Tartan & leather jacket


Už druhý týden jsem nemocná, ale protože si nemůžu dovolit zůstat doma, ve škole jsem i bez hlasu. Tento týden mě naštěstí čekal jen jeden test, ale v mém momentálním stavu mi dává zabrat vlastně cokoliv, takže jsem byla ráda, že jsem ve 2 v noci konečně padla do postele. Když jsem ráno došla do školy, říkala jsem si, jak jsou všichni nastrojení..
Jsem zvyklá, že outfity u nás ve škole jsou "slavnostnější", než v jiných školách, ale ten den byli nastrojení všichni! A pak mi to došlo.. ten den nás čekal cvičný pracovní pohovor a podmínkou bylo vhodné oblečení!?!.. Při pohledu na můj outfit jsem se v první chvíli zděsila, protože na "Vedoucí finančního odboru" jsem rozhodně oblečená nebyla :D.. Nakonec jsem punčošky vytáhla nejvýš, jak to šlo, aby nebyla vidět károvaná část, sundala jsem koženou bundu.. a za pohovor sklidila pochvalu! :D
Večer jsme pak s přítelem byli v kině na Yves Saint Laurentovi a víte co? Měli jsme celé kino jen pro sebe! :D To ale neznamená, že by film byl špatný, rozhodně je jiný než všechny filmy, na jaké jsem doposud viděla, ale určitě má něco do sebe a nelituju, že jsme na něj šli :))










bunda Bershka, nátělník Tally Weijl, svetr Zara, sukně a řetízek e-bay, punčochy e-marilyn, hodinky Esprit, prstýnek Orsay, kabelka LYDC, botky Promod

20 komentářů:

  1. Ta poslední fotka je božská, tyhle detailní mám nejradši :)
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. co, že tak tmavé barvičky? JARO je tu ;) Jinak parádní punčošky:) a ty zvlněné vlásky ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto, že se jaro blíží, jsem si ješte chtěla užít černou! :D od příště už barvičky, slibuju! :))
      děkuji :* konečně jsem se naučila dělat vlny! :D

      Vymazat
  3. skvely outfit a křivak je skvělý! <3
    ady.

    OdpovědětVymazat
  4. Nic horšího jsem v životě neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno je jednou poprvé ;D

      Vymazat
    2. Anetko,ty budeš asi velký kliďas,co?Jiné blogerky už by se do krve hádaly :-D

      Vymazat
  5. a mohla by si zmínit, jak takový pohovor probíhal? to jste si zkoušeli mezi sebou? jak si ho zvládla? máš z takových věcí trému?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :)) po jednom jsme chodili do místnosti, kde byli 3 učitelé. Ostatní se nemohli dívat, takže jsme nevěděli, na co si dávat pozor. U pohovoru jsme se představili, ptali se nás na otázky související s danou profesí, každý měl trošku jiné otázky.. já jsem třeba měla anglicky představit své jazykové znalosti.
      První jsem si z toho pohovoru nic nedělala, protože vlastně o nic nešlo (pokud nepočítám body k zápočtu), ale jak jsem měla přijít na řadu, byla jsem celkem nervózní.. proto mě překvapilo, že mi na konci řekli, že jsem působila jako jedna z nejjistějších

      Vymazat
  6. Tobě to sluší v čemkoliv :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Fakt mi chceš říct, že na těhle fotkách jsi nemocná? Tak jak to, že vypadáš tak dobře? Nechápu :D
    Ty punčošky jsou super a celkově ti to prostě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano jsem! To víš, asi kvalitní make-up :D děkuju mooc :*

      Vymazat
  8. Krásny outfit , tá sukna je nádherna ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. love these black look! the details are amazing!! you look absolutely stunning!!

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    OdpovědětVymazat
  10. tak ty punčochy bych chtěla!!

    OdpovědětVymazat
  11. vyzerá to zaujímavo, pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥