Swimsuit & Fur ♥


Znáte ten pocit, když vás napadle něco bláznivého.. čas běží.. a pak najednou stojíte a uvědomujete si, že jste právě uvnitř toho všeho.. A váš nápad už není jen myšlenka, které se zasmějete, ale realita.

Když jsem si na stránkách Trianglu vybírala bikiny, dlouho jsem se nemohla rozhodnout, jestli chci mentolové, nebo neonově oranžové.. nakonec jsem tedy nechala výběr barvy na příteli a pak jsem byla vlastně i ráda že vybral oranžové. Nevím proč, ale hlavou mi proběhlo, že by vypadaly úžasně k mým tělovým lodičkám (v životě jsem plavky k lodičkám neměla, takže vlastně ani nevím, proč mě to napadlo) :D Každopádně.. tímhle to všechno začalo..


Když mi bikiny dorazily, byla jsem z nich absolutně unešená (ale nejen já - taky mamka, taťka, babička,.. :D). Nevím jak vy, ale já jsem k plavkám dostala batůžek (ve stejné barvě i ze stejného materiálu ♥) poprvé! Další novinkou pak pro mě byl samotný materiál bikin - jasně, neopren je pro potápěče.. ale na bikiny.. i když to zní logicky, nenapadlo by mě to :D



Původně jsem bikiny chtěla jen zařadit do New In článku, ale protože mi bylo líto, že by se tak neukázaly v celé své parádě.. řekla jsem si, že je nafotím jako outfit.. na mně. Jenomže foťte se na začátku dubna v bikinách (s antibiotikama :D).. A pak jsem si vzpomněla na mámin obrovský kožich.. zasvětila do mého výmyslu vizážistku, kadeřnici i fotografku.. a tady je výsledek :D


Jsem moc ráda, jak úžasné a ochotné kamarádky mám ♥ - líčení přesně k bikinám je totiž výtvorem Terezky Rochové, nejúžasnější plážový účes stvořila Lenička Malovaná a fotky jsou pak dílem Marti.
Tímto bych chtěla holkám moc moc poděkovat, protože bez nich by se můj bláznivý nápad nezrealizoval :*
A stejně tak děkuji Trianglu za poskytnutí bikin! :)) ♥













plavky Triangl, náramek Cruciani, hodinky Esprit, náušnice KappAhl

Make-up: Terka Rochová

48 komentářů:

  1. Ahoj, nad plavkami uvažuji. Platila jsi něco navíc krom ceny plavek a pošty? Jinak moc sluší :)). Jen bych si asi nebyla jistá velikostí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tím ti bohužel neporadím, protože plavky jsem dostala jako sponzorský dar, takže jsem neplatila vůbec nic :( ale co se týká velikosti, já mám Ska a odpovídají velikostem plavek u nás :))

      Vymazat
  2. SEXY ♥ k tomu nemám co více dodat, snad jen pěkný bikinky ;-) přítel ví :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Přítel vybral opravdu dobře. Tyhle jsou překrásné a neonově oranžová je mi celkově sympatičtější než mentolová. A na léto tím spíš :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/zpevnujici-telovy-olej-pece-na-dekolt.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám mentolovou spojenou s létem, ale musím uznat, že s oranžovou vynikne opálení určitě víc :))

      Vymazat
  4. Plavky super, oblečení taky, boty fajn, prostředí má své kouzlo, ale z nějakého důvodu mi to všechno dohromady moc nelahodí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych už také volila jiné prostředí a kdybych měla možnost, i jiný kožich. jenomže jiný bohužel nemáme :D

      Vymazat
  5. Naprosto úžasné!!! Příště už se mi nesnaž tvrdit, že máš normální postavu, protože ty si normální hubeňour! :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale Anetko :D :* pro mě je vážně normální.. o víkendu jsem byla za sestřenkou, je 2 měsíce po porodu.. a postavu má úplně stejnou, jako já.. asi to bude v rodině :D

      Vymazat
  6. Možná nápad dobrý, ale provedení, vlasy, make-up, pózy i prostředí strašné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel souhlasím :-( možná by to chtělo jen pár úprav v Zoneru a bylo by to zas o něčem jiném :)

      Vymazat
    2. Úpravy udělají hodně. Jen bych řekla, že tohle není chyba An, ale fotografky.

      Vymazat
    3. Možná sem tam trochu překáží v pozadí auto nebo lidé, ale nepovažuji to za velkou chybu. Já osobně to pořád vnímám tak, že blog by měl ukazovat realitu, danou slečnu pokud možno takovou, jaká je. Pro vyretušované nerealistické modelky zasazené do "perfektního" prostřední máme časopisy.

      anettelsworld.blogspot.cz

      Vymazat
    4. Prostředí také není podle mých představ, ale je to bohužel tím, kde bydlím. U nás prostě není místo vhodné na focení :( Vím, že kdybych fotila třeba v Olomouci, bylo by to o něčem úplně jiném.. Každopádně na make-upu ani vlasech nevidím vůbec nic špatného :)) A pózy? s těma bohužel nic neudělám.. na podobné věci jsem prostě poleno :D
      Co se týká fotek - paní fotografka se specializuje na přírodu a tohle bylo její první focení, takže myslím, že to zvládla dobře! :)) a ikdyž by úprava v nějakém programu byla super, "fotošopovat" ani zacházet s jinými programy bohužel neumím..

      AV: naprosto souhlasím Anetko! :))

      Vymazat
    5. Anet: Nejde o retuš, jen o úpravu barev.

      Vymazat
    6. bohužel i to je nad mé síly..

      Vymazat
  7. :D :D ty jsi teda blázen... to že jarní outfity zcela přeskočíš na rovnýma nohama (v lodičkách:) skočíš do léta bych teda nečekala. Bikiny vypadají úžasně a na opálené postavě budou ještě lepší, přítel má skvělý vkus. Všechny palce, co mám dávám nahoru ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuu :D :* s příštím outfitem se už budu držet při zemi, slibuju! :D

      Vymazat
  8. Úžasné focení! Skvělý nápad: kožich + plavky ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Povedený úlet! :D BOMBA ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle by me nikdy nenapadlo a ani bych do niceho takovyho nesla :D ale mas krasnou postavu a ulet je to fakt dobrej! Nektery ty fotky jsou vazne krasny! Ja po plavkach od Trianglu uz taky pokukuju, favoritem jsou mentolovy bez raminek, tak snad to do leta vyjde :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :* já jsem se taky rozhodovala, jestli chci trojúhelníčky nebo radši "pruh" bez ramínek. ale bez ramínek mám všechny ostatní plavky a navíc se to příteli nelíbí, takže tak :D

      Vymazat
  11. Kam na tyhle plavky vsichni chodite, ja je hledala na netu a nemohla nic najit! Myslim, ze tohle leto bez nich nepreziju. Ja bych sla prave do tech mentolovejch! :D Ale i tyhle jsou super.

    http://marvelouscabinet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, můj dědeček byl silničář, takže já patřím do oranžové! :D ale určitě je můžu jedině doporučit! Triangl má krásné snad všechny plavky ♥

      Vymazat
  12. Jsi krásná holka, máš úžasnou postavu... ale (a teď se neuraž, ale prostě některý záběry nejsou dobrý) na tý fotce z profilu vypadáš trochu jako opička, vůbec ti to nelichotí :D
    Jinak tedy souhlasím, že prostředí mohlo být lepší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdyby mi přítel "neodpřísáhl", že tohle nepsal on, tak si vážně myslím, že tenhle Anonym je od něj :D.. mému "opičímu looku" na některých fotkách, se totiž vždycky smějeme spolu :D každopádně se mi líbí, že jde na fotce vidět líčení, takže jsem ji vybrala i tak :))
      a prostředí bych taky vybrala jiné, kdyby byla možnost :))

      Vymazat
    2. Anetko, existuje vůbec něco, co by Tě dokázalo rozhodit? :-D Tvůj blog čtu pravidelně a ještě nikdy jsem si nevšimla, že by ses do nějakého anonyma pustila, nebo se urazila :-)

      Vymazat
    3. v tomhle máš určitě pravdu :) beru to tak, že blog je pro mě zábava a tak si ji přece nenechám nikým kazit.. každý máme jiný vkus a pokud se nějaký Anonym vyjadřuje stylem IQ 0, jen blázen by si z něj něco dělal :D :)) naopak konstruktivní kritiku, ještě od přihlášených uživatelek, které se nestydí projevit svůj názor samy za sebe, mám moc ráda :)) a pokud se někomu nelíbím já/ můj styl - tak s tím bohužel nic neudělám :))

      Vymazat
  13. Anetko, nemyslím to špatně, ale Tvůj přítel fotí líp než fotografka :-(

    OdpovědětVymazat
  14. Anetko Ty jsi hubeňounká :O co bych dala za Tvou postavu!
    Musím říct, že nápad to byl skvělý, krásně bláznivý :D ! Nikdy byh neřekla že se mi takovéhle plavky budou líbit ale vypadají vážně moc pěkně :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Romanko :* taky by mě v životě nenapadlo, že si koupím plavky, které jsou absolutně nevycpané :D ale jsou vážně skvělé ♥

      Vymazat
    2. Jinak mám takový dojem že máme stejné botičky? :D Když jsem si je doma vzala na nohu brala jsem jako děsnou tragédii že mi trošku přečuhuje paleček, ale Ty to máš koukám také, tak jsem hned klidnější :D ! :))

      Vymazat
    3. Romanko, ještě se mi nestalo, že by mi z otevřených lodiček netrčel palec. nevím, jestli ho mám tak dlouhý, nebo kde je chyba, ale v každých otevřených botách se skoro bojím, že z nich "vypadnu" :D
      takže se s palečkama ven určitě nestresuj, já je větrám pořád :D

      Vymazat
  15. Ty plavky mají nádhernou barvu!!! Viděla jsem i mentolové a teď nevím, které se mi vlastně líbí více :D

    OdpovědětVymazat
  16. plavky sú superácke! ale mne chýba úprava fotiek, škoda no.

    OdpovědětVymazat
  17. podle mě je to celkem hezké :)

    OdpovědětVymazat
  18. moc se mi líbí barva fotek, ta oranžová je skvělá!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  19. super, já jsem vždy pro bláznivé nápady! :))
    krásná postava!

    OdpovědětVymazat
  20. Máš suprovou postavu!! :) Plavky jsou super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. boží post a nádherné plavky!!

    OdpovědětVymazat
  22. Ani si nedokážu představit, jaká sranda musela u focení být :D A upřímně, procházet okolo, asi si ťukám na čelo :D Ale vypadá to dobře a je to originální! :) A ta tvoje postava, krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :* kdyby jen klepání na čelo.. jedna paní se do nás pustila, že se fotím za bílého dne na veřejnosti (a teď řečeno přesně jejími slovy): ve slipech! :DD

      Vymazat
  23. Moc Ti to sluší Anetko♥, báječný nápad! Plavky jsou opravdu bomba.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  24. plavky od Trianglu jsou ty nejhezčí, co existujou :3 jenom mě odrazuje ta cena.. :/ mentolové by se mi určitě líbily víc :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥