Přeskočit na hlavní obsah

Trollbeads symbolism ♥


Když jsem si před pár měsíci pořídila Trollbeads náramek, nemohla jsem se dočkat, až jej zaplním korálky! Původně jsem chtěla, aby k sobě všechny ladily a náramek tak byl především stylovým doplňkem, ale pak jsem si řekla, že u podobných věcí je mnohem důležitější ona symbolika, kterou jednotlivé korálky odráží. A když jsem se tak před pár dny rozhodla za státnice odměnit právě novými korálky, vůbec jsem neřešila, jak vedle sebe budou vypadat, důležité bylo jen to, že pro mě každý z nich má zvláštní význam.. ♥


Úplně prvním korálkem, který mi padl do oka, bylo písmenko A. Je to především díky tomu, že se jedná o iniciálu mého jména, ale vlastně nejen mého.. protože A je také počátečním písmenem ve jméně mužů mého života! :D - brášky a taťky :)). Vždycky jsem si říkala, že bych jednou chtěla mít na ruce vytetované počáteční písmeno svého dítěte, ale když jsem nedávno ve městě potkala starší paní, která měla ono tetování přesně tak, jak jsem si představovala já, najednou si nejsem jistá, jestli je to to, co chci.. Tetování se mi líbí, moc, ale buď k němu potřebuju dospět nebo možná nejsem vhodný adept na celoživotní ozdobu (vlastně už samotný přívlastek "celoživotní" v jakémkoli spojení mě vždycky tak nějak děsil :D). Takže tetování na svém wishlistu na dobu neurčitou pozastavuji a pokud mi na ruce jednou opravdu nepřibude, můžu si dát nové písmenko alespoň na náramek :D :)).


A ještě než vám přiblížím symboliku dalšího z korálků, musím trošku odbočit a vyzvednout svoje fotografické nadání! :D Nedělá se to, já vím, ale když mě se ty výsledné fotky taak líbí :D.. a navíc mě to aranžování vážně baví :)).. Dalším přívěskem na mém náramku je tedy rybka, což není proto, že bych byla vášnivou milovnicí mořských plodů (to by se mi náramku totiž blejskal spíš hambruger nebo nějaký dortík :D) nebo rybářkou (na to jste mě ale asi stejně netipovali, co? :D), ale proto, že ryba je mým znamením zvěrokruhu.. a paradoxně vlastně ryby ani nejím :D :)).


Trefoil Knot je svým významem podobný nekonečnu a pro mě je znamením nekonečné lásky k těm, na kterých mi záleží nejvíc, znamením věčného pouta s rodinou a lidmi, které mám moc ráda nehledě na to, jak daleko ode mě právě jsou. Taky věřím, že všechno má dobrý konec..a jak říká jeden skvělý citát "Neúspěch je neúspěchem jen když se přestaneme dál snažit." Nekonečná víra ve své sny dokáže zázraky.. ♥



Anděl & Démon - tenhle korálek mě svou myšlenkou okouzlil asi nejvíc.. Z jedné strany můžete vidět andílka, ale když se korálek otočí, s křídel anděla se stanou rohy a z anděla je tak ďáběl.. což v mých očích odráží především to, že každý z nás má svou dobrou a špatnou stránku a nikdo není pouze dobrý nebo pouze zlý. Což bych si měla pořádně vtlouct do hlavy, protože mám tendenci ve všech hledat jen to dobré a trochu pozapomínám, že i ten andílek má vlastně za křídly rohy :))..


Protože chci náramek nosit ke všemu, tedy jak ke stříbrným, tak zlatým věcem, chtěla jsem i nějaký korálek se zlatým detailem.. Zaujala mě právě silová čakra, která má přinášet energii, sílu.. Energii totiž s mým nepravidelným denním režimem potřebuju jako sůl.. a síla? Tu potřebujeme v těžkých životních chvílích, ale třeba taky proto, abychom si mohli plnit sny ♥..



A protože byly korálky především odměnou za úspěšně ukončenou školu, absolventská čepička samozřejmě nemohla chybět (co na tom, že je to pořádný obřík proti ostatním korálkům)! :D
Už několikrát jsem zmiňovala, jak neuvěřitelná puntičkářka jsem a když se teď dívám na všechny korálky pohromadě, musím vyjádřit nesmírný obdiv všem těm designérům a tvůrcům těch malý pokladů, protože jsou opravdu neuvěřitelně propracované a každý je svým způsobem uměleckým dílem! :)) Tak doufám, že se zase brzy objeví příležitost pro pořízení nějakého nového korálkového přírustku! :D :))
A co vy a podobné náramky se symbolikou? Máte ten svůj? Jaké korálky jej zdobí? :))

Komentáře

  1. Ty korálky jsou všechny krásné a je super, že pro tebe mají určitou symboliku :) Mně se nejvíce líbí asi ta čepička :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).