Rings & Tings NEW IN ♥


Podceňuju nemoc, jak se dá.. pokaždé si říkám, že to přejde, že zítra už bude líp a že se vlastně stačí jen vyspat. Přítel včera rozdělil můj "nemocný stav" do třech fází: 1. za žádnou cenu si nepřipustit, že jsem nemocná; 2. už jsem úplně v .. (dosaďte si, dle svého slovníku :D); 3. tvářím se, že umírám a chci sepsat závěť :D
Pobavilo mě to, ale pak jsem musela uznat, že má pravdu. Ve fázi 3 jsem byla naposledy před pár týdny, když se u mě objevila alergická reakce na léky.. jen jsem ležela, hleděla do stropu, měla slzy na krajíčku a přemýšlela, jak mám všechny ráda.. (jsem hysterka, já vím :D). Každopádně teď jsem ve fázi 2 a to znamená, že i když chci strašně moc vyfotit outfit, nejde to, protože není Halloween a s ním jediná omluva mého zombie vzhledu :D.. Wishlist jsem teprve přidala, "New in" článek také a na recenze nemám hotové fotky.. takže bych vám dneska ráda ukázala doplňky, které mi minulý týden dorazily z Rings & Tings :))

Prstýnek s podkovou je přesně podle mého gusta. Mám milion zlatých prstýnků a skoro žádné stříbrné, ale když si vybírám nějaký nový, stejně vždycky sáhnu zase po zlaté :D. Dřív jsem si vybírala hodně výrazné prstýnky, ale jak můžete vidět i v posledních outfitech - poslední dobou si vybírám spíše jemné, které na sebe zbytečně nepoutají pozornost a nechávají vyniknout zbytku outfitu..
Minulý týden mi kromě Rings & Tings balíčku dorazil ještě balíček s oblečením, ve kterém byly mimo jiné i kraťásky s koníkama. Až teď mě napadlo, jak skvělý bude prstýnek právě v kombinaci s nimi! :D Miluju tyhle detaily :)) ♥


Zlatých doplňků není nikdo dost! Náramky mám moc ráda, ale ještě jsem se pořádně nenaučila je nosit. Na gymplu jsem nosila náramky snad každý den, ale pak jsem od babičky a dědečka dostala za maturitu "stříbrné" hodinky Miss Sixty, ke dvacetinám zlaté "Esprity".. a to byl konec všech mých náramků. Když plánuju nafotit outfit, často si náramky nachystám, ale v poslední chvíli je vyměním za hodinky s tím, že ty jsou stejně nejuniverzálnější :D.. Tenhle zlozvyk bych se ráda odnaučila, tak doufám, že na jednoduchý náramek nebude zase tak těžké si zvyknout :))
Najdete jej TADY.


Tenhle "náhrdelník" není můj styl, vlastně cokoliv obsahující "kůži v přírodních barvách" není můj styl :D.. ale maminka to má přesně naopak. Podobné dlouhé přívěsky má moc ráda a nejčastěji je kombinuje s dlouhými svetříky. Zamilovala si jej hned, když dorazil.. a abych ho tedy úplně neodsoudila, plusové body mu dávám alespoň za téma Paříže :D :))


A který doplněk se líbí nejvíc Vám? Máte zkušenost s Rings & Tings? :))

15 komentářů:

  1. tie prstene sú pekné :) ja nemám ale pridala som si ich banner na blog a napísala im ale neviem teda že čo a ako, že či som spravila niečo zle alebo zle prečítala, ako rýchlo ti došli prvý krát alebo ako často vôbec chodia? :) a môžeš mi prosím ťa ešte povedať že čo všetko musíš preto spraviť aby ti došli? :)

    ak chceš napíš radšej na mail :) tereziapolakova1@gmail.com

    www.its-only-about-you.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ten prstýnek je krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny prstienok ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné věci :) Ten prstýnek je krásný :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že náhrdelník není vůbec špatný. Dokonce se mi z věcí líbí nejvíc ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Prstynek je super a naramek taky. Ja jsem se nejak nenaucila nosit hodinky, naramky obcas zvladnu :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  7. Dost mě pobavily tvoje fáze nemoci :D Tak ať jsi brzy ve fázi 0, čili zdravá :))
    A líbí se mi všechny kousky, ale prstýnek je momentálně asi nejvíc to, co by se mi extrémně hodilo :D
    Těším se na ty koníkový kraťasy, buď už zdravá, ať mi v nich můžeš vyfotit outfit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsi zlatíčko :* vždycky, když si všimnu, že mám schválit nějaký komentář od Tebe, automaticky se musím usmívat a zlepší se mi nálada :D :))*
      koníkovských kraťásků se už taky nemůžu dočkat, takže teď poctivě piju zelený čaj, zítra budu spát až do dvanácti.. a třeba bude příští týden i outfit :D ♥

      Vymazat
  8. Ten prsten je krásný, ten bych hned brala taky. :) Mimochodem ať je ti co nejdřív líp. Já tyhle fáze znám dost dobře, nemocná jsem každých 14 dní (bohužel :/) a umírám furt dokola. :DDD Pak mě nejlíp vyléčí to, že mě chtějí poslat na kapačky. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak fáze tvého nemocného stavu mě rozesmály :D Já praktikuji spíš "Co nejdřív to potlačit, potřebuju fungovat" a právě teď také bojuju s menším nachlazením...
    Oproti tobě jsem spíš na to stříbro, ale věcičky jsou krásné (jen pro mě stříbrné by byly hezčí :D ).

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Zaujal mě ten náramek, je parádní :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-april-2014.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥