Přeskočit na hlavní obsah

Camouflage elegance ♥


Ještě si moc dobře vzpomínám na svoje blogerské začátky.. (úvodní věta zní, jako bych šla vyprávět příběh třeba vnoučatům.. ale nenechte se mýlit, táhne mi teprve na 25! :D).. vlastně si úplně přesně vzpomínám i na outfit, který se tady jako historicky první objevil.. Měla jsem v něm květované kalhoty, pruhovaný nátělník a tenisky.. a nutno dodat, že jsem od té doby, tedy alespoň ve svých očích, ušla pořádný kus "módní" cesty. I když miluju extravaganci a ráda své outfity něčím oživím, což občas vede ke kombinování zdánlivě nekombinovatelného :D, je pro mě důležité, aby celek vždy působil žensky a pokud bude navíc elegantní, tím lépe..

Už když jsem si totiž před několika roky vybírala, kudy se bude ubírat moje studium a v návaznosti na to, pak také i práce, bylo mi jasné, že v roztrhaných džínách a tričku s potiskem se jednou do práce určitě vydávat nebudu (pokud mám tedy pracovat v oboru :D). A i když třeba na výlet s přítelem otrhané kraťásky obleču moc ráda, stačí v obchodě vidět lodičky na podpatku až do nebe a lapám po dechu :D.. věřte mi, že až jednou definitivně vyměním školně-pracovní život za ten čistě pracovní, bude ze mě dáma na plný úvazek!♥ Ale na to si ještě nějakou chvíli počkám, přeci jen jsem měla vždycky velké cíle a když jsem tak jednou řekla, že budu právník stejně jako Pravá blondýnka, byl by v tom čert, abych to nedotáhla do konce.. Přeci jen už to, že máme stejné boty s peříčky, je dobré znamení! :D Ale to jsem zase trošku odbočila, takže zpátky k mému módnímu vývoji.. Říká se že v oblékání se máme řídit tím, na co se zrovna cítíme, na co máme chuť, náladu,.. ale.. je tady ještě jedno velké ALE - vždy berte v potaz, kam v daném oufitu vyrážíte, protože co je super na drink s kamarádkou, může vypadat trošku podivně na výletě v ZOO a naopak. Slečny, které jsem minulý týden potkala v ZOO by o tom mohly vyprávět.. myslím, že boty na odpis vlastně nejsou až tak špatné skóre, pokud nohy zůstaly celé :D:)). A k čemu ještě jsem dospěla? Více než na značku dávám na skvěle padnoucí střih, protože pokud vám daná věc nesedí, věřte mi, že v ní nebudete vypadat jako bohyně jen proto, že je třeba od Diora.. Zastávám a vždy jsem zastávala názor, že krásné oblečení nedělá značka, ale spíše to, jak umí danou věc majitelka nosit.. a i když se tak můj styl oblékání za poslední roky změnil nesčetněkrát, stále platí, že drahé kousky ráda kombinuju s těmi za pár korun.. což je vlastně i případ dnešního outfitu - Freddy kalhoty jsem zkombinovala s volánkovým topem, který jsem objevila ve výprodejích Mohita a i když jsem si dlouho říkala, že starorůžová je sice krásná barva, ale ke mně se zkrátka nehodí, cítím se v ní víc než skvěle a dokonce jsem si už stihla pořídit další starorůžový top :D.
A co vy? Máte to podobně? Okouzlila vás někdy barva, které jste dříve nemohly přijít na chuť? :)

















top Mohito,kalhoty Freddy - Gymrat, řetízek Pandora, kabelka Michael Kors, hodinky Rosefiel - Woodies, tenisky Nike

Komentáře

  1. Já si naopak myslím, že starorůžová barva jde k takovým typům, jako jsi ty, naprosto dokonale :))

    OdpovědětVymazat
  2. tiež si myslím, že staroružová ti pristane, a k takýmto camo nohaviciam úplne sedí :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Verunko♥ já si v první chvíli nebyla kombinací elegantního topu a sportovních kalhot jistá, ale nakonec se mi to neskutečně líbí! :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu