Přeskočit na hlavní obsah

Spring Wishlist ♥

Když jsem vytvářela svůj poslední wishlist (tady), ani mě nenapadlo, že by se mi většina položek mohla splnit tak brzy.. a tak se stalo, že z původního wishlistu mi zůstaly už jen tři dvě přání (tímto mé drahé ženě děkuji za nejúžasnější knížku o Pusheen ♥) a tudíž je čas na jeho aktualizaci! :D :)) Vždycky si říkám, že nemít blog, nebo spíše nesledovat blogy ostatní, určitě ušetřím hromadu peněz, protože i když si po každých nákupech říkám, že "teď už mám opravdu všechno", stačí shlédnout jeden outfitový článek, projet vaše wishlisty..a člověk si rázem uvědomí, kolik toho vlastně ještě "nutně potřebuje"! :D (A koupě nového Elle mi na šetření taky zrovna dvakrát nepřidá :D..) Takže o jaké nezbytnosti se můj wishlist rozrostl tentokrát?


Spring Wishlist





1.) Matná rtěnka (v těžce identifikovatelném odstínu :D) - Miluju matné rty, ale problém je, že matných rtěnek je v nabídce drogerií asi tolik, že byste je spočítali na prstech jedné ruky (dobře, trochu přeháním :D) a tudíž šance, že najdu odstín, který si představuju, je téměř nulová.. Vím, že v Sephoře, MAC a v nabídce luxusních značek by určitě nebyl problém rtěnku v daném odstínu sehnat, ale od chvíle, co jsem investovala do růžové YSL, kterou jsem v první chvíli milovala, ale jinak ji na rtech neměla už přes rok, vím, že investice do rtěnek se v mém případě určitě nevyplatí! :D Takže se aktuálně musím spokojit s konturkama, které mají dokonalé odstíny, většinou také více než přijatelnou cenu, ale daní jsou bohužel extrémně vysušené rty..

2.) Hodinky DW jsou v poslední době celkem ožehavým tématem, protože je půlka módního světa miluje, druhá nenávidí.. Já se řadím k první skupině a bez ohledu na to, jak rozšířené jsou, doufám, že se jednou také stanu jejich hrdou majitelkou. Hodí se snad úplně ke všemu, jsou nadčasové a v téhle modrobílé kombinaci prostě dokonalé! ♥

3.) Tartanová košile - Tuhle košili jsem poprvé viděla už hodně dávno a vůbec se mi nelíbila, jenomže pak jsem na ni začala neustále narážet na We ♥ it a do paměti se mi vryla natolik, až jsem si jednou řekla, že ji musím mít! :D Trička moc často nenosím, většinou nátělníky, crop topy a košile, takže ji určitě využiju.. a s červenou rtěnkou bude vypadat úžasně! :))

4.) Bílé kalhoty - Když jsem se nedávno dala do svého prvního DIY a roztrhala černé kalhoty na kolenou, myslela jsem si, že to je poprvé a naposledy.. jenomže "díravé kalhoty" jsem si zamilovala natolik, že je nutně potřebuju také v bílé barvě. Už jsem si dvě "oběti" stihla objednat z Vinted, ale ani do jedněch nemůžu vměstnat zadek, takže se budu muset poohlédnout po dalších! :D

5.) Oversize kabát - Pro kabáty v barvě cappucino, camel nebo třeba pískové, jsem měla vždycky slabost, ale od chvíle, kdy si Jituška (France Baby) pořídila svůj dokonalý "zaří" kabát,nemůžu z něj spustit oči a v obchodech se už snad ani po ničem jiném nedívám! :D Naposledy jsem jeden dokonalý kabát objevila v Zaře, ale protože cena 6500,- nebyla přesně to, co si představuju, myslím, že mi nezbývá, než hledat dál! :D

6.) Spodní prádlo - Spodní prádlo je moje slabost a i když mi šuplíky už skoro praskají ve švech, jakmile objevím nějaké nové zajímavé, nevidím, neslyším.. jen vím, že ho okamžitě potřebuju! :D Moje poslední okouzlení patří podprsenkám "bandage" stylu a i když si uvědomuju, že jsou spíše pro vybavenější slečny, rozhodně mi to nezabrání v tom, si také nějakou pořídit! :D ♥

7.) Parfém Agent Provocateur - Spodní prádlo téhle značky jsou naprosté skvosty, ale že mají v nabídce také vůně, jsem se dozvěděla až nedávno! Když jsem se pak na vůně snažila najít nějaké recenze, dočetla jsem se, že většina vůní je dřevitá a extrémně výrazná.. = přímo pro mě! :)) ♥

8.) Tričko s nápisem - Na trička si příliš nepotrpím, ale když už si nějaké pořídím, je to právě díky nápisu! Nápis "Abrakadabra.. Nope.." mi přijde naprosto perfektní a protože se mi tričko nepovedlo objevit zatím v žádném e-shopu, asi si jej budu muset nechat udělat udělat na objednávku :))..

9.) Oblečení pro volný čas - Většinu života trávím v županu, zlomek tvoří "pravé outfity" a zbytek patří teplákovkám.. :D Oblečení pro volný čas nemusí být vždy "trendy", ale musí být především pohodlné, čímž jsem se doposud vždycky řídila. Přesto už pěkně dlouho plánuju, že si pořídím nějakou kvalitní teplákovku. Tenhle "pink styl" je jako dělaný pro mě, jen se obávám, že bych se v závěru bála takový poklad nosit a teplákovka by tak sloužila víc na focení, než povalování doma! :D

10.) Černá crossbody - Kabelek mám doma hromadu, ale pokaždé, když mám nějaký výraznější outfit a kabelku mám spíše jako nutnost, než "součást" outfitu, celkem tápu.. Většina mých kabelek je totiž výrazných, ať už velikostí, nebo zdobením, takže místo aby kabelka oufit podtrhla, spíše mu plusové body ubere.. Z toho důvodu bych svoji sbírku kabelek ráda rozšířila o nějaký basic kousek, který se bude dát nosit na milion způsobů. :))

Komentáře

  1. S tim, ze ty podprsenky slusi pouze vybavenejsim slecnam musim nesouhlasit, ja si podobnou nedavno koupila a byla jsem sokovana, jak dobre vypada! Takze urcite do toho jdi :D

    http://www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. překecala jsi mě! :D už ji taky mám.. aaa musím souhlasit! je božská ♥ děkuji :*

      Vymazat
  2. moc se mi líbí tvůj wishlist, tu podprsenku bych chtěla taky a dokonce jsem někde viděla přesně tuto, ale mě zase přijde, že pro ty vybavenější není (nebo bych to nakonec ani neriskla) no nevím :D

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. noo, ono je to těžko říct! na jednu stranu bych se vůbec nezlobila, kdybych toho v ní měla víc.. ale na druhou musím souhlasit, že až tolik se tam toho taky nevejde! :D

      Vymazat
  3. Je to tak jak píšeš Anetko, taky mám pocit, že mám všechno, ale když koukám na všechny ty wishlisty, tak se nestačím divit, co všechno vlastně chci :D

    Vůně Essence + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, wishlisty jsou zlo. Člověk si říká, že má všechno, a pak se stačí zahledět k jiným blogerkám a rázem má pocit, že nemá ve skříni nic.
    Spodní prádlo je taky moji neskutečnou závislosti. Když se pustím do jeho nákupu, nic jiného pro mě není :D Jenom nakupuju a hromadím :)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).