Přeskočit na hlavní obsah

Christmas Primark shopping 2016 ♥


Oblíbenost outfit postů na mém blogu se mění podle toho, co se zrovna nosí, takže v zimě jsou logicky víc v kurzu kabátky, v létě naopak šaty.. co se ale za roky, co blog mám, téměř nezměnilo je, že mezi Top 10 články se stále drží nákupy v Primarku! Je úplně jedno které, přeci jen jsem Primark maniak a tak jsem nezůstala jen u jednoho článku :D.. každopádně se ale stále najde hodně lidí, kteří v Primarku ještě nebyli, internetové stránky tenhle maxi obchod nemá taky zrovna nejlepší (a ruku na srdce, v kolika obchodech vlastně najdeme opravdu to, co jsme si vyhlédli on-line?! :D) a tak se i já ráda podívám, co nakoupili ostatní, když se právě sem vydali! :)
My s přítelem jsme do Primarku v obchodním centru G3 Gerasdorf vyrazili přesně týden před Vánoci a když jsem někomu náhodou řekla, kam se chystáme, všichni na mě nevěřícně hleděli, jestli jsem se zbláznila.. Primark je totiž známý tím, že narváno mají permanentně, natož před Vánoci.. ale pokud je nákup posledních dárků právě tady vaší každoroční tradicí, nevzdáte se jí ani kdyby nevím co! :D

A tak jsme zhruba hodinku po otevření dorazili na místo, abych se nestačila divit, jestli jsme tam vůbec správně.. myšlenku, že týden před Vánoci bude tento obchoďák narvaný k prasknutí mělo asi víc lidí.. a tak zůstali doma.. Nehledě na roční období, na to, jestli se jedná o Primark v G3 nebo některý z těch londýnských - takhle prázdno jsem tam ještě nezažila! Samozřejmě, že prázdno nebylo pořád, ale kdo Primark zná a především jeho legendární čekání na kabinky, kdy si pak hodně lidí věci zkouší raději přímo mezi regály, než desítky minut čekat na kabinku, určitě by ocenil, že čekání se tentokrát prostě nekonalo! Tak doufám, že při své návštěvě budete mít stejné štěstí jako já a naopak se modlím, abych vás tímhle článkem nenakopla natolik, že týden před Vánoci se tam za rok budeme tlačit právě díky němu! :D Už letos totiž skoro nešlo znát, že jsme v Rakousku, jak šla všude slyšet jen čeština! :D Ale více než řeči vás v dnešním článku zajímají určitě fotky, tak hurá na ně! :))



Jak jsem už říkala - do Primarku vyrážím především pro vánoční dárky a v tom případě pyžamka a papuče nesmí chybět! :D Tyhle superteplé pyžama kupuju pokaždé, když se do Primarku dostanu a i když se občas říká, že kvalita oblečení jako takového v Primarku není převratná, tyhle pyžama jsou důkazem, že tomu tak nemusí být u všeho. Mamka s babičkou na ně nedají dopustit a nebýt mi každou noc tak šílené vedro, určitě bych si nějaké pořídila i pro sebe - už jen proto, že mají stále nové a nové vzory a pokaždé jsou neskutečně krásně propracované a roztomilé :)).
A papučky? Tyhle byly dárkem pro maminku, jsou z paměťové pěny a slibují, že se neprošlapou, tak jsem zvědavá, kolik na tom bude pravdy. Sobě jsem chtěla pořídit dokonalé "3D" papučky ve tvaru jednorožců, ale protože pro mě Ježíšek už měl jiné, byla jsem přemluvena, že je vlastně nepotřebuju! :D


Můžu si stokrát slíbit, že další sešit už kupovat nebudu, ale pak narazím třeba na tenhle a je po slibech :D.. a abych se přiznala - jen u jednoho sešitu vlastně vůbec zůstat nemělo, ale s notnou dávkou sebezapření jsem nakonec uznala, že když mi běžně stačí jeden sešit na rok, už teď mám zásobu minimálně na deset let dopředu.. no.. tak snad to není předzvěst toho, jak dlouho budu ještě studovat! :D
Primarkovské zrcátko za 1,50 € je nutnost a jelikož náhrdelník nejdříve okouzlil přítele a až potom mě, nemohla jsem ho tam nechat! - Musíme se těm svým mužům přece líbit, že jo!? :D ♥


A když už jsem u toho okouzlování :D.. spodní prádlo nesmí chybět! Už roky mám závislost především na černém a pokud je navíc v tomhle bandage stylu, musí být moje! ♥ Takže konečně mám teď taky podprsenku, která udělá i z obyčejného černého nátělníku originální kousek :)). No a k chokeru se snad ani vyjadřovat nemusím.. poté, co jsem ve wishlistu zmínila, že bych si nějaký přála, se mi jich doma sešlo hned 5, což je jen důkazem toho, jak úžasné lidi kolem sebe mám! :D ♥


Na casting do České Miss se poctivě připravuju a pořádná výbava na cvičení teda každopádně nesmí chybět! :D Kamarádka, pravá fitness girl, mi nedávno říkala, že než nějakou kabelku od Korse, radši si koupí legíny od x (název si nepamatuju, ale je to asi nějaká super sporty značka :D).. Holt každá jsme jiná, já si radši propotím legíny za pár korun, aby zbylo na toho Korse :D..


Pro nákup nejrůznějších drobností, je Primark prostě nebem na zemi! :D Fotorámečky se třpytkami  a srdíčky na principu sněžítek, dokonale vonící svíčky za euro, díky kterým zapomenete i na to, že existují nějaké Yankee candle a houbičky na make-up, které najdete v Sephoře téměř za 400,- .. Samozřejmě vím, že to nejsou ty stejné, ale účel stejně plní.. a 1,50 € z nich má člověk hned lepší pocit! :D


Vzpomínám si, jak jsem v Londýně do příručního zavazadla cpala povlečení a říkala si, že takové bytové doplňky jako tady, bychom potřebovali i u nás! :D A tak jsme si něco z oddělení bydlení samozřejmě museli odnést i tentokrát. Poté, co mě přítel přesvědčil, že velký svítící nápis LOVE na stěnu nepotřebuju (kdo taky hrál The Sims 2? toho svítícího plameňáka na zeď jsem zbožňovala! :D), jsme vybrali alespoň paměťové podložky do koupelny. Bílé interiéry zbožňuju, pokud jsou pak kompletně bílé - dvojnásob! Ale díky těmto podložkám mám pocit, že bych mohla počítat, kolik vlasů mi denně vypadne a to se mi naopak nelíbí vůbec :D..


Už dlouho se mi nestalo, že bych o nákupu nějaké věci pochybovala tak, jako u těchto válenek.. Dříve jsem nosila válenky celou zimu, ale názor na ně mi zkazily slečny, které nosí válenky do chvíle, než se jim doslova rozpadnou pod nohama a navíc v nich chodí jako kačeři, protože prochozením se jim už vyzouvají.. Přesně z tohoto důvodu jsem si řekla, že válenky si nekoupím do chvíle, než si našetřím na pravé UGG, protože ty slibují "nesmrtelnost" a za ty peníze by to měly i dodržet! :D
Jenomže komu by se chtělo pořád rozepínat a znovu zapínat kozačky, když jste třeba na nákupech, když jen v rychlosti vyběhnete z domu.. a tak jsem dala na přítelovy rady, že i kdyby měly být jen na měsíc, využiju je! Za necelé dva týdny, co jsem v nich byla vlastně denně, pořád drží tvar, neskutečně hřejí a díky strukturované podrážce ani nekloužou, takže jsou pro mě jednoznačně nejlepším úlovkem z letošního vánočního výletu do Primarku! :)) ♥


Miluju asymetrické střihy triček, svetrů.. vlastně všeho. Takže když jsem narazila na tento krásně hebký svetr, navíc se zlatými detaily a v mé oblíbené béžové, musel být můj. Nehledě na to, že primarkovské svetry přesně z tohoto materiálu se mi vždycky ožmolkují. K džínám do pasu vypadá skvěle a až nebude vypadat jako nový, alespoň pod bundu jej budu moct vzít vždycky! :))


A protože Primark rozhodně není jediným obchodem, který v obchodním domě G3 objevíte, vydali jsme se obejít i ty ostatní. Slíbila jsem si, že jelikož je před Vánoci, nevybírám věci pro sebe, ale jen dárky pro ostatní.. ale alespoň čepici jsem si neodpustila :D Objevila jsem ji v nádherném italském obchůdku, kde se všechny třpytilo, bylo ozdobené kožešinami.. a tuším, že vejít tam teď, po vánočních slevách, ven bych jen s čepicí těžko vyšla! :D ♥


Doufám, že se vám dnešní článek líbil, že vás třeba trošku popíchnul, abyste se do Primarku vydali také a do komentářů mi můžete napsat, co v Primarku nejraději nakupujete vy, případně co jste si odnesli z posledních nákupů v něm!? :))

Komentáře

  1. Joooo, svítící plameňák! :D Díky, úplně jsem se vrátila o několik let zpět :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).