Přeskočit na hlavní obsah

OPS!OBJECTS ♥


Už delší dobu jsem sháněla náramek, který se mi bude hodit k hodinkám - který bude vhodný na denní nošení, univerzální, ale přitom bude originální. Při této příležitosti jsem objevila italskou značku OPS!OBJECTS a bylo mi jasné, že dál už hledat nemusím, protože tyhle náramky jsou opravdové designové poklady! Takže jsem celý večer strávila projížděním facebokoových stránek OPS!OBJEKTS, abych se nakonec rozhodla, že mým vyvoleným se stane náramek z kolekce OPS!MATELASSÉ CRYSTAL.



Kolekce OPS! vychází dvakrát ročně (jaro/léto & podzim/zima), s tím, že jsou často doplněny limitkami, které například podporují neziskové organizace zaměřené na násilí na ženách, boj proti anorexii,..


Nebýt toho, že jsem chtěla náramek, který bude spíše jednodušší, určitě bych sáhla po některém z kolekce TROPICAL, která je nejvýraznější novinkou pro tuhle sezonu a můžete v ní objevit motivy květin, papoušků, ale také třeba plaměňáky (ach ♥ :D).


Za zmínku pak určitě stojí také kolekce POP, která je věnována komiksové tématice, která je, co se módního světa týká, jednoznačně nesmrtelnou a rozhodně s ní tak nešlápnete vedle! :))


Ale náramky nejsou to jediné, co značka OPS!OBJECTS nabízí a tak v jejich nabídce můžete objevit také hodinky, náhrdelníky (tady musím zmínit skvělý náhrdelník z kolekce TRÉSOR, na který si už brousím zuby :D:)), sluneční brýle, kabelky a nově také kryty na telefony, kdy mě zaujaly především ty z kolekce FLOWER, protože i když běžně kytičkových motivům zrovna dvakrát nefandím, tohle je prostě roztomilost světa! :D :))


A protože, hlavně v létě, trpím alergií na sluníčko, snažím se v tomto období vyhýbat doplňkům z bižuterie, které mi podráždění pokožky ještě zhoršují. Doplňky OPS! jsou antialergenní, takže pro mě jako dělané a například kolekce Crystal a Tennis jsou zdobeny pravými kamínky Swarovski! 


Každý z doplňků je pak krásně stylově zabalen v roztomilé krabičce a nechybí také certifikát pravosti, který je už jen důkazem toho, že držíte v ruce pravý designový poklad! :))
A jak značka OPS!OBJECTS zaujala vás? Vybraly byste si? :))


zdroj fotek: instagram @opsobjectsczech ♥

Komentáře

  1. krásny náramok :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásny :) určite by som si vedela vybrať a nielen jeden :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  3. Ten náramek je božský, jsem z něj totálně nadšená a dávám si jej na svůj imanigární wishlist :) Je fakt úžasný Anetko :)

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle značku vůbec neznám, ale vypadá opravdu super. Krásné věci :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Máš krásný nehty :) Značku neznám a asi bych si náramek nevybrala žádný, moc se mi nelíbí ten tlustý řetízek

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelé náramky, každý jeden originálny a pekne zhotovený :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).