Přeskočit na hlavní obsah

..život je jinde :)) ♥


Když si vzpomenu na své blogerské začátky, nebo možná spíše na období před samotným začátkem, v souvislosti se slovem "blog" se mi vybaví jména tří populárních českých blogerek, záměrně je nechci jmenovat, aby tento článek nevypadal útočně, protože to určitě není záměr :)). Tak tedy.. tyhle 3 holky blogerky pro mě vždycky byly něco jako blogerské idoly, nedočkavě jsem vyhlížela jejich nové články a tajně doufala, že se jednou můj blog bude těšit alespoň z části takovému zájmu, jako ty jejich.

Nevím, jestli je to tím, že stárnu a měním se, nebo naopak vůbec a změnily se holky (nebo vlastně my všechny? :D), ale za ty roky, co bloguju já sama, se blogy holek, především tedy dvou, změnily téměř k nepoznání.. a to nemyslím jen vzhledovou stránku, ale především tu obsahovou.
Od fashion a beauty ikon posedlých trendy se mé oblíbené blogy staly spíše jejich opakem, kdy autorky z materialistického světa přešly snad až k opaku a za svým původním já udělaly tlustou čáru. Neříkám, že to je špatné, lidé se přece vyvíjí a mění a v rámci materialistického světa blogerek by se vlastně mělo potřást rukou každé, která pochopí, že mít skříně plné k prasknutí a své štěstí měřit počtem párů bot není ta správná cesta.. jenomže.. přemýšleli jste někdy nad tím, že právě tady to povrchní tlachání o módě a "dělání si starostí", jakou že kabelku si pořídit tady k těm lodičkám, nakonec vůbec nemusí vypovídat o tom, zda-li člověk je nebo není skutečný materialista?
Když jsem, tenkrát před lety, na fashion blog poprvé zavítala já, nebylo to proto, že bych se chtěla pohoršit nad něčími malichernými módními starostmi, bylo to proto, že jsem hledala inspiraci a módní blogy jí byly plné! S čím kombinovat to a s čím tohle, kde koupit šaty na ples, jaké rtěnky budou tohle jaro v kurzu.. Díky blogům jsem si tak vždycky odpočinula od běžných starostí, odreagovala se.. a ani v nejmenším by mě nenapadlo odsuzovat, že někdo řeší takové hlouposti, když máme na světě tolik skutečných problémů.. právě že máme a myslím, že s tím, kolik negativního se na každého v dnešní době zbytečně valí, je neskutečně osvobozující číst něco, nad čím nemusíte přemýšlet, podívat se u toho na hezké fotky a ještě si třeba říct, že ta sukně, která vám už takovou dobu leží ve skříni, vlastně není až tak nekombinovatelná, jak jste si původně myslely, stačí jen vědět, jak na to! :)
Co chci dnešním článkem říct? Poslední dobou neustále narážím na články, ve kterém se odsuzují fashion blogerky jako povrchní a většina blogerů je najednou raději "lifestyle", jakoby nálepka "fashion" byla bůh ví jaká hrůza a dělala z člověka jen materialistickou figurínu na šaty. Já na svém fashion zaškatulkování naopak nevidím nic špatného, psát o módě ze mě totiž horšího člověka nedělá, inspiraci čerpáme rádi všichni a především je potřeba si uvědomit, že nehledě na to, co na svých osobních blozích řešíme, jsou to stále jen internetové deníčky..
život je jinde..♥














top New Look, bundička Bershka, sukně Zaful, psaníčko Guess - Destore, sluneční brýle Ray Ban - Mister Optic, hodinky Miss Sixty, náramek Guess, kozačky Časnaboty

Komentáře

  1. Přesně tak, pro mě jsou fashion blogy obrovským zdrojem inspirace ♥
    Moc hezký outfit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Rose♥ pro mě právě také, proto mě mrzí, kolik slečen se od módy najednou distancuje..

      Vymazat
  2. Ty seš moje inspirace, krásně se oblékáš, brala bych si Tě s sebou na nákupy :) A jestli máš nový odstín vlasů, tak Ti moc sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ty jsi boží! děkuju Verunko♥ na nákupy klidně vyrazit můžeme, v tom nevidím problém :D a barvičku mám trošku jinou, i když to teda ještě není ta finální.. každopádně děkuji moc:*

      Vymazat
    2. ♥ tak to jsem zvědavá, jaká finální budeš, když už teď vypadáš perfektně

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).