zebra love ♥


Dneska bych vám ráda ukázala outfit, který jsem si vzala na oslavu 50. narozenin mé tety. Mám hrozně ráda extravaganci a pokud je laděná do elegance, jako například tahle sukně, nedokážu odolat.. Jediným "problémem" je využitelnost podobných kousků. Nejsem ten typ (bohužel!!!), který by denně zvládat brázdit ulice v lodičkách a tak jsem zvyklá zbytek outfitu přizpůsobovat právě botám. Z toho důvodu mi elegantnější kousky zůstávají jen na oslavy, párty, zkoušky.. a většinu života prožívám v teniskách :/ :D

Když jsem si sukýnku na
Sammy Dress vybírala, vzala jsem si na pomoc maminku. Dělám to tak pokaždé - vždycky vyberu třeba 10 věcí a zavolám ji, aby mi poradila. Je pravda, že se často neshodneme, protože máme každá úplně jiný vkus, ale když to naopak vyjde, mám dvojnásobnou radost :D :)). Prvních zhruba 5 věcí, které jsem mamce ukázala, mi zavrhla.. pak se zasekla a říká: "Všechny věci, které máš vybrané, jsou tak divoké? Samí pestrobarevní ptáci, psi, kočky? :D" Jenom jsem přikývla hlavou jakože jo.. zasmála se s tím, že "co jiného vlastně čekala" a pak jsme se shodly na zebře :D :)). Nemůžu si pomoct, ale podobné kousky mi neuvěřitelně zlepšují náladu a v myšlenkách mě už pomalu odnáší do léta :)) ♥
A jak se můj nový "zebří poklad" líbí vám? :D :))














outfit: bunda Bershka, nátělník, náramky a psaníčko H&M, sukně Sammy Dress, náušnice I am, náhrdelník - výroba na zakázku (votočvohoz), hodinky Esprit, lodičko boohoo
rtěnka: AVON - Ultra colour matte lipstick, Matte fuchsia

34 komentářů:

  1. Ta sukně se mi moc líbí, se zebrami jsem ještě žádnou neviděla :D :) Máš pravdu, i ve mně vyvolává léto. Vypadá, že má naprosto perfektní střih. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pekné Anetko,vlastne ako vždy ;) suknička je super taká veselá a zaujali ma boty..neprilepuje sa ti tam noha o tú priesvitnú čast naboku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Barunko :*
      nene, noha se na průsvitnou část nelepí.. měla jsem je na sobě už hodně krát (na silonku i bez) a je v nich vážně skvěle, na to jak jsou vysoké! :))

      Vymazat
  3. Hodně moc zajímavá sukně, která ti sluší :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Super sukne, hrozne ti to slusi v takovych extravagantnich vecech :)) a je hrozne hezky, ze ti takhle mamka pomaha vybirat veci!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  5. boty a sukně jednoznačně vedou!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná sukýnka, na Tvoji postavu ideální střih. Prodává se i v jiných barvách? Děkuji, L. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já tě obdivuju! Na takovou sukni bych neměla odvahu, ale tobě strašně sluší :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Anetko Ty záříš jak sluníčko, Tvé fotky mě vždycky potěší :* .
    Sukýnka Ti moc sluší, celkově Ti sukně krásně jdou a botky vypadají hodně zajímavě a originálně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny outfit :) ja si tiež chystám kúpiť niečo zo sammydress a chcela som sa opýtať či poštovné je free alebo sa platí ? :) XOXO -N

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :))
      poštovné bohužel zdarma není, odvíjí se od velikosti balíčku.

      Vymazat
  10. Tak ta je fakt crazy! :D Ale nádherná a hlavně originální :) Extravaganci mám také ráda, takže jsem určitě pro :*

    OdpovědětVymazat
  11. Ta černobílá fotka, ach. Jsi krásná! ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Tahle barva rtěnky Ti moc sluší! Jinou už ani nenos :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se tvůj nový zebří poklad líbí moc! Celkový outfit navíc vypadá zase nádherně :) A ten tvůj úsměv, super :)

    OdpovědětVymazat
  14. Sukýnka je moc krásná, líbí se mi její originálnost, energie co z ní jde,..moc ti sluší ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Anetko, jak dlouho máš tu bundičku? Kolik tě stále? Sháním někde přesně takovouhle, ale jsou mně strašné velké a vypadá to blbě:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bundicku mam bohuzel uz od loňských prázdnin :( stála me neco kolem 900, ale jistá si nejsem, přece jen je to uz dlouho.. Urcite se zajdi kuknout do Bershky, pokazde když tam jsem, tak tam mají skvělé bundicky! A velikost by Ti tam seděla určitě, pokud potrebujes menší. Já mám bezne Sko, ale tuhle jsem si radši vzala v Mku, protože Sko mi přišlo jako na panenku :D :))

      Vymazat
  16. moc hezké! já už se radši moc na názor druhých neptám :D

    OdpovědětVymazat
  17. Kdybych tu sukni v obchodě viděla, vůbec bych se k ní nehrnula, ale díky tobě jsem poznala že takové věci hned nemusí být ošklivé. Hezky jsi to zkombinovala, vypadá to vážně super. Jinak já lodičky nosím převážně jen na plesy a sem tam na večer, jinak vůbec ne a to jich mám plný botník. A docela i pěkný kousky :-)
    Navštiv a ohodnoť i můj blog který právě rozjíždím www.bokattyna.blog.cz Budu ráda za každý komentář, Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Wau, ta barvička je fakt úlet a překvapuje mě, že spolu s odstínem rtěnky to není taková divočina jak by se zprvu zdálo. Anettko, tenhle střih sukně ti hrozně sluší ( co bych dala za tvoje nohy :D A na závěr, ta druhá černobílá fotka mi vyrazila dech- krása ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc slusive! Opravdu zajimavy outfit.

    OdpovědětVymazat
  20. Vždy máš naprosto dokonalé líčení, hlavně ty rtěnky. ;)

    OdpovědětVymazat
  21. ta sukně je super!

    http://karolinarblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Naprosto úžasný! Ta sukně je skvělá. Kdyby mi někdo vyprávěl, že si koupil zelenou sukni do pasu se zebrama, asi ohrnu nos, ale vypadá perfektně! Alespoň v tvém podání :) A ty lodičky jsou také super, asi se po podobných podívám :)
    www.dawardrobes.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Právě jsem objevila Tvůj blog díky Tvému focení s France baby, kterou sleduji a téda... čumím! Nechápu, že už dávno nejsem Tvůj follower... sukně je božská, boty úchvatné a Tvůj smysl pro styl je prostě pecka! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásná sukně! Celý outfit se ti moc povedl, vypadáš úžasně!! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. jste zlatíčka! děkuju za úžasné komentáře :*

    OdpovědětVymazat
  26. no wow :) takhle se čeří nudné a šedé české vody, bravo!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥