Přeskočit na hlavní obsah

Christmas ball ♥


Když jsem přemýšlela, jaký článek si pro vás připravit, aby to bylo zase "něco jiného", jako první mě napadlo shrnutí Vánočního plesu, na kterém jsem byla minulou sobotu. Původně jsem s sebou ten večer chtěla vzít foťák, abychom mohly nafotit i klasický outfit post, ale nakonec jsem jej nechala doma a jsem za to opravdu ráda. Takové tlačenice, co jsme zažily při čekání na šatnu jsem v životě neviděla (a že jsem byla i na Topfestu, kde byl teda mnohem větší nával :D), takže jsem byla v závěru ráda, že mi na šatech vůbec zůstaly flitry, ne tak ještě ochraňovat foťák! :D




Šaty, ve kterých jsem na ples plánovala vyrazit původně, jsem si pořídila už loni - celoflitrované, ke kolenům, s krásně řešeným výstřihem, které mi padly jako druhá kůže.. jenomže jsem asi nějak zhubla nebo se šaty ve skříni o (pár) velikost(í) natáhly :D, protože teď bych se do nich vešla klidně dvakrát.. a tak je buď nechám přešít nebo uložím na vzdálenou budoucnost :D :)). Každopádně mě nenapadlo, abych si šaty vyzkoušela i letos (vážím přece úplně stejně!?), takže jsem k nim nakoupila všechny doplňky, kabelku, boty.. abych později zjistila, že mám tedy všechno, kromě šatů :D..


Když jsem tak v den plesu přemýšlela, co mám sakra dělat!? :D, vzpomněla jsem si na šaty, které jsem si, spolu s kamarádkou, zkoušela v průběhu týdne.. překrásné, zlaté, také celé z flitrů.. jen jsem šaty nepotřebovala.. v té chvíli! :D Takže jsem se pro ně nakonec vydala.. Spolu se všemi ostatními doplňky vypadaly kouzelně a i když obvykle moje šaty po prvním nošení končí na Votoči, těchto se jen tak nevzdám!


Ale jak rychle jsem dokázala sehnat šaty, o to hůř se mi sháněly boty! A přitom si myslím, že jsem rozhodně neměla nějaké přemrštěné požadavky - zlaté lodičky (nejraději Rose gold), do špičky, bez zdobení a alespoň s deseticentimetrovým podpatkem.. V kamenných obchodech jsem neuspěla, za to můj oblíbený Časnaboty nezklamal! Nejenže mají obrovský výběr plesových bot, ale dokonce (jako jediní!) nabízí lodičky právě v Rose Gold odstínu ♥.. A pokud máte pocit, že máme na fotkách se sestřenkou stejné boty, tak je to tak! Jen to teda rozhodně nebyl úmysl, zjistily jsme to až "na místě"! :D :))


A když už tady píšu několikátou větu o mé drahé sestřence, mohla bych vám ji taky představit! :D - jmenuje se Kačenka a budete o ní teď asi slýchat často, protože od chvíle, co studuju ve Zlíně, se konečně pořádně vídáme a já jsem za to nesmírně vděčná, protože #familyatfirst přece, že jo ♥.. aaa taky se pomalu učím žít s tím, že chodím vedle někoho tak krásného, protože ještě před pár lety jsem jí právě díky tomu, jaká je kočka, nemohla přijít na jméno! :D


A protože velký ples vyžaduje velké přípravy, ty naše trvaly zhruba 6 hodin! :D Je pravda, že jen natočit moje vlasy, dalo pořádnou fušku.. ale když u toho tančíte, jíte brambůrky a pijete šampaňské.. ten čas prostě ubíhá tak nějak jinak! :D Nakonec jsme tedy nestihly plánovanou večeři, nestíhal ani pan taxikář, který měl zpoždění přes víc než půl hodiny (sakra, nebudeme my rodina!? :D), ale v "pozdnějších hodinách" jsme na ples přece jen zdárně dorazily! :D U fotek nad tímto odstavcem si pak můžete všimnout našeho before & after.. a posoudit výsledek! :D


Ze samotného plesu pak moc fotek nemáme.. přece jen.. nejlepší zábava vám nedovolí, abyste stále drželi mobil v ruce! :)) Ale stihly jsme ulovit alespoň tuhle fotku, přímo u fotostěny, kde byl nějaký cizí hoch tak milý, že vyhověl mému přání "My se chceme vyfotit s někým, kdo bude ochotný si narazit koňskou hlavu!".. Tímto tedy dotyčnému ještě jednou děkujeme, i když on sám si fotku za rámeček asi nedá :D..


Po plese pak následoval výlet za gyrosem, povídání až do svítání.. a nechyběla ani fotka "na Jágra". Byl to skvělý den, který jsem si neuvěřitelně užila a už se moc těším na další ples, protože pokud mám něco opravdu ráda, jsou to plesy.. a tak je nadcházející období vlastně skoro mým nejoblíbenějším obdobím v roce! ♥ Teď už mi tak zbývá jen vymyslet účes, líčení a sehnat šaty na nadcházející ples :)).. Nějaké tipy?


A co vy a plesy? Užíváte si je stejně jako já? A v jakých šatech na ně "letos" vyrážíte? :))


Komentáře

  1. Obě dvě jste vypadaly nádherně! ♥ Ty lodičky jsou naprosto dokonalé a vlastně celý tvůj outfit je prostě pecka! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadáte obě naprosto nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nice shoes and bag :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky! Hrozně moc ti to sluší,.. tvoje sestřenka je krásná, hrozně mi připomíná Camillu Luddington ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc moc moc děkuji (děkujeme) za milé komentáře ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Amazing Fashion...Nice post!!!And thus, the value of professional language Translation Services Los Angeles in addition perceptibly enhanced.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).