Přeskočit na hlavní obsah

Summer time is coming ♥️


Každé roční období má své módní kousky, které k němu neodmyslitelně patří.. a protože se nám snad konečně umoudřilo počasí, je načase pomalu ale jistě vytáhnout ze dna skříně ty letní, a nebo - v tom lepším případě :D - se už pustit do výběru kousků nových! :))
Jak už dobře víte, na barvy mě moc neužije, takže i když všechny módní časopisy hlásají, že začíná období barev, květinových a podobně divokých vzorů, já se zuby nehty držím své oblíbené béžové a "letní šatník" pro mě tak znamená spíše změnu materiálu, než barevné oživení.. 

Ale abych barvy nezatracovala zase úplně, jsou kousky, na kterých si je naopak vyloženě užívám.. a nejraději právě na kabelkách! Už roky se mi nestalo, že bych někam vyrazila bez kabelky.. a to neříkám proto, že jsem zvyklá s sebou v kabelce nosit snad půlku svého pokoje :D.. Kabelku jsem vždy považovala za klíčovou část outfitu a myslím, že mi dáte za pravdu, že i obyčejné tričko a džíny rázem působí úplně jinak, když je doplníte originální kabelkou :). 

Když jsem se tedy rozhodovala, jakou kabelku si, s blížícím se létem pořídit, do oka mi jich padlo hned několik.. a i když vám tak v outfit postech ukazuju většinou jen konkrétní outfit, dnešní článek jsem nakonec pojala jako takovou malou kabelkovou inspiraci. Protože i když já svoji "letní kabelku" už mám věřím, že spousta z vás teprve vybírá a třeba vás tak mé tipy nasměrují tím správným směrem :).



A jakou kabelku jsem tedy vybrala já? Není to vlastně kabelka v pravém slova smyslu, protože se jedná o košík, ale najít něco více letního snad ani nejde! :D:)) I přes svou velikost je neskutečně lehounký a vzhledem k použitým barvičkám jej můžete vzít téměř ke všemu :)). Když jej můj drahý poprvé uviděl, pronesl, že když oddělám ty divoké kuličky, bude ideální.. ale vysvětlila jsem mu, že jsem si jej pořídila především kvůli nim! :D Ale je fakt, že kdybych je sundala,vzala nějaké šaty a outfit doplnila například červenou rtěnkou.. i na první pohled plážový košík bude rázem působit elegantně :)).
Doufám, že se vám dnešní outfit líbí a do komentáře mi můžete dát vědět, jaké kabelky nosíte v létě nejraději vy :)).
Krásný víkend ♥️.


















top Takko, bunda Abercrombie & Fitch, džíny Topshop, kabelka Rejnok obuv, hodinky Esprit, tenisky Blauer

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu