Přeskočit na hlavní obsah

Fashion is what You dream of,.. ♥


Taky máte občas den, kdy vás nic nebaví, nic se vám nechce.. a i kdybyste měli jen jednu jedinou povinnost, tak ji raději odložíte? Přesně takové bylo moje pondělí! Už když jsem ráno vstávala se snažila dostat z postele "jen" s půlhodinovým zpožděním, věděla jsem, že bude zle :D.. Ten den mě čekala jen jediná přednáška a protože se nechám hrozně jednoduše přemluvit, vyměnila jsem ji za snídani u kamarádky a kávu s další kamarádkou! :D :))

Bylo opravdu krásné počasí, takže jsem po dlouhé době mohla vyrazit nalehko - bez bundy a dokonce v sukni! ♥ Protože jsem s sebou výjimečně netáhla hromadu "nezbytností", outfit jsem mohla doplnit menší kabelkou, která mi dorazila minulý týden z TBdress. Je úúžasná! ♥ Na poměry čínského e-shopu mi přijde nadmíru kvalitní a dá se nosit na milion způsobů, takže ji využiju jak do města, tak na párty :)).
Na krk jsem si vzala můj aktuálně nejoblíbenější náhrdelník - zámeček z H&M, na ruku nový náramek se srdíčkama z Wayfarer a druhý, gumičkový náramek, který mi vyrobil bráška :)) ♥. Tenisky k sukni asi nebudou pro každého, ale já jsem pro tuhle kombinaci měla vždycky slabost, tak snad mi odpustíte.. příště zase podpatky, slibuju! :D
Také u vás bylo v pondělí tak krásné počasí? V čem jste vyrazily ven? :))




Do you also have a day, when you are sick and not able to do anything.. and even if you have the only one duty, you rather postpone it? This was exactly my Monday. When I woke up tried to get off the bed with „the only“ half  hour delay, I surmised it’s gonna be very bad. That day I had just one lecture at university and because my friend easily persuaded me to go for a breakfast in her apartment and later with another friend had a cup of coffee, so I finally I didn’t go to school.
The weather was really beautiful, so after a long time I could adapt my dress – without a jacket and even in a skirt!  Because I hadn’t „uselessness things“ for once, I was able to add a small handbag, which arrived last week from Tbdress. The handbag is really cute!!  It’s really quality and you can wear it a million ways, so I will use it to the city on the one side and for the party on the other side :)).
I took my currently the most favourite necklace – a mantion from H&M, on a hand I had a brand new bracelet with hearts from Wayfarer and the second, elastic band bracelet, which made my brother for me : )) . The sneakers with the skirt at once are probably not for everyone, but I have a weakness for this combiantion, I hope you forgive me.. next time high heels for sure, I promise! :D
Did you have so beautiful weather too? What outfit did you have? :))


























mikina Zara, sukně a náhrdelník H&M, kabelka TBdress, náramek Wayfarer, hodinky Esprit, botky Ringit

Komentáře

  1. Tyjo, tak ted abych napsala vsechno, co jsem si behem toho prohlizeni rekla :DD 1.nejlepsi mikina!!! strih, ten potisk na zadech, top top top!!! 2.prvni outfit, kdy se mi libej tenisky k sukni! 2.fascinuje me kombinace hnedy a sedy, takze ta mikina a boty k sobe mi pusobej neskutecnej lahodici pohled :)) 3.mas naprosto skvely vlasy a make-up 4.nechapu, jak tak skvela kabelka muze byt z cinskyho eshopu :O 5.vis, jak mam obcas fotoy od svetle ruzovy zdi? je to presne tam, kde si fotila tohle :)) 6. kdy uz se uvidime?! :D <3

    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kočičko moje, miluju Tvoje komentáře! :DD :* ♥
      odpověď 6: už ve čtvrtek.. muhehe :D ♥

      Vymazat
  2. Perfektní mikča i sukně! Já bych nějakou takovou mikču chtěla, ale přijde mi, že mi jsou všechny krátké..nemám ráda, když mi táhne na záda :D

    Just Be Yourself

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujii ♥ taky mám pocit, že jsou všechny mikči krátké! ale tahle je tak rozevlátá, že do ní táhne snad úplně všudma.. tudíž je délka zanedbatelná :D

      Vymazat
  3. Ta kabelka je vážně super. Díky za inspiraci :)

    http://travelnote-s.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý outfit! Moc Ti to sluší! Jak jsi měla ty boty zkombinovaný předtím, tak to se mi moc nelíbily, ale teďka jak tak na ně koukám, tak jsou moc pěkný :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. super kombinace :) moc se mi líbí tvoje sukně, ten střih je super!

    OdpovědětVymazat
  6. hezká kabelka:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tu kabelku potřebuju! :D Ne, vážně, jak tak sleduju své oblíbené blogy, všichni mi přijdou v náladě "hlavně se chci cítit super pohodlně" a já to mám teď úplně :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).