Přeskočit na hlavní obsah

GiVEAWAY o šampon Kérastase Nutritive Bain Satin od L'Oréal ♥


Protože se blíží Valentýn a to je, jak říká můj malý bráška, nikoliv den zamilovaných, ale prostě všech těch, které máme rádi :D:)), rozhodla jsem se ho vzít za slovo.. Já mám totiž ráda vás, moje drahé čtenářky/e a tak jsem si řekla, že bych vám po delší době mohla udělat radost nějakou soutěží :))..
Tentokrát je výhrou úžasný šampon Kérastase Nutritive Bain Satin 1 ze stáje L'Oréal, který si mě osobně získal na plné čáře a moc se tak těším, až se do něj zamiluje také některá z vás! :) Šampon je určený pro normální a lehce vysušené vlasy a v tomhle období, kdy mám, díky mrazu,vlasy ještě více zničené, než běžně, je přesně tím, co právě potřebovaly.
Když jsem se v létě nechala ostříhat a paní kadeřnice se ptala, co všechno mám používat, abych měla za chvíli místo pěti chlupů zase normální vlasy, dala mi hromadu tipů, mezi nimiž byl i ten, že bych měla zapomenout na běžné šampony z drogerií a raději investovat do těch kvalitnějších, které jsou dostupné jen v kadeřnických salonech nebo na internetu.. Zároveň mi radila, že bych šampony měla střídat, aby si na ně mé vlasy nenavykly, což jsem si vzala k srdci také, takže recenze na další šampon na sebe určitě nenechá dlouho čekat! :) Ale teď už k onomu zázraku od Kérastase..
Nejsem typ člověka, který by zkoumal velikost balení, protože když něco chci vyzkoušet, "to, že chci", určitě nezmění fakt, že je balení větší/ menší, než jsem očekávala :D.. proto se na tyhle údaje ve většině případů ani nedívám a tak jsem byla celkem překvapená, když mi šampon dorazil.. Spíše než na menší balení jsem u šamponů zvyklá na "family pack" :D a tak jsem si říkala, že tohle mám sakryš tak na měsíc!? :D Jenomže už když jsem šampon vyzkoušela poprvé, pochopila jsem, že balení je naprosto dostačující.. Je totiž úplně jedno, kolik lidí mi bude tvrdit, že pokud šampon příliš nepění, je to správně.. pro mě to správně nebude nikdy (stejně jako ho na sebe vypatlat půlku balení, abych si tak vlasy alespoň trošku obstojně umyla :D) a proto si mě šampon získal už tím, jak úžasně pění a vydrží tak určitě déle, než kolik byste do něj na první pohled tipovali! :) A vůně? - jemná, nevtíravá.. prostě ideální :).
Šampon slibuje vyživení vlasů od kořínků až ke konečkům a současně, má dodávat energii, pružnost a lesk a současně vlasy chránit před vnějšími vlivy, čím je jako dělaný na počasí, které je převážně v tomto období, jako na houpačce.. A můj názor? Nenapadá mě jediné, co bych šamponu vytkla.. naopak musím ještě dodat, že vlasy se mi za dobu používání viditelně méně mastí, za což jsem nesmírně vděčná, protože mytí vlasů je pro mě vždycky větší utrpení, než třeba úklid a tak jsem ráda, že je teď nemusím umývat tak často! :D :))


A co tedy musíte udělat, abyste si tenhle zázrak mohly vyzkoušet na vlastní kůži? Stačí, když mi do komentářů pod článek odpovíte na otázku "Na jaký typ vlasů se zaměřuje řada Réflection, kterou můžete taktéž najít v nabídce Parádivky ?"
a) na přírodní a mladistvé vlasy 
b) na barvené a melírované vlasy
c) na suché a zcitlivělé vlasy 
d) na oslabené a poškozené vlasy


Současně také "lajkněte" Parádivku na jejich FB stránkách - tady. A protože výhra je jen jedna a tudíž nemůžou vyhrát všichni, při použití slevového kódu "Lady An" získáte alespoň slevu 5% na váš nákup :).
Soutěž probíhá od dnešního dne, tedy 8.2.2016 přesně do Valentýna 14.2! (vzhledem k soutěžní otázce budou všechny komentáře publikovány současně, a to 15.2.2016 :))
Hodně štěstí ♥.

Komentáře

  1. Na barvené a melírované vlasy :)
    FB Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. b) na barvené a melírované vlasy

    Lajknuto
    lekesovaj [@] gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. To s tím pěněním šamponu mám taky, jak to nepění, tak mám pocit, že mi to vlasy neumyje :D
    Tento šampon vypadá zajímavě a něco takového sháním už celkem dlouho, tak zkusím štěstí v soutěži. Lajk jsem dala :)

    B) na barvené a melírované vlasy


    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Šampon vypadá zajímavě, hlavně se mi hodně líbí i to balení! :D Jinak šampony také poctivě střídám, ale používám jen ty z drogerie, nejraději mám šampony Gliss kur :) Odpověď na otázku je B - barvené a melírované vlasy. :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  5. Je to b)
    macu@seznam.cz
    FB Markéta Králová

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, správně je za b)na barvené a melírované vlasy.:-) A FB stránka má ode mě like.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. B
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Pro barvené a melírované vlasy.
    FB Irenka Slováková
    Tuto značku znám, ale nikdy jsem nezkoušela.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Parádivku mám lajknutou už nějaký čas :)
    b) na barvené a melírované vlasy
    FB: Miroslava Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. b) na barvené a melírované vlasy

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, vskutku parádní soutěž Anetko :-), zkusím své štěstí. Vlasy mám poslední dobou pěkně zničené, takže dávka kvalitní vlasové péče by přišla rozhodně vhod :-) :-D. Řada Reflection se zaměřuje za b) barvené a melírové vlasy + FB stránka je "olajkována". Hezký zbytek dne přeji :-).

    OdpovědětVymazat
  12. Správná odpověď je b), jelikož se řada Reflection zaměřuje na barvené a melírované vlasy. :)) Nikdy jsem šampony z této řady nezkoušela. Zatím používám Metrix, tak by to mohla být příjemná změna :)).
    Krásného Valentýna!
    Tereza
    Tereza.Kopalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Rad Reflection je určený pre farbené a melírované vlasy :) Na FB som dala lajk ako Barbora Bačíková :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Za b). barvené a melírované vlasy!! Určitě řadu šampónu Kérastase vyzkouším i bez výhry! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Odpověď je za b) na barvené a melírované vlasy.

    capkova.ivet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuju za bezva tip! Už dlouho hledám vlasovou kosmetiku,která oživí moje melírem poničené vlasy :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu