Jenomže já se moc dobře znám a vím, že často první jednám a pak až přemýšlím, takže někdy nakoupím věci, které se mi vlastně zase až tak nelíbí, nebo mi nesluší.. a to pak není nad to, zajít do obchodu a všechno pěkně vrátit! :D
Někde jsem četla, že věc, kterou si neoblečete do tří dnů od koupení nebyla "láska na první pohled" a jedná se o zbytečný nákup.. s čímž teda rozhodně nesouhlasím! Myslím si, že každá věc potřebuje příležitost (tím nemám na mysli třeba večerní šaty) a i když bych si na sebe všechno nové vždycky nejraději naplácala současně, ovládám se! :).. A nebo ta radost, když ve skříni najdu něco, v čem jsem ještě nikdy nebyla a vlastně úplně zapomněla, že to mám :D ♥
A co vy? Kupujete všechno, co vás zaujme nebo každý nákup pečlivě zvažujete?










tričko e-bay, bunda getfashion.cz, kalhoty Reserved, keblka LYDC, šála C&A, náušnice H&M, náhrdelník Claire's, náramek Lindex, hodinky Esprit, prstýnek Primark, pásek Zara, botky Mango

30 komentářů:

  1. já na tyhle bundy moc nejsem, ale zbytek perfektní!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 100 lidí, 100 chutí - kamarádka mi zase zakazuje parku, prý to je nejhorší, co může být :D
      Každopádně jsem vděčná za každý názor! Takže děkuji :))

      Vymazat
  2. sluší Anetko ! :)))
    Já začínám nad nákupy uvažovat čím dál víc a víc :).. jen na té Ebay se nedokážu udržet, tak jak bych chtěla ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně povídej Terezko :D v obchodech jsem se už taky naučila jakž takž ovládat, ale na ebay to nejde a nejde! Vždycky najdu něco tak levného, že to prostě "nutně potřebuju" :D

      Vymazat
    2. Já to mám přesně stejně :-D

      Vymazat
  3. moc ti to sluší, vlastně kdy naposledy ne, že jo :D

    OdpovědětVymazat
  4. včera jsem Tě viděla v autobuse, vypadáš fantasticky, hned jsem tě poznala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta bunda je kožená?Vůbec nevypadá!:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ano! :D samozřejmě nic "živého", to bych nezvládla :/ :D

      Vymazat
  6. Moc krásný článek! Sluší Ti to tam :) na e-shop určitě kouknu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Bundička ti opravdu sluší! Vypadá fakt luxusně ♥ mooc povedený článek ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta kombince je perfektní.:-)Bunda je moc krásná.:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásna! Strašne ti to pasuje. Posledná fotka je TOP ♥
    Donny

    OdpovědětVymazat
  10. Taky miluju kožený bundy, ale hlavně závidim všem, kterým sluší tmavě červená rtěnka.

    OdpovědětVymazat
  11. mně se tenhle typ bundy moc nelíbí, ale přesto ji mám doma taky, přeci jenom obyčejný křivák mě prostě v zimě nezahřeje. řeším to teď většinou tak, že přes křivák dávám kožíškovou vestu a je mi teplo:)
    tato bunda je ale pěkná:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  12. ó tak toto se mi velmi páčí. vínová a černá jdou spolu krásně dohromady. bundička je krásná, stejně jako tvé hodinky! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší:)) celý outfit je krásný:)) a já si každý svůj nákup většinou docela rozmýšlím:D

    OdpovědětVymazat
  14. Tahle bunda není úplně moje gusto, ale za to kalhoty jsou krásné!!!

    OdpovědětVymazat
  15. so beautiful!!!

    thedaydreamings.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. skvela barva. libi se mi tvoje boty:)

    PS: Pripoj se do me giveaway o printic fotky:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  17. osobne burugundy farbu milujem ! takže tento outfit je úplne skvelý ! :))

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥