Přeskočit na hlavní obsah

Prodloužení vlasů TAPE IN metodou


Ahoj krásky ♥, omlouvám se za menší odmlku, ale když jsem v pondělí úspěšně obhájila bakalářku, řekla jsem si, že si zasloužím malý oddech.. takže jsem si poslední dny užívala "oslav" s přáteli a k notebooku se pořádně ani nedostala.. Což bych teď ráda napravila a tak pro vás mám již slibovaný článek týkající se prodloužení vlasů prostřednictvím tape in pásků, které jsem si objednala z Hotstyle.
Když jsem se o této metodě doslechla poprvé, myslela jsem si, že se jedná o novinku.. ale zrovna před pár dny mě kamarádka vyvedla z omylu, když mi řekla, že měla vlasy tímto způsobem prodloužené už několik let zpátky.. a taky dodala, že by do toho šla hned znovu, takže třikrát sláva - uklidnilo mě to a utvrdilo v tom, že jsem se s prodloužením rozhodla správně! :D :)).. 



A o co že se vlastně jedná? Mezi dvě "lepicí pásky" vložíte tenký pramínek vlasů, zatavíte žehličkou na vlasy a je hotovo! Zajímavostí je, že tato metoda je vhodná i k domácí aplikaci, takže pokud máte odvahu a alespoň trošku šikovné ruce, zvládnete si vlásky prodloužit i v pohodlí domova. Já jsem, vzhledem ke své manuální zručnosti :D, takovou odvahu neměla, takže jsem se svěřila raději do rukou profesionála, své kadeřnice Leničky a jsem za to ráda, protože výsledek je přesně podle mých představ :)).



Po aplikaci pásků nesmíte vlasy tři dny mýt, ale poté s nimi můžete klidně do sauny, bazénu, moře,.. prostě kamkoliv, což považuji za velkou výhodu v porovnání s clip-in pásky, které jsem měla předtím a s nimiž se nedoporučuje ani spát.
Protože jsem nikdy dřív vlasy trvale prodloužené neměla, měla jsem celkem obavy z prvního mytí, kdy za a) musím zákonitě vyrvat alespoň jeden pramen :D, nebo za b) se po umytí s vlasy nedomluvím, protože se nedoporučuje jejich česání za mokra a naproti tomu "moje vlasy" česání za mokra nutně potřebují, jinak mi na hlavě vznikne afro, které nezkrotí ani žehlička na vlasy :D.. Mé obavy se ale nakonec nevyplnily - nejenže nic nevypadlo, ale dokonce byly vlasy po vyfoukání tak upravené, že je nebylo třeba ani žehlit! :)


Žehlení ani kulmování tape in vlasů není problém a stejně tak je můžete i dobarvit, pokud odstín není podle vašich představ. Já jsem z výběru odstínu měla původně celkem obavy, protože barvu svých vlasů považuju za celkem "neidentifikovatelnou" :D, ale po připevnění jsem byla příjemně překvapená a snad mi dáte za pravdu, že barva nemohla sedět líp! :))
A jak se vlásky líbí vám? Co říkáte na metodu tape in? :)

Komentáře

  1. O téhle metodě jsem vůbec netušila, ale vypadá to celkem "bezpečně" a kdybych si chtěla prodlužovat vlasy asi bych šla do této metody. Odstín ti sedí skvěle :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, a kolik pásků jsi potřebovala? Stačí to jedno balení po 20ks? :)

    OdpovědětVymazat
  3. ani ja som o tejto metóde ešte nepočula, vlásky si mala krásne aj pred :) ja som naštastie so svojimi vlasmi spokojná, takže nejaké takéto metódy nijak neriešim :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu