Esté Lauder - Double Wear



U několika posledních outfitů jste mi chválily pleť, make-up.. prostě líčení jako takové.. a tak jsem se rozhodla, že vám představím můj nový kosmetický zázrak, který má na tom největší podíl :))..
Co se týká líčení - jsem šílený kritik :D.. ale o to víc pak obdivuju, když potkám někoho, kdo je nalíčený přesně tak, jak se mi to líbí! - Nemyslete si, že protáčím panenky na potkání, když se mi na někom něco nezdá :D.. Beru to spíš tak, že se ze všeho, co mi nelíbí, snažím já sama poučit a v duchu si říkám: "Vidíš, vypadá to divně.. a stejně tak divně to vypadá na tobě, takže pro příště těch stínů uber!" :D..

A právě v tomhle směru mě už dlouhou dobu okouzluje Natálka z blogu Beauty Manners. Její vždycky perfektní líčení s výraznými rty, řasy dlouhé jako panenka a porcelánová pleť ♥. Vím, že se najde hromada slečen, které dávají přednost přirozenosti a dokonalé líčení jako z časopisu je neláká, ale já nejsem jedna z nich.. Od chvíle, kdy jsem se začala líčit jsem toužila sehnat make-up, který mi udělá pleť jako projetou photoshopem a právě díky Natálce jsem na něj konečně narazila ♥.


Takže dnešní článek bude věnovaný právě úžasnému make-upu Double Wear od Estéé Lauder.

Výběr odstínů:
Na výběru odstínů u Double Wearu opravdu nešetřili! U drogeriových make-upů se mi občas stává, že vlastně žádný z ostínů není přesně ten, který bych potřebovala a tak v zoufalství sáhnu po tom, který mi přijde jako nejmenší zlo a říkám si, že kdyžtak si ho doma domíchám podle potřeby :D.
U DW jsem to měla přesně naopak - hodilo se mi hned několik odstínů.. k tomu se blíží léto, takže budu určitě tmavší, ale zase jsem nechtěla, abych si make-up pořídila teď a ležel mi doma až do léta.. takže jsem nakonec vybrala podle mé aktuální barvy. - Ideální barva make-upu je taková, se kterou neuvidíte přechod mezi krkem a obličejem a protože s "Desert beige" byl přechod opravdu neznatelný, objednala jsem si právě ten :).

Balení:
Vyrostla jsem na pěnových make-upech a make-upech z tubičky a nad jakýmkoli jiným balením jsem ohrnovala nos. Obzvlášť pak nad těmi "bez aplikátoru", které si z lahvičky prostě odlejete ("určitě ho víc vyleju / je to nepraktické,..").. Jenže postupem času jsem dospěla k závěru, že nic lepšího prostě neexistuje a s praktičností, že to je přesně naopak, než jsem si představovala. Make-up si odlejete přesně podle potřeby, pokud vám ujede ruka, klidně zbytek vrátíte zpátky a taky se nekoná žádný make-up za nehty, jak se mi to stávalo například s pěnovými. A přestože mám už několikátý make-up "bez aplikátoru", ještě žádný se mi nepodařilo vylét :)). Za jedinou nevýhodu flakonku považuji, že je celkem těžký, ale není to zase tak strašné - přece jen se jedná o sklo. Navíc s sebou make-up v kabelce nenosím, takže jeho váhu "pociťuju" jen při cestování.

Konzistence:
Make-up je tekutý, pěkně se roztírá, ale vcelku rychle zasychá. Nanáším jej prsty, což mi maximálně vyhovuje. V popisu od výrobce je uvedeno, že se před nanesením make-upu máte nakrémovat.. to mě celkem překvapilo, protože pod make-up běžně krém nepoužívám (lesknu se i bez něj :D), a pokud už krém použiju, musím na něj nanést bázi. V tomhle je DW jiný - zkoušela jsem jej bez krému, s ním i s bází a musím uznat, že nejlépe vypadá v kombinaci s krémem. Kamarádka vizážistka mi říkala, že by jej určitě nedoporučila na suchou pleť, ale pro nás, které potřebujeme přepudrovat i během dne je ideální! Vážně - ještě nikdy se mi nestalo, že bych si pod make-up dala krém a pak nevypadala jako disco koule (pudr nepudr) :D.. Za tohle má u mě Double Wear 10/10 bodů! :))
Naopak mi ale nepřijde moc šťastné jeho vrstvení. Občas mám období, kdy moje pleť není zrovna nejlepší a po zkušenostech s drogeriovými make-upy jsem zvyklá, že můžu dát x vrstev, ale stejně nedosáhnu úplně 100% požadovaného krytí.. Když jsem se tedy pokoušela podobně navrstvit i DW, výsledný efekt nebyl vůbec pěkný, krytí se nezvýšilo, jen se začal jakoby drolit. Na jeho obranu ale musím říct, že díky skvělému krytí už v první vrstvě je zbytečné dávat druhou a na drobné nedokonalosti je lepší použít korektor :))

Výsledek:
Double Wear vám vykouzlí doslova photoshopový vzhled! Krásné krytí, sjednocení a pleť jako porcelánová panenka. Dokonce si s ním můžu dovolit i nepoužít korektor pod oči, což se mi ještě s žádným make-upem nestalo, protože kruhy pod očima mám vážně otřesné. Ale krásné krytí s sebou nese i nevýhody - bohužel jej na pleti cítíte. Není to nic hrozného, vlastně se mi ještě nestalo, že bych krycí make-up na pleti necítila.. takže to beru jako daň za všechny ostatní pozitiva Double Wearu :)) Z důvodu, že se jedná o "těžší" make-up si tedy myslím, že není zrovna ideální na léto, ale já jej používám hlavně na párty líčení a focení a v tomto případě plní svou funkci na 200%! :))


Výdrž:
Výdrž je perfektní. Ráno v šest se na líčím a když se kolem 1 v noci odličuju, ještě pořád vypadá moc hezky. S levnějšími make-upy se ráno nalíčím a pokud plánuju jít někam večer, odlíčím se a nalíčím znovu. S Double Wearem to není třeba. Stačí dát korektor na problémová místa, zvýraznit tvářenku, přepudrovat.. a je hotovo! Myslím, že právě v tomhle ohledu se vyplatí investovat do kvalitnějších make-upů :))
A za poslední výrazné plus považuji nestíratelnost - pokud máte také zlozvyk se pořád opírat o ruku, bude pro vás ideální, stejně jako pro mě! :D


A co vy? Znáte Double Wear? Jaký je váš neoblíbenější make-up? :))

15 komentářů:

  1. Na tento make up sedí pumpička od MACu http://mac.nabizi.cz/mac-pumpicka-na-tekuty-make-up_p18135/
    Jinak já bych ho taky chtěla v plném balení, jenže bych si musela koupit dva odstíny, pač mi ani jeden nesedne přesně a musím míchat - paní od EL to na mě zkoušela a už byla zoufalá, tak mi dala vzorečky a až po smíchání to odpovídalo, nicméně, pořád míchat se mi nechce, ale zase je super krycí a á nádhernej finish a furt se nemůžu rozhodnout, sli do něj jít nebo ne, pač miluju GA lasting silk UV foundation, kterýmu u mě zatím nic nemůže konkurovat - až možná na ten EL - ale to jen kdybych chtěla fakt full coverage...
    Jinak Nat mam taky ráda, ale někdy mi nepřijde až tak dokonalá, ale spíše umělá - a c tom já vidím rozdíl (chápej tak, že většinou je dokonalá, ale pak občas na mě působí uměle)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně dobrý výsledek :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ten make-up na tvari vypada vazne skvele..! ♥

    Zvu tě ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  4. rozhodně vypadá úžasně! ten photoshopový vzhled tváře mě dostal, takže si ho asi brzy taky pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten výsledek za ty prachy fakt stojí:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten výsledek za ty prachy fakt stojí:)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá opravdu dobře a umím si představit tu jeho vůni :) Mám od Esteé Lauder DayWear a je taky skvělý, jen méně kryje, ale alespoň si nepřipadám "uměle" :-) Jinak mým oblíbencem je Chanel Vitalumiere Aqua, není na pleti poznat a krásně rozzáří pleť :)

    OdpovědětVymazat
  8. Výsledek je vážně perfektní!:)

    OdpovědětVymazat
  9. po kvalitnějším make-upu se chci také podívat, o víkendu opět navštívím M.A.C, abych povyzkoušela :D tenhle dělá opravdu krásnou pleť.

    OdpovědětVymazat
  10. Double Wear mám také, je úžasný! :-) Sice se jedná o dražší záležitost, ale protože ho využívám především na slavnostní příležitosti a ne denní nošení, věřím, že mi vydrží na celý život. :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Make-up vypadá naprosto lákavě, škoda, že si teď cenově nemůžu dovolit nic dražšího , ale v budoucnosti se po něm ráda kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Už delší dobu nad ním uvažuju, teď jsi mě teda potěšila, vypadá vážně úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten makeup vypadá moc hezky, vážně mě překvapil výsledek :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Škoda, že si nic takto drahého nemůžu dovolit :(

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥