Spring inspiration ♥

Mám pocit, že čínské e-shopy jsou poslední dobou stále více v kurzu a protože ze všeho nejraději čtu (prohlížím si :D) outfitové články (za tenhle měsíc víc, než kdy jindy.. ach jo.. ať už mám ty antibiotika z krku :/), nemohla jsem si nevšimnout, že se u "každého druhého" outfitu objevuje odkaz na Mart of China. Nedalo mi to a tak jsem na stránky také zavítala.. a abych neměla výčitky, že pořád jen projíždím stránky s oblečením (haha..), rozhodla jsem se, že vám alespoň ukážu, co mě osobně zaujalo nejvíc :)). E-shopy tohoto stylu mám už celkem projeté, takže mě mile potěšilo, že nabídka není stejná jako u "konkurence" a narazila jsem tak na vážně super kousky, které bych brala všema deseti!
A co vy? Vybraly byste si? :))

1. fuchsiové lodičky - Na podzim to byla vínová, v zimě hořčicová a s jarem na mě jde fuchsiová :D Děsím se chvíle, až přesedlám na jinou barvu a ve skříni/ botníku mi zbude "milion fuchsií" :D
2. černobílé sandálky - Dneska jsem si vybírala sandálky na léto. Chtěla jsem nějaké černé, na podpatku, který zvládnu a kdyby to přece jen nešlo, tak na klínku. Hlavní požadavek byl, aby byly černé! Nejsou.. vybrala jsem béžové, takže černé (černobílé) stále zůstávají na mém wishlistu :D


3. Fuchsiová sukýnka - Pamatujete si na fuchsiové kraťásky z mého wishlitu? Myslím, že kvůli téhle sukni bych na ně dokázala zapomenout! :D
4. Sukně s květinovým potiskem - A další položka z mého wishlistu.. Možné si ještě vzpomíná na sukni s kytičkama, kterou mám z Mohita. Je perfektní, ale podklad má černou barvu a tak mi sukýnka přijde vhodná spíš na zimní období. Naopak bílá přímo evokuje léto.


5. Bílé sáčko - Jedno jsem si pořídila už Loni v Zaře, ale jak jsem později zjistila - neuvěřitelně se krčí.. a to mi vadí :( Takže nějaké nekrčivé bych určitě uvítala. Tohle má navíc úžasný střih ♥
6. Krajkovaná bundička - Krajky nejsou zrovna můj šálek čaje, ale tahle bunda mě okouzlila natolik, že se mi ze všech uvedených věcí líbí snad nejvíc. Stačí se na ni podívat a napadá mě milion kombinací, k čemu ji nosit ♥


7. Overal - Jediný overal, který mám, je ten na spaní, takže nějaký na běžné nošení bych určitě využila. Barevná kombinace je perfektní, bude úžasný se zlatými doplňky a taky by mu byly skvělým parťákem moje botky ze zlatým "kroužkem" kolem nohy :)) ♥
8. Černý overal - Mám hromadu barevných letních sandálek, ale stejně tak mám barevnou i většinu oblečení.. černý overal by mi umožnil provětrat i oblečení, které se ven nepodívalo pěkně dlouho! :D Navíc se jedná o nadčasový kousek a ten střih je prostě TOP! :))


9. Sloní batůžek - Když se nedávno, v jednom rozhovoru, ptali Filipa Vaňka, jaké kousky doporučuje na tuhle sezónu, mimo jiné uvedl batoh - jak pro ženy, tak pro muže.. Moje představa batohu je pořád ještě zkreslená tím, co jsme nosili na gymplu, takže kombinace batohu s některým z mých outfitů mi vyloženě zvedá koutky :D. Každopádně.. moji lásku ke všemu zvířecímu už znáte a tak určitě chápete, že tenhle batoh prostě nutně potřebuju! :D ♥
10. Mikina - Byly doby, kdy jsem si neuměla představit, že by se mikina měla nosit i někam jinam, než na doma/ sport.. ale poslední dobou mám mikin čím dál víc a dokonce začínají pomalu nahrazovat svetříky. Tahle mi navíc přijde elegantní a díky bílé barvě maximálně vhodná na léto :))


19 komentářů:

  1. taky přemýšlím o batohu, ještě žádný nemám a pořád si nemůžu vybrat ten pravý :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tu sukni s květinovým potiskem bych si taky ráda pořídila :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce se mi líbí ta sukně. Nevím, jestli jsem slepá, ale v kamenných obchodech nemůžu žádnou podobnou potkat :(

    OdpovědětVymazat
  4. Overaly je mi moc líbí, ale ještě jsem si žádný nezkusila :D

    OdpovědětVymazat
  5. Fuchsiové lodičky jsou nádherné, brala bych i obě sukně, oba overaly a i mikču, která se mi taky moc líbí. Už aby byla zase výplata :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-april-2014.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ten overal je super! A k te krajkove bundice muzu rict jen jedno - je bozska a to k nazivo, mam ji z sheinside a uz s ni mam nafocenej i outfit s boyfriendama, zitra ho dam na blog, tak se muzes podivat, jak vypada i jinde nez v katalogu! A jsem z ni tak nadsena, ze uz je na ceste ke me i ta sama v cernem :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  7. hneď by som brala tú kvetinkovú sukňu a fuchsiové lodičky, sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ta krajková bundička nemá chybu! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. hezký výběr :) a batohům asi nikdy nepřijdu na chuť :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tu krajkovou bundičku jsem dneska ráno obdivovala na sheinside.com <3 Je opravdu móóc krásná.

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné, máš skvělý vkus. Kdyby ses někdy plánovala stát stylistkou, dej vědět! :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Ta květinová sukně je úžasná! Přesně takovou bych taky chtěla :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná inspirace Anetko :-), mě osobně zaujal ten černý overal :-), hmm, vážně působí božsky !
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  14. I love spending hours browsing different online stores as well! The items you picked are gorgeous, love every single one of them:) I am obsessed with those heels, perfect for Spring and Summer. That floral skirt is to die for, so chic and it would look perfect paired with that white jacket.x I am obsessed with playsuits and jumpsuits, they are so easy to style and that black one is definitely on my wishlist now! Just realised that I indeed like everything you picked:) Have a lovely month!
    xxxx
    Stephanie

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasné kousky- fuchsiová je opravdu kouzelná barvička a ty lodičky... prostě krása! Černý overal vypadá také úžasně, hlavně se mi na něm líbí to unikátní řešení výstřihu- hned bych objednala, ale bála bych se, že bych do něj neměla, co dát :D No a mikina- také na ně moc nejsem, ( dokonce myslím, že vůbec žádnou nemám :D) ale tahle mě okouzlila, ten vzor působí krásně žensky a elegantně a dá se zkombinovat jak s lodičkami ( ve fuchsiové barvě samozřejmě ;) tak s teniskami.
    Opravdu máš skvělý vkus a trefila jsi se mi do noty snad všemi kousky.

    OdpovědětVymazat
  16. Ten krajkový křivák se mi líb hrozně moc a květovaná sukně mi nedá spát :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Bílé sáčko a ty růžové lodičky! Perfektní volba :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥