Přeskočit na hlavní obsah

chameleon ♥

Asi jako každá z nás, jsem i já bezmeznou milovnicí bot všeho druhu.. a i když jich mám tolik, že bych s přehledem obula celou ulici :D, nikdy si nenechám ujít příležitost, svou sbírku o nějaký nový poklad rozšířit! Mám hromadu lodiček (i když je nenosím zrovna často :D), miliony tenisek (které budou asi navěky mým N1, protože pohodlí je prostě pohodlí :)), pár párů kozaček, kotníkových bot, balerínek.. ale co se sandálků týká, mám co dohánět!


On totiž nákup sandálek není vůbec žádná sranda (stejně jako třeba nákup peněženky, nebo kalhot.. to jsou chvíle, kdy i shoppaholik mého formátu v obchodě ztrácí nervy! :D).. Vždy jsem zastávala názor, že mi ke štěstí stačí dvoje sandály - jedny černé a druhé bílé, jednoduché, pokud možno bez výrazných zlatých nebo stříbrných detailů.. a nedej bože, aby měly nějaké zdobení! :D Prostě se musí dát kombinovat se vším a tečka.


Jenomže pak si to v těch mých "totálněneoriginálníchalekevšemusehodících" sandálkách štráduju po městě a vždycky zákonitě musím narazit na slečnu, která má na sobě nějaké krásně barevné, originální sandály a já si jen říkám.. "To má sakra ke každému outfitu jedny boty.. kde na to bere.. a kde to skladuje?!?" :D Ale hlavně mi vždycky prolétne hlavou, že milovnice extravagance jako já, se v jednoduchých kouscích nikdy nebudou cítit ve své kůži.. ale jak to udělat, když mít ke každému outfitu jiné boty je (alespoň v mém případě) jednoznačně nereálné..?


A právě v tomhle ohledu mi přijde naprosto perfektní nápad, se kterým přišel e-shop Chameleon! Vyberete si botky, o které máte zájem (sandálky, nazouváky, balerínky, na podpatku,..), které pak můžete zdobit podlé své fantazie. Chameleon nabízí nepřeberné množství dekorací a tím, že jsou všechny na suchý zip, můžete tak mít denně úplně jiné botky.. a to je přece sen každé z nás! :D :))
Když jsem na stránky e-shopu vkročila poprvé, říkala jsem si, že i když mám občas fantazie za dva, představit si požadovanou ozdobu na botce, kterou bych chtěla, není vždy tak úplně jednoduché.. Z toho důvodu oceňuji aplikaci Mixer, která je součástí e-shopu a musím se přiznat, že jsem se k ní vrátila ještě několikrát, i když jsem své "namixované botky" měla už dávno doma.. Je to vážně zábava (pokud stejně jako já milujete například Polyvore) a také díky Mixeru můžete vidět, že ne každá aplikace jde použít na každou botku a že ne vždy vaše kombinace snů, je nakonec opravdu kombinací snů :D..


Já jsem od první chvíle věděla, že jdu po sandálkách, jen jsem si nebyla jistá, jestli chci černé nebo bílé. Černé se mi jevily více univerzální, ale protože bílá zdůrazňuje opálení (a já jsem do snědé pokožky fakt blázen! :D), sáhla jsem nakonec po bílých. Ozdoby jsem v první chvíli volila také jednodušší, ale pak jsem si řekla, že když už můžu mít jednou výrazné sandálky, tak ať to stojí za to!.. a sáhla jsem po nejvýraznějších ozdobách, jaké byly v nabídce! :D


Sice máme teprve půlku dubna, jsem zachumlaná v posteli, ale to mi ani trochu nebrání v tom, abych se těšila na léto a snažila se ho trochu přivolat alespoň prostřednictvím článků! :D
A jak se myšlenka "bot na milion způsobů" líbí vám? :)



Komentáře

  1. O téhle stránce jsem ještě neslyšela, každopádně super nápad - letím to omrknout! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle se mi libi, mozna I ja objednam. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je fakt super pro někoho kdo se třeba nemuže rozhodnout :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je skvělý nápad :)

    http://denisajonasova.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavý nápad, akorát bych se bála, že se ten suchý zip časem pokazí a už to nebude fungovat. Každopádně mi to přijde hodně super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že to by člověk musel ozdoby měnit snad několikrát denně, aby se zipy "opoužívaly".. ale uvidíme, otestuju a dám vědět! :D :))

      Vymazat
  6. Ježiš, ten nápad je naprosto super! :D
    Asi vím, kam v brzké době poputují všechny moje peníze..
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle měnící se sandálky jsou skvělé a hlavně super nápad, Navíc pro nás ženské ideální. Vlastně místo jednich botů budeme mít několikery :D

    New in: March 2015

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).