Přeskočit na hlavní obsah

#flowerminidress ♥


Vždycky jsem zastávala názor, že krásné oblečení nedělá značka nebo jeho cena.. a myslím, že dnešní článek je toho jasným důkazem! Jasně, nepopírám, že například na kvalitní (a ve většině případů tudíž nelidsky drahé - drahé chápejte na poměry mého ještě částečně studentského života :D) kabelky si opravdu potrpím, ale především z praktického hlediska. Mám jich sice opravdu jen pár, ale zato bych v nich mohla klidně přenášet i bowlingové koule, tolik toho totiž běžně denně snášejí.. a přitom vypadají stále jako nové! :)
Ale u oblečení to mám asi přesně naopak.. vzpomínáte, jak jsem v jednom z minulých článků psala, že mám konečně svoje vysněné Freddy kalhoty? Tak ano, pořád je mám, pořád jsem z nich stejně unešená, ale.. nosím je málo.. a to jen z jediného důvodu - byly drahé, takže se o ně prostě bojím. A představa, že si je vezmu třeba do práce, je tak pro mě naprosto nereálná.. a to celý den vlastně jen sedím v kanceláři.. takže tak :D.

Už od malička si věcí neskutečně vážím (třeba můj iPhone je i po těch letech stále ve stavu, že byste řekli, že jsem jej právě vytáhla nový z krabičky :D), ale někdy je to asi až příliš.. Takže když v obchodě narazím na něco, co mě okouzlí a navíc stojí jen pár korun, hned si to odnáším domů, protože vím, že to určitě využiju víc, než některý z mých vysněný kousků, které bych vlastně mohla mít klidně raději v nějaké síni slávy podle toho, jak k nim přistupuju :D..
Nejnovějším úlovkem za super cenu jsou tak šatičky z dnešního článku, které jsou svými barvami absolutně mimo můj styl, ale možná právě o to víc si je užívám! :) Když jsem totiž nedávno otevřela skříň a vybírala si šaty, které si vezmu na prodloužený víkend s přítelem, zjistila jsem, že většina z nich jsou šaty černé a tudíž všechno, jen ne vyloženě letní. A protože nechci působit jako bych na dovolenou utekla od Adamsovi rodiny, chtělo to zkrátka nějakou změnu! :)

Doufám, že se vám dnešní outfit líbí a budu moc ráda, když mi napíšete, kam na výhodné kousky vyrážíte vy! :)
Krásné léto ♥.









šaty Takko, crossbody Guess - USA Boutique, náušnice Baťa, hodinky Esprit, sandálky Prisco 

Komentáře

  1. Ty šaty ti neskutečně sluší :) Moc hezké fotky!
    Užívej léta :o)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. To je vážně krásný outfit! Asi jsem se zamilovala do té kabelky:D.

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).