Přeskočit na hlavní obsah

U.S. Polo Assn. & Napapijry for Denimo


Hned na úvod bych ráda uvedla, že tenhle článek je věnován těm, kteří raději obrázky, než samotný text! :D V posledním článku jsem se totiž prý pořádně rozšoupla, co se psaní týká, tak abych teď udělala radost i druhé půlce mých drahých čtenářů! :D :)) Tyhle fotky původně nevznikly pro účely mého blogu, ale jako představení jarní/ letní kolekce značky US Polo ASSN a Napapijry zlínského obchodu Denimo. Ale znáte to.. my blogerky máme tendenci se se světem dělit o své snídaně, kávy s kamarádkou, nejnovější kousky v našem šatníku.. a tak bylo vlastně předem jasné, že o úžasné fotky, na golfovém hřišti (na které jsem se mimochodem dostala poprvé v životě = zážitek jako ďábel :D), kde mám navíc profi líčení od mé úžasné Dášenky.. o takové fotky se prostě podělit musím! :D

K focení jsem kromě super kousků dostala také modela (ne, není to můj přítel, i když jméno mají stejné :D) a i když jsem vždycky žila s tím, že foťák je něco jako moje pravá ruka, že se před ním nestydím a asi jsme fakt super parťáci.. Najednou jsem zjistila, že fotit ještě s někým jiným posunuje samotné focení sice o level výš, ale zároveň tak trochu sráží celkovou úspěšnost "mých" fotek :D.. Když totiž držíte vážný výraz a váš kolega se naopak směje na celé kolo.. aby o chvíli později vážný výraz nasadil, kdy se ale mezitím už vy válíte smíchy.. focení najednou trvá mnohonásobně dýl, než obvykle.. a tak bych chtěla poděkovat naší skvělé fotografce Gábince, že měla svatou trpělivost a občas nás tou golfovou holí nepřetáhla! :D
Ale abych se vyjádřila také k samotné kolekci, kterou jsme fotili.. Jedna moje známá, která prodává v obchodě, říká, že pokud se jí nějaký kousek, který prodávají, nelíbí, prostě jej nedokáže zákaznicím nabídnout a naopak bez problémů poví, že to je fakt hrůza a doporučení raději něco jiného :D.. Jenomže já i "paní fotografka" jsme z focení odešly s dojmem přesně opačným.. Neuběhl ani týden a my už z Denima odcházely s nákupem :D.. Jak už víte, sportovní a volnočasové věci jako takové mi moc neříkají, i když jsou taak pohodlné.. Jenomže když jsou najednou zdobené flitry a kamínky, rázem vypadají mnohem víc žensky a jednoznačně mění situaci a já je prostě potřebuju! :D Ale než vám v některém z dalších outfit postů představím, jaké kousky jsem si z Denima vlastně odnesla, podívejte se na "celou" kolekci a můžete třeba hádat, které z věcí mě okouzlily natolik, že jsem se pro ně musela vrátit! :))






















veškeré oblečení a kabelky / tašky: Denimo
sluneční brýle Rayban: RB brýle
foto: Gabriela Myšinská (gaba.GT@seznam.cz)
model: Lukáš Bobál

Komentáře

  1. Tak tohle <33 umírám a projíždím to už po pátý! To je taková bomba, brouku! Uplně nejlepší je ta 6 odspoda, ta je neuvěřitelně real a ta poslední má taky mega kouzlo! A ty vzorovaný kraťasy sis doufám vzala!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, nejvíc se mi líbí ta, kde se smějete, ta je super! :) Strašně se mi líbí taky ty bílo modré vzorované kraťásky ty jsou dokonalé! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).