Unique - příroda pro vlasy ♥


Přesto, že jsem dříve dávala přednost klasické kosmetice, poslední dobou mám čím dál raději právě tu přírodní. Moje "logika" byla taková, že nic přírodního vlastně nemůže být tak účinné jako "chemie", protože jinak by se přece s chemií ani nezačínalo! :D Jenomže čím víc přírodních produktů jsem vyzkoušela, tím víc si uvědomuji, že je to blbost.. Proto momentálně používám x přírodních krémů a přírodu dopřávám taky vlasům. Mezi mé vlasové pomocníky tak aktuálně patří Šampon na barvené vlasy & Speciální ošetřující péče - obojí od Unique.


Přírodní šampon jsem poprvé vyzkoušela díky Ladyboxu a protože dotyčný šampon pěnil asi jako kredenc (=vůbec), na přírodní šampony jsem zanevřela. Ale jak se ukázalo později, ne každý přírodní šampon je "bez pěny" a tenhle krasavec od Unique je toho jasným důkazem.. Pění opravdu hezky, takže v závěru nebudete mít na hlavě hnízdo z toho, jak jste se snažily udělat alespoň minimální pěnu :)).. Konzistence mi přijde tekutější, než je u šamponů běžné, což ale nepovažuji za mínus :). A vůně? Dlouho jsem přemýšlela, co mi připomíná a pak jsem na to došla - cukr zamíchaný v citronové šťávě.. Mňam :3 ♥ Teda.. původně se jedná o vůni chrpy, ale já si stojím za svým! :D Jsem zvyklá, že mám vlasy po umytí drsné a jemnost jim navrátí až kondicionér nebo maska. Proto se mi líbí, že i když mám vlasy natočené a zlakované, stačí jen umytí šamponem a jsou hebké jako nikdy.
Šampon má vlasy chránit před vysušováním vysokými teplotami, za což má u mě v dnešní době žehlení a kulmování rozhodně maxi plus! :)) A dalším bonusem je ochrana barvy - musím uznat, že barva se mi nevymývá a nemít odrosty, nemusím se barvit už vůbec.. ale bohužel odrosty jako takové je třeba dobarvit každý měsíc.


Ošetřující péče je určena na zničené vlasy vyžadující péči a mně padla jako ulitá! Když jsem příteli říkala, že mám nové sérum pro růst vlasů, podíval se na mě a říká: "Máš je poslední dobou nějaké hezčí, takové lesklé a zdravější.." Milé.. bohužel jsem si ten den aplikovala sérum teprve podruhé v životě, takže jemu zásluhu lesklejších a zdravějších vlasů zatím připsat nemůžu :D Zato tuhle ošetřující péči používám už "nějaký ten pátek" a myslím, že dokáže hotové zázraky :)) Vlasy jsou po ní hebké, na dotek zdravější, dobře se rozčesávají a nekrepatí se. Nechává se působit 5-10 minut a pro maximální výsledek je doporučeno použít i kondionér z této kolekce.. já jsem ale spokojená i se samotnou péčí :))

A co vy a přírodní kosmetika? Ano nebo ne? :))

12 komentářů:

  1. hladam si novy šampon,idem pozrieť cenu .-) zatial používam tuhý šampon ale chcelo by to ešte nejaku zdravu vyživu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Slovensku ho dostanes na www.biokrasa.sk. A dalsie fajnove vonave prirodne vychytavky :)

      Vymazat
  2. Já mám od Unique taky šampon, objemový. Už je to moje několikáté balení :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se také poslední dobou přikláním k přírodní kosmetice. díky za tip na přírodní šampon, já používám medový s kondicionérem od Plevy a je fajn, ale nepění ;) tak zkusím tenhle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem nic přírodního na vlasy neměla, ale docela už po něčem takovém toužím :) Takže rozhodně děkuji za typ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jo vypadá celkem fajnově :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Přírodní kosmetiku mám ráda a snažím se jí do péče, ať již pleťové či vlasové, hojně zařazovat. Značku neznám, ale vypadá dobře.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  7. Přírodní kosmetice jsem taky nikdy nepřišla na chuť, ale pokud šampon opravdu pění, jdu hned zjistit cenu! :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já používám šampon od Ziaji a kondicionér od Schaumy a neměnila bych :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já používám šampony z drogerie. Vlasy mám od přírody zdravé, takže mi přijde zbytečné utrácet za šampony.

    OdpovědětVymazat
  10. Za mě co se týče přírodní kosmetiky, tak určitě ano!!! Taky jí ale přicházím na chuť až v poslední době, ale o to víc mě láká a zajímá. Moc díky za tip a recenzi :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/zpevnujici-telovy-olej-pece-na-dekolt.html

    OdpovědětVymazat
  11. To zní slibně, plus přidaná hodnota v podobě lahviček jednoduché, něžné a moc originální. Zase jsi mě navnadila...:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥