Přeskočit na hlavní obsah

My Birthday wishlist ♥ - 2017

Krásné nedělní odpoledne :*,
když jsem si v pátek dopoledne, ještě nemocná, chystala koláž do dnešního wishlistové článku, ani ve snu by mě nenapadlo, že se mi mé největší přání hned o den později splní..


Pokud mě sledujete na instagramu, tak už určitě víte, že jsem letos dostala k narozeninám ten nejkrásnější dárek - štěnátko! ♥ Přítel mě v sobotu ráno vytáhl na výlet do Ostravy, který nakonec nebyl jen výletem, ale cestou pro naše čivaví miminko. Jmenuje se Chanel, je snad nejmenší pejsek, jakého jsem v životě viděla a vám je už teď doufám jasné, že jí bude plný blog i instagram! :D :)) Takže největší přání, nejen z dnešního wishlistu, ale vlastně ze všech mých přání, je již splněno, zas a znovu jsem si uvědomila, že mám doma toho nejlepšího chlapa na světě (děkuju lásko ♥) a teď je na čase vám tedy představit i zbytek věcí, které mě v poslední době zaujaly, aby ten dnešní wishlist neměl jen jednu položku :D :))..

My B-day Wishlist 2017


Jak jsem říkala už několikrát - na barvy příliš nejsem, dávám přednost těm, které se dají kombinovat téměř se vším a to se o růžové rozhodně říct nedá.. :D Když měla kamarádka narozeninovou party ve stylu pink&black, koupila jsem si tehdy narychlo růžové šaty, konkrétně teda neonově růžové.. a i když mi střihově moc neseděly, na opáleném těle vypadaly perfektně a opálení ještě krásně zvýraznily :). Nutno dodat, že kvůli střihu skončily už před nějakým tím pátkem na Vinted a tak za ně teď sháním náhradu! :D Bodycon střih, výrazná barva, prostě šaty na letní dovolenou a teplé letní večery :)).. nějaké tipy, kam na ně vyrazit? :)

Já a vázání jsme kapitola sama o sobě a můžu vám říct, že ať se jedná o jakoukoli věc, ještě nikdy jsem kolem ní v obchodě nedokázala projít bez povšimnutí. Věci s vázačkou jsem tak předem předurčeny k tomu, že skončí u mě a jsem moc ráda, že to není počátek nějaké úchylky, ale stejně to má i pár mých kamarádek! :D Tuhle sukni jsem objevila před pár dny na instagramu, bohužel se ale jednalo o "inspirativní účet", bez jakýchkoli odkazů nebo alespoň hashtagu, odkud že by sukně mohla být.. Byla to láska na první pohled a věřte mi, že i díky tomu, že jsem byla zrovna nemocná, jsem projela neskutečné množství všemožných zahraničních e-shopů.. abych ji nakonec objevila na Zaful. A mohla jsem navíc skákat radostí, že ji nemají jen ve starorůžové, v jaké jsem ji viděla původně a kterou bych zároveň tolik nevyužila, ale také v mé oblíbené béžové, která se bude kombinovat jedna radost :)) Už ji vidím se všemi těmi crop topy, které doma mám a s kozačkami nad kolena!♥

A protože nakupovat jen jednu věc, se v zahraničních e-shopech zrovna dvakrát nevyplatí, samozřejmě jsem "musela" přihodit ještě něco :D.. A ano, je to opět šněrovací, tentokrát top (teď mi tady chybí smajlík, který protáčí oči :D). Dlouho jsem váhala, jestli jej objednat v černé nebo bílé, ale pak jsem si uvědomila, že se mi moje tmavé vlasy (nevím z jakého důvodu!? :D) vždycky více líbí na tmavém oblečení, než když kontrastují se světlými barvami.. a bylo vybráno! Máte to někdo stejně? :D

Vzpomínám si, jak jsem před pár týdny seděla s kamarádkou v kavárně ve Zlatém jablku. Povídaly jsme si, dívaly se před prosklené výlohy do H&M a kamarádka říká "chci bomber, na jaro si nějaký koupím". Mě naopak nikdy zase tolik neokouzlily.. ale když jsme se tam tak na něj dívaly a snažila jsem se zvážit všechna pro a proti, k čemu se hodí a k čemu naopak ne, usoudila jsem, že pokud vyberete vhodný kousek, může být elegantní i sportovní zároveň a tak už delší dobu také po nějakém pátrám. Musí být khaki, saténový a upnutější, než je běžné.. no a vzhledem k tomu, že jsem přesně takový našla zatím asi jen jeden a stál by mě půlku měsíčního platu, asi si počkám na výprodeje a budu se v něm promenádovat až za rok! :D

Nevím, jak se té funkci říká, ale u pár e-shopů se mi nějak samo (fakt nekecám! :D) nastavilo, že mě upozorňují, když mají poštu zdarma.. posledně mě takhle dostali minulý týden, kdy jsem samozřejmě musela využít toho, že za cenu pošty máte přece jakoby rtěnku zdarma a tak jsou na cestě ke mně hned tři! :D Tak jen doufám, že budou barvy odpovídat fotkám, protože mám doma neskutečnou zásobu rtěnek a pořád ne a ne narazit přesně na tu, jakou si představuju!
A s líčením souvisí také další položka na mém wishlistu - když jsem sledovala nějaký beauty tutorial, slečna si líčila oči a použila na ně něco, co vypadalo jako samotné třpytky. Krásně držely, neopadávaly, přitom pod nimi nebylo žádné lepidlo. Jednalo se o zahraniční video, takže přesné produkty u nás bohužel neseženu, ale viděla jsem, že NYX má něco podobného a vypadá to moc dobře, tak se těším, až vyrazím do nějakého velkoměsta a podívám se na tenhle zázrak osobně :)).

Botů není nikdy dost, protože ty nepohodlné nám doma leží roky a ty které máme rády většinou prochodíme hned.. takže jsem se dala do shánění nějakých, které teď na jaro, využiju především na spěchání do práce, budou pohodlné, ať v nich vydržím klidně celý den, ale především nebudou vypadat jako pohodlné boty, protože pohodlné boty si vždycky představuju jako malou módní hrůzu !:D

A na závěr, další choker do sbírky, pořadové číslo tak radši ani nevím :D.. ale za tu cenu prostě nešlo odolat! :D
A co máte na svém wishlistu aktuálně vy? :))

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu