Přeskočit na hlavní obsah

Barevné kontaktní čočky 3 Tones Green


Jste spokojené s barvou svých očí? Já jak kdy.. s vhodným líčením se mi moje oči někdy opravdu líbí, jindy zase dokáží podtrhnout líčení jako takové a dát mu tu pravou jiskru.. ale pravdou je, že jsem si vždycky přála oči modré. Začalo to už když jsem byla malá - všechny Barbínky měly modré oči, všechny postavičky ve filmech stejně tak.. a princezny? Ty byly modrooké vždycky! :D A tak jsem si i já začala přát modré oči.. a protože jsem jako malá nevěděla, že existují tónující kontaktní čočky (nebo ještě neexistovaly? :D), modré oči jsem řešila po svém - photoshopem (nutno dodat, že to vypadalo všelijak, jen ne přirozeně :D).


Uběhlo pár let a na jednom e-shopu jsem narazila na modré kontaktní čočky, jednalo se o nějakou párty verzi - zářivě modrá, bez dioptrií. Byla jsem nadšená! Jenomže výsledek by ideálně zapadl do série vtipných obrázků "Jak si myslím, že vypadám / Jak doopravdy vypadám" :D. Po zděšení svém i okolí jsem usoudila, že modrá není pro mě a raději jsem si našla modrookého muže! :D :)) ♥


Když se mi pak nedávno naskytla možnost barevné kontaktní čočky vyzkoušet znovu, neváhala jsem.. jen jsem si byla jistá, že modré už to určitě nebudou! :D Na BarevnéČočky.eu mají super výběr a protože jsem fanynkou Stmívání, chvíli jsem si pohrávala s myšlenkou, že "oči Edwarda" budou to pravé! :D Jenomže pak jsem zahodila růžové brýle a usoudila, že rozhodně nebudu vypadat jako nějaký sexy upír, kterého jsem si právě vytvářela v hlavě.. a rozhodla jsem se ubrat plyn :D.


Nakonec jsem si tedy vybrala zelené čočky, konkrétně 3 Tones Green, které jsou určené pro ty, kteří s čočkami teprve začínají, nebo pro ty, kteří chtějí změnu, ale ne příliš velkou :)).
Moje oči jsou od přírody hnědo-zelené.. mění se podle světla - někdy spíše do zelena, jindy do hněda a myslím, že čočky "vytáhly" moji barvu tak, že zelená vyniká víc, než běžně :).


Na čočky jsem objevila různé recenze - jedny je jednoznačně vychvalují, druhé odsuzují s tím, že změna není znát. Musím souhlasit, že změna určitě není razantní, ale vzhledem k tomu, že i výrobce uvádí, že se jedná o jemné zabarvení, není se čemu divit. Oproti zářivě modrým očím, které jsem měla s předchozíma čočkama, je přirozenost 3 Tones Green vážně super! :D :))


A co vy? Máte zkušenost s barevnýma čočkama? :))

Komentáře

  1. Krásná barva, ale Ty máš i bez čoček krásné oči Anetko :) !
    Já mám hnědé oči a jako malá jsem také toužila po modrých, teď jsem ale ráda že mám oči hnědé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jako modroočka bych asi jiné nechtěla, ale obdivuji všechny zelenoočky :))) na těch smaragdech něco prostě je.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na tu stránku jsem taky narazila a uvažovala jsem o tom ale spíše kvůli focení na normální nošení asi ne-e ale ty tvoje jsou naprosto krásné ;-) strašně zajímavý efekt! :-) a jsi jak divoká sexy kočka ;-)
    P.S. zmínila jsem tě na mém blogu, a je tam i obrázek tvého blogu ;-)
    http://hayleyrosse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. já mám zelené oči a popravdě řečeno,jsem ráda :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Přemýšlela jsem, že bych si koupila modré, ale v pár recenzí jsem četla, že z toho opravdu pálejí oči, takže jsem se ještě nerozhodla..

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné, ale ty máš krásné oči i bez čoček! :-) Jakou máš na fotkách rtěnku, prosím?

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem si pohrávala s myšlenkou zkusit někdy z legrace změnit si barvu očí. Ale já bych šla spíš do extrému - červené, fialové :) Pro tu srandu. Protože jestli jsem si na něco v životě nestěžovala, byla to barva mých očí - krásná oříškovo-čokoládová hnědá :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná recenze, já mám nejlepší zkušenost s obchodem http://www.kup-cocky.cz/. Pravidelně tam nakupuji čočky i veškeré příslušenství a vždycky jsem s nákupem byla moc spokojená. Můžu jen doporučit dál. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja si take kupuji barevne kontaktni cocky zde https://www.kontaktni-cocky-levne.cz/barevne-kontaktni-cocky maji opravdu kvalitni cocky a rychle dodani.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).