Přeskočit na hlavní obsah

Lace pumps s Tipli ♥


Představte si, že pokaždé, když na internetu nakoupíte, peníze nedostane jen e-shop, u kterého jste věci vybrali, ale zároveň také vy.. teda.. jen u představ zůstávat nemusíme. S tím, jak se všechno neustále vyvíjí a dělá zákazníkům na míru do téhle fáze on-line nákupy opravdu dopěly! :))


Protože sama na internetu nakupuju ráda a často, stránky, které nabízí cashback, nebo-li peníze za nákup zpět mě vždycky zajímaly. A protože jich není zrovna málo, jak poznat tu správnou u které se zaregistrovat? Pro mě je jednoznačně nejdůležitější samotná částka, která se mi při nákupu vrátí a tak jsem se nedávno připojila na portál Tipli, který slibuje nejenom nejvyšší odměny, ale současně výběr těchto odměn není limitován nějakou minimální částkou na výběr, což v praxi znamená, že když na to přijde, můžete si požádat klidně o vyplacení třeba 20 Kč. Což je super, protože ne každý nakupuje jako o život a "hranice pro výběr" nastavená třeba na 500 Kč, by pro něj znamenala, že se svých peněz zpět vlastně ani nemusí dočkat :)). Navíc jsem se dočetla, že pokud některý cashbackový portál náhodou nabízí odměnu vyšší, Tipli ji dorovná, a pokud by vám vlastně cokoli na jejich stránkách nebylo jasné, mají skvělý zákaznický servis, takže je vždy on-line někdo, kdo vám se vším ochotně pomůže a díky tomu se s Tipli klidně domluví třeba i naše maminky a babičky! :D


Odměny už od koruny, k tomu v nejvyšší možné výši, bonusy za doporučení přátelům.. a k tomu e-shopy, které za to opravdu stojí, ne jen ty, které se do výhodných nákupů na podobných portálech zapojují třeba jen proto, že po nich neštěkne ani pes :D.. 90% mých nákupů na internetu je ze Zootu, Answear, Aliexpressu a Parfums (teď už vlastně Notino), takže Tipli mi je jako dělané na míru a já se už nemůžu dočkat, až mi všechny moje nákupy pomalu proplatí! :D


A protože hodnotit něco, co sami nevyzkoušíme je blbost, "musela" :D jsem udělat svůj první nákup, abych se o výhodách Tipli přesvědčila na vlastní kůži! Jako testovací vzorek jsem si vybrala Zoot, protože kromě super kousků mají poštu zdarma a doručení klidně v den objednání, což je pro nás nedočkavce jako dělané! :D Konkrétně jsem prahla po šněrovacích botkách (jaké mají moje modly na instagramu jako Kim Kardashian a tak :D), které jsou na Zootu luxusní a navíc v mé oblíbené béžové, takže jsem měla vybráno vlastně ještě dřív, než jsem vůbec všechny botky projela :)).


Faktem je, že podpatky pozvednou každý outfit o úroveň výš a i z obyčejné kombinace džíny + tričko dokáží udělat outfit, díky kterému se za vámi nejeden člověk otočí! Proto se už nemůžu dočkat, až začne teplo a v těchto kráskách někam vyrazím ♥. 
A čím jste si v novoročních slevách udělali radost vy? :))

Zdroj obrázků: We♥it

Komentáře

  1. Nakupuji hodne na Tchibo a fakt to funguje. Dokonce mi nedavno uz vyplatili 250 kc zpet. ALe uz jsou fuc, zase jsem si neco koupila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musím se přiznat, že i když je v posledních letech tolik populární, já jsem do Tchiba/ na jejich stránky ještě nikdy nezavítala, tak je možná na čase to změnit! :D :))

      Vymazat
  2. jojo, Tipli je bezva, používám děsně ráda pro Zoot, Tchibo a Bonprix.

    mám pocit, že na Tipli nabízí nejvíce ze všech podobných portálů. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím! když jsem na jejich stránky zabrousila poprvé, sama jsem se nestačila divit, kolik e-shopů v nabídce mají :)

      Vymazat
  3. jojo, Tipli je bezva, líbí se mi, že se dobře používá.

    a taky koukám, že na Tipli nabízí největší odměny z podobných portálů... děkuji za tip...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, je to opravdu snadné a navíc, což tedy nikde uvedeno nebylo, je vyplácení odměn opravdu rychlé. takže jeden klad za druhým :)) není zač! :*

      Vymazat
  4. Tipli je boží. Reklamovala jsem odměnu a dostalo se mi neskutečného prozákaznického zacházení. Odměnu mi připsali za 1 den a ještě se mi omlouvali. Za mě naprostá bomba!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty komentáře sis psala sama, co? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a co bych z toho měla? jsem ráda, když si najdu chvilku, abych odepsala na komentáře, natož si je sama psát :))

      Vymazat
  6. tipli je super!!!!!!!!!!! mam mimco a setrim kazdou korunu. to vite pleny, nutrilon, obleceni a tak. jen od vanoc jsem usetrila uz 700 Kc!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).