Přeskočit na hlavní obsah

garage & baby blue ♥


Říká se, že když děláte věci s láskou, ve výsledku je to znát.. a co se focení týká, myslím, že to platí dvojnásob! Jinak si totiž neumím vysvětlit, že jsem si tyhle fotky projížděla pořád dokola a přitom ne a ne vybrat jen pár, které bych použila do článku :D.. aneb, tak to vypadá, když vyrazíte fotit se svým parťákem - v mém případě s nejlepší kamarádkou Gábinkou, která je snad jediným člověkem, u kterého nemám výčitky, když ji prosím, aby mi šla nafotit outfit..

".. ne, ještě nekončíme! Ještě si stoupni tam.. hoď vlasama.. tamto chyť do ruky.." tak přesně takhle mě komanduje, místo aby na mě házela otravné pohledy ve stylu "toužbystačilo". :D Pokaždé mě tím hrozně pobaví, protože to není zrovna obvyklé, na druhou stranu jsem jí za to ale neuvěřitelně vděčná, protože nebýt jí, asi házím "selfie outfity" v zrcadle (a nebo bych focením neustále týrala přítele, kdy by se mohlo stát, že se po mém neustálém komandování co a z jakého úhlu ještě potřebuju zalekne a vezme nohy na ramena, dokud je ještě čas! :D)..
Tenhle outfit jsme fotily už před pár týdny, kdy jsme s Gábinkou po dlouhé době společně vyrazily do školy (a na oběd, kávu, po obchodech :D).. abych se večer vrátila domů unavená víc, než kdybych uběhla maraton :D..
Když jsem, ještě pár let zpátky, nesnosila podpatky a na plesech v nich tak trpěla už po prvním "tanečním výkonu", neuměla jsem si představit, jak se v tom někdo může dobrovolně trápit třeba celý den!? Jenomže opak je pravdou - čím častěji teď podpatky nosím, tím lépe mi v nich je.. a u některých mých oblíbených bot, kterými jsou i tyto, pak dokonce ani nevím, že nějaké podpatky mám, tak skvěle v nich je! A když jsem dnes ráno jen přecházela od domu k autu, litovala jsem, že mám už všechny kozačky zazimované.. 0°C je totiž na půlku května trošku málo! Až se mi skoro nechce věřit tomu, že jsem ještě minulý víkend vyrazila do kina jen v kraťáskách.. ale o tom až příště! Už brzy bude na blogu na další outfit ♥.





"Ještě mi ukaž kabelku.." :D













šaty Bershka, křivák SheIn, sluneční brýle - DM, náramky Trollbeads, náušnice a kabelka Guess, pompom Korallina, kozačky Časnaboty.cz

Komentáře

  1. super fotky ani se ti nedivím, že jsi nevěděla, které vybrat:)
    Outfit máš pěkně sladěný.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalý outfit, hlavně ty šaty jsou super ♥ A fotka "ukaž mi kabelku" mě totálně dostala :D :D Pecka! :) Musí to být super, mít takovouhle kámošku, já s focením vždy otravuju ségru nebo mamku a upřímně ten výsledek není ani vždy takový jak bych chtěla, ale samozřejmě stěžovat si nemůžu, že :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju zlatíčko :* Gábinka mě prosila, ať tu fotku do článku zahrnu, tak jsem jí chtěla udělat radost :D a určitě máš pravdu, že člověk, kterého focení opravdu baví, je k nezaplacení! sama si vzpomínám, jak jsem se občas doprošovala, kdo by mě vyfotil a pak jen přemýšlela, jestli jsem víc otrávená já nebo člověk, který mě fotí :D

      Vymazat
  3. Skvělé fotky, skvělý outfit! :)
    A fotka "ještě mi ukaž kabelku" je nejskvělejší :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle kozačky mám také, i v černé variantě, ale bohužel mě na nich mrzí, že se mi při chůzi shrnují....a to si nemyslím, že bych měla štíhlejší nohy než Ty. Nemáš s tím také ten problém? Jinak jsou opravdu mega pohodlné, nikde netlačí, podpatek je akorát. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, a mě zase mrzí, že já si je i v té černé nevzala! :D takhle pohodlné boty na podpatku jsem totiž vážně ještě neměla. jinak, co se týká sklouzávání, tak tyhle kozačky mi drží, čemuž se sama divím, protože například ty, které se zavazují ještě kolem nohy mi občas sjedou. samozřejmě i tyto se mi už shrnuly, ale opravdu jen párkrát, nosím je třeba i na párty a ani při tančení s nimi nemívám problém :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).