Moje ložnice snů♥.. a jaká je ta vaše?

My Dream Bedroom


Když jsme před pár týdny s přítelem malovali ložnici a poté do ní vybírali nové doplňky, byla jsem doslova ve svém živlu! Všechny ty polštářky, lampy, povlečení a fotorámečky, kterých jsou plné obchody.. a potom tvrdá realita, když si uvědomíte, že váš pokoj není nafukovací.. :D Je fakt, že tenkrát před lety, když jsem se hlásila na výšku, jsem plánovala, že zkusím štěstí v reklamním designu (výkresy k přijímačkám mám dodnes ve skříni, tak jednou ta chvíle třeba ještě nastane :D), ale vlastně by mě nakonec bavil asi víc design interiérů.. pak by totiž byla šance, že všechny ty věci, které obdivuju, můžu někam nacpat, když k nám do ložnice se už nevejdou.. :D

Pokaždé, když v televizi narazím na pořad "Jak se staví sen", se zatajeným dechem sleduju, jak se interiéry doslova mění před očima a z obyčejných pokojů se jako mávnutím kouzelného proutku stávají hotová umělecká díla. Vzpomenu si pak na film Pretty Woman, kde se Vivian ptá Edwarda, jakou práci dělá a na to, že je investor, reaguje slovy, že "nic nevytváří, nic nestaví.." a vlastně tak nějak pochybuje o smyslu jeho povolání.. a přesně tahle scéna mi utkvěla v hlavě.. Každá práce má výsledky (tedy většinou :D), ale je fakt, že mám moc ráda, když ty výsledky vidíte na první pohled. Když z něčeho přežitého, o co lidé sotva zavadili pohledem, vytvoříte něco úplně nového, obdivuhodného.. A to je jeden z důvodů proč tak moc vzhlížím k práci bytových designérů!

Pokud bych si tedy alespoň na den mohla vyzkoušet jakékoliv povolání, bylo by to právě tohle a věřte mi, že prodejci plameňáků (na čemkoli) a flitrovaných polštářů by zažili doslova žně! (jen pro pořádek  - v mé koláži chybí flitrované polštáře čistě jen proto, že jsem je nenašla!) :D No.. a možná právě proto mi tahle profese nebyla souzena.. protože zase tak růžový a třpytivý svět asi být nemusí.. :D Každopádně.. sami dobře víte, jak moc miluju tvorbu koláží a když jsem tak objevila stránku Favi.cz, která seskupuje bytové vybavení a celkově inspirace v tomto směru z nespočtu e-shopů a je tak vlastně takovou "home design" verzí mých oblíbených outfitových koláží na Polyvore, hned jsem se pustila do práce! A pokud se ve vás, stejně jako ve mě, skrývá samozvaný bytový designér :D, můžete se zapojit do soutěže, kterou jsem pro vás spolu s Favi připravila. Čeho se týká?

Ukažte mi, jaké kousky byste zvolili do svého interiéru snů vy!, Je jedno jestli se jedná o kusy nábytku, pouhé doplňky a nebo vytvoříte rovnou celý pokoj - ať už ložnici, stejně jako já, nebo klidně pracovnu,kuchyň,..! Z kousků, které na stránkách Favi.cz vyberete, udělejte koláž (photoshop/ malování/ klidně i výstřižky ve Wordu, záleží jen na Vašich schopnostech :)), kterou mi zašlete na e-mail anfashionista@gmail.com s předmětem "Favi - soutěž". Přesně za dva týdny, tedy 18.8.2017 nejinspirativnější výtvor zveřejním a autor/ka získá poukaz na 500,- do e-shopu Zoot.cz . A to už stojí za trochu námahy, co říkáte?♥

Tak příjemnou zábavu a hodně štěstí všem! :*

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥