Zpevňující krém na poprsí a zpevňující tělový olej Enja


Pomalu, ale jistě se blíží léto a tak je nejvyšší čas začít zpevňovat postavu do kraťásků, sukýnek, plavek,.. Já jsem se zpevňováním začala zhruba před dvěma měsíci, kdy se mi díky spolupráci s krasa.cz dostala do rukou zpevňující sada Enja. Názory na všemožné zpevňující produkty se dost liší a musím uznat, že ani já na ně nemám ucelený názor. Každopádně Dermacol jako takový mám velmi ráda a vlastně jsem doufala, že tyhle dva zázraky mě příjemně potěší stejně, jako kdysi zpevňující gel na břicho..


Zpevňující krém na poprsí
Kamarádka mi říkala, že její maminka gel v minulosti používala a opravdu poprsí zpevnil.. problém byl v tom, že jej zpevnil jen okamžitě po aplikaci a když se krém vstřebal, žádné zpevnění se nekonalo.. Ale na druhou stranu - je těžko srovnávat zpevnění u ženy po čtyřicítce, která má větší prsa, několik dětí.. a naproti tomu prsa nás "dvacítek", které (v mém případě) rozhodně nepatří do kategorie "větších"..
Už když jsem krém zkoušela poprvé, musela jsem souhlasit s tím, že zpevnění se ihned po aplikaci opravdu dostavilo.. ale s čím rozhodně nesouhlasím, je výsledek. Krém jsem používala jednou denně, vždy večer před spaním a po vypotřebování jsem nadmíru spokojená. O vypnutí v mém věku asi ještě nemůže být řeč, ale co se týká zpevnění, to je opravdu perfektní. A nejen na dotek, přítel uznal, že výsledky jsou i viditelné. Víte, vlastně mě celkem mrzí, že když něco funguje opravdu tak, jak slibuje, zrovna to nemůžu vyfotit :D. 
Vůně
je příjemná - dle mého typicky "dermacolovská", konzistence přesně podle mého gusta - spíše tekutější, ale přesto se rychle vstřebává.
Jedinou výtku mám k balení - nevím, jestli jsem měla vadný kus, nebo jsou takové všechny, ale krém jsem musela mít na poličce postavený obráceně, protože jinak vytékal. Uzávěr jakoby vůbec netěsnil.. takže když jsem krém převážela, pokaždé se mi jej část vypiplala do vršku.


Zpevňující tělový olej
Olej pro mě bohužel není takovým boomem jako krém na poprsí. Možná je to tím, že nesportuju a zdravá strava také není můj parťák, ale v tomto případě jsem si bohužel žádné viditelné změny nevšimla. Člověk by na jednu stranu čekal, že víceméně štíhlá postava se zpevní "sama od sebe", ale jak řekla maminka: "A co když nebylo co zpevňovat?" :D Přesto, že si na svoji postavu nemůžu stěžovat, myslím, že vždycky je co zpevňovat.. Vlastně možná je to trošku i o mé naivitě, kdy jsem doufala, že po aplikaci budu mít kůži tak vypnutou, že ji ani nevezmu mezi prsty :D.. Přesto olej rozhodně nehodnotím jako zbytečnost. Věřím, že stejně jako mě zaujal krém na poprsí, mnohé z vás víc okouzlí právě olej.
Oleje jsem vlastně nikdy neměla moc v lásce. V životě jsem si koupila jen jeden a ten putoval po pár použitích ke kamarádce. Dávám přednost krémům, které se rychle vstřebávají, protože nesnáším, když se na mě v posteli pak lepí pyžamo. Tímto si u mě tento zpevňující zázrak získal plusové body - krásně se roztírá, ihned vstřebává a protože bylo doporučeno použití 2x denně, snažila jsem se s ním mazat i před odchodem do školy. Žádné "přilepené" džíny se s ním nekonají, dokonce si troufám tvrdit, že je na ranní mazání vhodnější, než krémy :) Bohužel mi ale pocit hydratované pokožky nevydrží tak dlouho, jako s krémem,takže "turbo-vstřebávání" má i své mouchy :))
Rozporuplný názor mám opět na balení - olej se aplikuje pomocí pumpičky, ze které jsem byla v první chvíli nadšená, ale vzhledem k tomu, že se pumpička nedá zmáčknout bez toho, aniž byste lahvičku přidržely, už po pár použitích je lahvička celá od oleje..


A co vy? Máte zkušenost s některým z produktů? :))

14 komentářů:

  1. Nice items darling! We need to take care of the skin before beach summer time!
    <3 Happy Holidays!
    visit me soon http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně jsem nikdy žádný zpevňující produkt nezkoušela. Tak nějak si nedovedu představit jak to funguje v praxi- co všechno tyhle zázraky obsahují, když údajně dokáží zpevnit tělo. Podle mě to efektivně dokáže jen jediná věc a to pohyb. I když na druhou stranu, ten krém na poprsí by možná stál za vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když jsem si zpevňující krém koupila poprvé (3 roky zpátky?), babička se vyloženě zděsila a varovala mě, ať jej radši okamžitě vyhodím. je to zhruba 20 let zpátky, co nějaký zpevňující krém zkoušela ona a bohužel vůbec nefungoval, jak měl.. pokožka se prý sice krásně vypnula a i obvod se zmenšil, ale tuk se nahrnul do jednoho místa a na noze se jí prý udělala vyloženě boule. zhruba po týdnu zmizela, ale i tak bych byla vyděšená až až.. takže z podobných výrobků mám respekt, ale současně doufám, že to za těch x let, už kosmetické firmy zvládly vypilovat!

      Vymazat
  3. Já mám teda obecně k takovým "zázrakům" nedůvěru už předem... Proto jsem nikdy neměla odvahu si něco takového koupit.

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem měla zatím tyhle dva a ještě zpevňující gel na břicho a musím říct, že krém na prsa i gel na břicho bych si klidně pořídila znovu! :)

      Vymazat
  4. Súhlasím s babami tiez som si vzdy myslela,že sú to lenr eklamné ťahy a že to nebude mať žiaden efekt taks om si nič spevňujúce nikdy nekúpila,ale ten krém na poprsie by som aj vyskúšala ;) koľko prosím ťa stojí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také v podobné věci nemám důvěru, proto mě právě krém na prsa příjemně překvapil. vyjde na 199 Kč :)

      Vymazat
  5. Také jsem měla tuto sadu na testování. U gelu na poprsí jsem nic extra nezaznamenala, ale olej mi vyhovoval perfektně. Na ten nedám dopustit. A zapatlanou lahvičku jsem si vždycky po použití umyla mýdlem a bylo :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/my-fragrance-collection.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoji recenzi jsem četla a vlastně sadu hodnotíš jako většina blogerek, které více zaujal právě olejíček :)) a co se týká omytí, to jsem udělala zhruba 3x, pak už se mi nechtělo.. ach ta lenost :D

      Vymazat
  6. Já snad žádný krém na zpevnění nezkoušela. Jinak si myslím, že pánská část čtenářů by fotky uvítala :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Olejíček mám také a jsem s ním moc spokojená. Krém na prsa a dekolt mě naopak moc neláká :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já žádný krém na zpevnění nezkoušela, ale tak kdo ví, možná se to změní :) Jinak máš moc fajn blg!! Tvoje články se mi opravdu líbí!! :)
    Jinak jsem tvůj nový prav. čtenář a byla bych mooc ráda, kdyby to bylo vzájemné <3 :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy jsem žádný krém na zpevnění nezkoušela, ale ten na prsa nevypadá špatně :-)
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  10. A jen tak mimochodem, už jsi zkoušela ten zpevňující gel na zadeček a stehna, co jsem Ti přihodila do swapu?
    K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥