Přeskočit na hlavní obsah

Sérum pro růst řas REALASH & tekuté linky hairPLUS



Řasy až do nebe jsou snem snad každé z nás a i když některé řasenky umí téměř divy, nikdy se nevyrovnají efektu, když si řasy skutečně prodloužíte. Ať už jen na danou příležitost, nebo natrvalo, což je poslední dobou čím dál oblíbenější. Já si na své řasy stěžovat nemůžu, už od malička je mám dlouhé a relativně husté, ale jak jsem již psala - umělé jsou prostě výraznější, dramatičtější a tak si bez nich například plesový look zkrátka neumím představit. Pokaždé, když si pak řasy odlepuju, říkám si, jaké by asi bylo mít takové vějíře i na běžné nošení (smekám všem, které mají trpělivost a nervy si řasy lepit třeba na denní nošení, neskutečně vám tuhle vůli závidím! :D).
A i když jsem už několikrát uvažovala o tom, že si řasy nechám prodloužit, nakonec pokaždé zvítězilo pohodlní, protože miluju, když si večer ve sprše namydlím celou pusu a po líčení není ani památky. Představa, že tohle udělám i s prodlouženými řasami.. možná by mi při velkém štěstí vydržely i týden! :D



Na trhu najdeme hromadu zázraků, které mají zajistit dlouhatánské řasy, ale protože se těžce věří všem těm fotkám před a po, je lepší si vše vyzkoušet na vlastní kůži. S ohledem na peněženku samozřejmě.. já jsem sáhla po REALASH, což určitě není nejznámější produkt, který na růst řas můžete objevit, ale rozhodně patří k těm cenově dostupnějším a v neposlední řadě pak především opravdu funguje! - Na mě tedy jednoznačně :).
Mám ráda výrazné líčení, ať už na party nebo jen tak na den, ale od chvíle, kdy do práce vstávám po páté a více než líčení se věnuju přípravě snídaně, jsem vděčná za všechny zázraky, které mi líčení usnadnění a určitě mi dáte zapravdu, že dlouhé řasy udělají sakra moc! :)


Jak to tedy funguje? Sérum má stejný štěteček, jaký běžně vidíte například u tekutých linek. Před spaním si jej tak nanesete stejně, jako byste malovaly linku a je hotovo! Jednoduché, rychlé.. a výsledky opravdu stojí za to :). Růst řas pak můžete umocnit ještě linkami FacEvolution, které jsou novinkou od hairPLUS, samy růstové sérum obsahují, to tak působí celý den a očekávané výsledky se tak dostaví ještě dřív! :) Řasy jsou nejen posílené, ale linka taktéž brání jejich vypadávání a vyživuje okolní pokožku.




Já si linky maluju už několik let denně a tak jsem si říkala, že je pro mě tahle vychytávka jako dělaná, jenomže.. jsem zvyklá na "hrot", nikoli na štěteček, takže jsem prvních pár dnů s líčením celkem bojovala, zkoušela do balení nacpat štěteček jiný a všemožné jiné psí kusy :D.. ale po pár týdnech tréninku a dopilování techniky jsem pochopila, že s tenkým štětečkem se vlastně maluje vcelku snadno a navíc linku zakončí krásně do špičky, což se s tím mým kopytem dřív dělalo fakt zle! :D
Strach jsem měla také z výdrže linky, protože tím, že mám mastnou pleť mi opravdu pěkně drží jen málo linek (-tekutých, o běžné tužce na oči nemůže být ani řeč..), ale linka vydrží po celý den, barva je stále stejně sytá a celkově je krásně uhlově černá, což dává například u mě krásně vyniknout barvě očí.


Ráda bych závěrem napsala i něco negativního, ať tenhle článek působí věrohodněji, ale ať přemýšlím sebevíc, negativa prostě nejsou! Nejlíp tedy uděláte, když produkty vyzkoušíte na vlastní kůži - na oficiálních stránkách REALASH máte navíc garanci vrácení peněz, pokud by vám sérum do devadesáti dnů nezafungovalo.. a to už přeci stojí za zkoušku, ne? :*



Komentáře

  1. fíha,pekne ti to predĺžilo riasy :) práve premýšľam nad nejakým takýmto sérom,ale váham,trochu sa obávam vedľajších účinkov a aj výsledku :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za reakci, výsledek si nemůžu vynachválit, takže v tomhle směru určitě doporučuji! :) a co se týká vedlejších účinků - co máš na mysli?

      Vymazat
  2. Krásna farba očí :)..to máte kontaktné šošovky? ak áno mohli by ste mi napísať presnú značku a odtieň ďakujem :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).