Přeskočit na hlavní obsah

Pink cap ♥


Víte, co mě fakt baví? Kšiltovky! - Mám jich hned několik (jako "mám" počítám i ty, co jsou vlastně taťkovy, ale já je mám už nějakou chvíli nakřečkované u sebe ve skříni a jen čekám, kdy na ně zapomene - promiň tati, tuším, že když jsi za ty roky mého blogování nevynechal jediný článek, neunikne Ti vlastně ani tento :D) a i když se v nich vlastně moc často nefotím, o to častěji je nosím! :D A naopak je tomu (co se focení a využití týká) s botama na podpatku.. kdybyste mě viděli, jak jsem se zrovna o víkendu na patnácticentimetrových podpatcích kymácela k babičce do pátého patra. Že jsem den zakončila bez zlomené nohy (i s botama v původním stavu!!) vlastně nakonec překvapilo i mě samotnou :D. Ale zpátky k čepicím, miluju je totiž hned z několika důvodů - 1.) pokud vás, stejně jako mě, příliš neužije na barvy, stačí si pořídit barevnou kšiltovku a rázem oživíte každý outfit..a nebo taky, jinak řečeno - stačí si vzít barevnou čepici a rázem i původně jarní/podzimní/zimní outfit je díky čepici najednou letní! :D Za 2.) když jsem se dneska vracela z práce, proklínala jsem všech sto tašek, které jsem táhla s sebou (na co dělat velké nákupy, když jste autem, můžete přece všechno potřebné nakoupit raději až půjdete pěšky :D.. občas pochybuju o výsledku všech těch IQ testů, které jsem dělala :D) a taky sluneční brýle, které jsem si ráno nevzala jen proto, že se mi prostě nehodily k outfitu (ženská logika), vraždila bych alespoň za kšiltovku (berte mě jako odstrašující příklad a nikdy nepoužívejte slova vraždila/ jít přes mrtvoly a tak podobně.. konkrétně na castinzích na Miss a tak to moc nemají rádi :D)! Další výhodou kšiltovek je, že s vypadáte jako superbohyně i pokud nemáte umyté vlasy, což je v tomhle letním počasí fakt terno a v neposlední řadě se s čepkama teda dělají super selfíčka a celkově vypadají fotky tak nějak stylověji, když někam pohodíte kšiltovku, víte jak to myslím :D..

Tak jsem se zase rozjela víc, než jsem plánovala, nicméně je to po delší odmlce vlastně na místě, tak snad jsem vám to snad alespoň částečně vynahradila! Po dlouhém úvodu na téma "kšiltovky" (- ta moje je mimochodem z e-shopu Newstars, který objevil táta, protože mají snad všechny loga, na které si jen vzpomenete, od Atlanty, přes NY.. prostě všechno, co denně obdivujeme na instagramu! :D a navíc za super ceny, takže pokud svoji kšiltovku na dovolenou ještě nemáte, můžete použít můj slevový kód "ANFASH" a mít tak ještě 15 % slevu! :)) by si pár slov určitě zasloužil i zbytek outfitu! Kabelku jste mohli vidět zatím jen jednou - v loňském outfitu a vícekrát jsem ji vlastně ještě ani neměla :D.. i když se mi totiž moc líbí, neměla jsem ji k čemu nosit a druhý dech tak zažívá až díky čepici a tudíž ji snad konečně pořádně využiju :)). Tyhle bílé kalhoty do pasu prostě mi-lu-ju, ale potřebovala bych je minimálně o číslo menší, takže pokud se vám líbí a máte velikost 36 nebo 38 hurá na můj Vinted, jsou vážně nejpohodlnější na světě! ♥ Novinkou je pak také koženkový top s krajkou, který jsem dostala k svátku od mé nejlepší kamarádky se slovy "je boží, ale já v něm vypadám hrozně, tak snad Ti bude sedět líp!" :D No.. tak teda snad :D..
A co vy a topy na špagetové ramínka? :))












 top Bershka, kalhoty Topshop, sluneční brýle Maxbryle, kabelka Zaful, kšiltovka - New Era - Newstars, náušnice Baťa, hodinky Esprit, tenisky Nike

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).