Pleťová voda x tonikum x micerálka

Dneska bych vám ráda představila některé z mých pomocníků v péči o pleť. Konkrétně micerální vodu a tonikum Bourjois a pleťovou vodu Nivea. Kamarádka se mě nedávno ptala, jaký je rozdíl právě mezi těmito třemi zázraky..(Proč se ptá mě? Strýček Google snad selhal?:D) Nedalo mi to.. a do Googlu jsem si tedy požadovaný dotaz zadala.. Že mi nevyskočí nic užitečného jsem vlastně nečekala ani v nejmenším, takže se teď onu záludnou otázku pokusím shrnout sama! :D :))


Pleťová voda
- pleť dočišťuje
- má hydratovat a zároveň udržovat přirozenou rovnováhu pleti

Tonikum
- tonikum neslouží k čištění pleti, ale má stáhnout póry a pokožku celkově sklidnit = používá se až po vyčištění pleti
- použitím tonika také zabráníte usazování nečistot

Micerální voda
- je vhodná pro všechny typy pleti, i pro tu obzvlášť citlivou
- pokožku nedráždí a ve většině případů je neparfemovaná
- hodí se na každodenní odličování a měla by zvládnout i voděodolný make-up
- měla by také usnadňovat vstřebávání (např.: krémů)

Doufám, že se mi povedlo alespoň trošku shrnout to podstatné a teď už k samotným produktům:


Vyzkoušela jsem velké množství pleťových vod od různých značek (Yves Rocher, Dermacol, Bioderma,..), ale stejně jsem se vždycky vrátila k této. Přisuzuju to z velké části úžasné vůni, která vyloženě říká "takhle voní čistota"! :D Ale vůně není to jediné, kvůli čemu mám už 4. balení. Líbí se mi složení vody - je lehké a není nepříjemně lepivé jako třeba u vody od YR. Po vyčištění je pleť hebká, hydratovaná a i když poslední dobou pleťové vody válcují micerálky, u mě bude mít takhle Nivea ještě dlouho vyhrazené místo :)) 
Kromě toho, že skvěle čistí, na ní oceňuji také to, že nepálí v očích. Nevím jak vy, ale mě přijde hrozně otravné mít čistící vodu na obličej a další na oči.. Takže za mě jednoznačně ANO! :)) ♥


Bourjois Cleansers & Toners tonikum 
Asi je vám jasné, čím začnu.. Ten obal je prostě úžasný! :D V pár recenzích jsem narazila na to, že si slečny stěžovaly na "kuličkové zavírání". Já s ním naopak nemám nejmenší problém a přijde mi dokonce praktičtější než například otvírání u pleťové vody od Nivei, pod které musím vždycky zarazit svůj drahocenný nehet! :D Tonikum má trošku "hutnější" konzistenci než výše zmíněná voda a pokožka mi po něm přijde i zmatněná. Je vhodné pro všechny typy pleti, nepálí v očích a vůně je opět příjemně jemná :))


Micerálky jsem dlouho přehlížela, ale když se pak takhle "Bourjouiska" objevila jako příloha březnového Elle, řekla jsem, proč ji nezkusit. Kosmetiku od Bourjois mám moc ráda a ještě žádný z produktů mě nikdy nezklamal, takže jsem doufala, že si micerálku oblíbím stejně. A stalo se..
Narazila jsem na názory, že občas lepí, s čímž ale rozhodně nesouhlasím. Sama "lepivost" vyloženě nesnáším a u této vody ji necítím ani minimálně. Čistí prvotřídně, nepálí v očích a je úplně bez parfemace. Vzhledem k tomu, jak velké množství micerálek je v prodeji, si myslím, že se svojí cenou - 128 Kč, je to vážně super kup! :))

A co vy? Používáte některý z uvedených výrobků? Jaký je váš top produkt? :))

16 komentářů:

  1. micelárka čekána vyzkoušení, a to tonikum mám v plánu si také pořídit. ještě mám ráda jejich peeling :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám Bourjois moc ráda, takže až vypotřebuju peelingy, které mám doma, určitě bych se vyzkoušení nebránila :))

      Vymazat
  2. Micelárku mám a je skvělá, zatím mi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pleťovou vodu od Nivei také právě používám a vyhovuje mi, až na to, že já z ní cítím i ten alkohol, který v ní je. Jinak je ale super a nemám ji co vytknout.
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já z Nivei alkohol necítím, ale v tomhle ohledu mi zase šíleně vadí voda od YR. pokaždé, když si s ní jdu čistit obličej mám pocit, jako bych si šla dát panáka :D

      Vymazat
  4. Škoda, že jsem nestihla si koupit to ELLE :(

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Recenze od Tebe se mi moc líbí :)
    Já nemám zkučenost ani s jedním produktem, ale zaujaly mě všechny produkty :) !

    OdpovědětVymazat
  6. O Bourjois jsem si ještě nic nepořídila, ale asi to budu muset napravit :)

    Nicole

    OdpovědětVymazat
  7. Great products! know them and they are in high quality!

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    OdpovědětVymazat
  8. Nepoužívam ani jedno z toho, škoda, že ten Bourjois nebol ako príloha aj v slovenskom Elle. Ja mám od Bourjois iba make-up Flower perfection, ale úplne ma skamal.
    Vďaka za komentár. :)
    Fashion Happenss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já také děkuji za komentář :) o žádném make-upu od Bourjois jsem ještě nepřemýšlela (teď mám spadeno na Esteé Lauder ♥) , i když mi jejich dekorativka doposud vždycky sedla.

      Vymazat
  9. Micerálky taky docela přehlížím, jsem zvyklá odličovat se relativně "klasicky". Ale možná by se mi hodilo něco "univerzálního" na odličování k příteli :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥