New in - April ♥

Dárek od kamarádky ♥


Březen, můj druhý „nejvíc výdajový“ měsíc (co se dárků týká) je za námi.. a s dubnem jsem tak mohla začít dělat radost opět i sama sobě :D.. Většina věcí, které jsem si pořídila, jsou už úlovky na léto, takže doufám, že se počasí vzpamatuje a budu vám je všechny moc postupně ukázat v outfitech :))


Začnu tím, z čeho mám asi největší radost. Když jsem na sukni v H&M narazila, byla to láska na první pohled. Okamžitě jsem upalovala do kabinky a plánovala, že si ještě ten den sukni odnesu domů. Bohužel oblečená nevypadala vůbec tak, jak jsem si představovala a tak jsem odešla bez ní. Jenomže uběhlo pár dní a já jsem ji pořád nemohla dostat z hlavy. Takže jsem se do H&M vrátila a místo Ska, které si kupuju běžně, jsem sukni vyzkoušela o číslo menší.. Hned vypadala úplně jinak a vlastně přesně tak, jak jsem si představovala ♥


Kromě sukně jsem si z H&M odnesla ještě crop top. Nápad s korzetem mi přijde skvělý a už se nemůžu dočkat, až jej obleču k nějaké sukni do pasu :))


Přestože se mi náramky líbí, moc často je nenosím. Denně mám na ruce hodinky a přijde mi, že ne každý náramek si s nimi rozumí. Tyhle si ale umím představit na milion způsobů a v kombinaci s hodinkami vypadají úžasně ♥ Velké plus mají také za to, že jsou opravdu „hladké“ a tak nebudou zatrhávat oblečení :))


A ještě jednou H&M. Miluju svetříky a cardigany všeho druhu.. a pokud jste tenhle tmavě šedý viděly na vlastní oči, víte, že je z toho nejpříjemnějšího materiálu na světě ♥ Kupovala jsem jej společně s kamarádkou, která jej okomentovala slovy: „Je takový houmelesácký.. ale na tebe se bude hodit.“:D. Druhý svetřík je z Takka. Tyhle dírkované se mi poslední dobou líbí čím dál víc, jen mám trošku obavy z materiálu, který vypadá, že bude za chvilku žmolkovaný :/.. ale se slevovým poukazem mě vyšel jen za 170 Kč, takže jsem ho tam přece nemohla nechat! :D


Tohle tričko se „psím Kárlem“ oficiálně pasuju za svůj nejlepší tričkový úlovek tohoto roku! Když jsem jej v Reservedu objevila, věděla jsem, že bez něj nemůžu odejít.. jenomže neměli moji velikost! V těchto situacích obvykle jednám tak, že si tričko vezmu buď o číslo větší, nebo menší.. ale XS jsem nedostala přes prsa a Mko bych mohla mít tax maximálně na spaní :/ Takže jsem hned volala kamarádce, aby se mi po tričku podívala jinde. Nekecám, ale v tu chvíli zrovna v Reservedu byla, takže Karl a já už tvoříme pár! :D ♥


Dřív jsem nesnášela zelenou a oranžovou, ale zjišťuju, že poslední dobou si kupuju hodně věcí právě v těchto barvách. Limetkový svetřík jsem si původně koupila k balerínkám stejné barvy, abych k nim vůbec měla co nosit.. ale zelených věcí se mi teď nakupilo tolik, že si pomalu připadám jako hrášková královna :D. Čísla na tričkách (čemkoliv) nikdy nebyl můj styl (stejně jako trička bez rukávů), ale tenhle top ze Zary má prostě něco do sebe a musím uznat, že kombinace čísla a kytiček vypadá vlastně zajímavě :))


Vždycky, když nám dojde leták z Lidlu, kde je zase něco s Hello Kitty, vím, že je „zle“.. Tohle je moje 4. pyžamko s kočkou :D ♥


Když jsem byla malá, říkávala jsem mamince s babičkou, že nemají nosit fialové rtěnky, protože to vypadá strašně.. Teď jsem si ji sama pořídila a musím uznat, že je skvělá! :D Navíc stála jen 57 Kč ♥


Tahle rtěnka je vyloženě divočina a myslím, že „ostřejší“ růžovou byste těžko hledaly! :D Jakmile ji pořádně otestuju, určitě můžete čekat recenzi! :))


Ještě pořád jsem se nevyrovnala s tím, že moje vlasy už nejsou tak dlouhé jako dřív. Takže když mi došla Donna Hair, pořídila jsem si Renokin. Testuju jej teprve pár dní, ale o výsledku dám určitě vědět v samostatném článku :))


Pokud máte tabletky Donna Hair, asi už víte, že probíhá akce, při které dostanete stříbrný řetízek zdarma, pokud zašlete čárový kód ze dvou balení. Mně řetízek dorazil minulý týden a je vážně úžasný ♥


Brýle jste už mohly vidět v minulém outfitu – tady. Vím, že tenhle typ hodně lidí nemusí, ale já se v něm cítím nejlíp. A 100% zrcadlová skla jsou super bonus - miluju, když si můžu prohlížet všechny kolem a nejde mi přitom vidět na oči :D


Řetízek s papouškem jsem sháněla už delší dobu, ale protože zima papouškům nepřála (a nebo papoušci vůbec nevypadali jako papoušci :D), ten správný jsem sehnala až teď. Myslím, že bude skvělý k šatům, které mám vybrané v Zaře ♥


Tyhle dva poklady mám z Born Pretty.  Modrozelené náušnice jsou jako dělané ke kabelce, kterou jsem dostala loni k narozeninám od přítele. Měla jsem ji na sobě zatím jen dvakrát a říkala si, že musím sehnat nějaký doplněk, který se k ní bude hodit, ať ji můžu nosit častěji – takže splněno :))


Stříbrné náušnice mám už v jiné barvě, cihlové, ale protože je to asi jediná věc, kterou v té barvě mám, stříbrné využiju určitě víc :D. Jsou skvělé a už se nemůžu dočkat, až je vezmu na nějakou párty. Kamarádka říkala, že by z nich ustřihla řetízky, prý by vypadaly líp. Co myslíte? :))



Náušnice potřetí :D.. Tyhle jsem sehnala při dneším srazu s kamarádkou. Původně jsme šly jen na kávu, ale pak se chtěla podívat ještě po nějakých nových náušnicích.. sehnala.. a já taky :D. Za 29,- Kč.. byl by hřích je tam nechat!



A na závěr ještě pár koček :D Ručníček jsem dostala od přítelovy maminky a jmenovku na kufr od přítele. Je skvělé, když vaši blízcí podporují vaše úchylky :D ♥

A co jste si za poslední dobu pořídily vy? :))

33 komentářů:

  1. Mě se tedy hrozně líbí ten hnědý svetřík, je naprsto úžasný a ten zelený taky, o věcích s HK ani nemluvím :) ! A naušničky jsou nádherné :))

    OdpovědětVymazat
  2. Teeeda, to je bohaty new in! Krasny clanek!
    Nad tema jednoduchejma naramkama z HM taky uvazuju, z tricek se mi nejvic libi to s cislem, protoze s tema kytkama je to dost zajimava kombinace :) papousek ke uzasne roztomilej, odkud prosim? A nausnice za 29,- jsou kapitola sama pro sebe, tyhle mega slevy me taky vzdycky dostanou - no prece to tam nenechame :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :* jsem moc ráda, že se článek líbí! :))
      ty náramky jsou úžasné, myslím, že jedna z mých nejlepších investic, protože jdou vážně skoro ke všemu :)) a náušnice za 29,-.. to je ráj! :D
      papoušek je z Wayfareru, tady: http://www.wayfarer.cz/produkt/retizek-papousek

      Vymazat
  3. krasne vecicicky a nakupovala si hojne :-) ruz od Essence je aky odtien? Natural Beauty, ci iny? :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jedná se o odstín 09 Wear berries!, tady: http://www.essence.eu/cz/vyrobky/rty/rtenky/e/product/longlasting-lipstick-09/

      Vymazat
  4. Doplňky jsou nádherné! Modré náušničky vypadá opravdu krásně :))

    OdpovědětVymazat
  5. No teeeeda! Pěkná fůra věcí :D Moc se mi líbí to pyžamko, je roztomilé a ty všechny naušničky :* Náramky jsem kupovala ségře, je z nich nadšená a její spolužačky ve škole taky :D Hehe.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda závidím co všechno sis pořídila ;-) já bohužel za tento měsíc nic ale snad se to napraví :-D navíc mě čekají v květnu narozeniny a tak snad budou narozeninové nákupy s kamarádkou :-D stejnou sukýnku sháním taky můžu se zeptat na cenu? a k těm náušničkám s těmi řetízky, taky si myslí že by byly hezčí bez řetízků ;-) vlastním totiž podobný typ náušničky je přes celé ucho a taky tam mám takové kamínky
    P.S. těším se na outfity ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem měla narozeniny v březnu, takže ještě zbyly nějaké úspory, jinak bych taky tak neutrácela :D :))
      sukýnka mě vyšla na 399,-.. první se mi to zdálo hodně, ale pak jsem si řekla, že je univerzální a určitě se mi v šatníku neztratí :)
      tak možná ty řetízky vážně odmontuju! :D

      Vymazat
  7. Ty kulaté naušničky mám taky jsou nejkrásnější :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Takko, nejlepší nákupy naušnic:D Tyhle sem sehnala už loni v Brodě taky 29Kč:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? já vždycky v Brodě dojdu do Takka a nic.. asi chodím po Tobě, když mi všechno vykoupíš! :D

      Vymazat
  9. To je ale poriadne veľa noviniek! :-) Keby som v hm narazila na rovnakú sukňu, asi by to bola tiež láska....tie modrozelené náušnice sú prekrásne. ♥
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem tenhle typ sukně viděla poprvé na Kenze a sháněla jsem ji pak, kde se dalo :D :))

      Vymazat
  10. Skvělé malé, velké radosti :)))
    Anettko, jaké značky je ta druhá rtěnka prosím?

    OdpovědětVymazat
  11. Ty řetízky bych tam nechala, kdybys je odmontovala, budou vypadat mm..babičkovsky? :D Takhle mi připadají skvělé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě se ty řetízky právě taky líbily, ale když jsem náušnice ukázala kamarádce, hned na mě: "oddělej ty řetízky!" :D

      Vymazat
  12. Hezky jsi nakoupila :) A Kittynka nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné úlovky, tu clonu mezi mnou a ostatními, kterou brýle zaručují mám taky ráda- ne, že bych "očumovala" :D kolemjdoucí, ale líbí se mi ten pocit rezervovanosti před okolím :) Náušničky vypadají opravdu luxusně- řetízky bych nechala-nikdy nevíš, kdy se ti budou hodit a zpět to už nevrátíš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně jak říkáš! se zrcadlovými brýlemi si vždycky připadám "ve větším soukromí" :D :))
      noo, momentálně je to 3:2, taky se mi tam řetízky líbí, takže je asi nechám :))

      Vymazat
  14. od přítelovY maminky

    Co to máš s nehty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opraveno, děkuji :)) tuhle chybu dělám vždycky! :D
      nehty už mám odrostené, zítra jdu na nové :))

      Vymazat
  15. nádherný blog, moc se mi líbí tvoje příspěvky! :) sama mám začínající blog a byla bych moc ráda, kdyby sis našla chvilku a podívala se na něj :)
    http://anovam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Ty první a třetí náušnice jsou dokonalé! :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. teda to máš pěkně nadkoupeno!
    Já si poslední dobou nejsem schopná v těch obchodech nic vybrat :/

    OdpovědětVymazat
  18. hello kitty taky miluju, krásně přírůstky máš ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné věci! :)
    Strašně se mi líbí odstín té essence rtěnky, asi po ní budu také muset kouknout :3 A jsem zvědavá, jak ti bude slušet, určitě budeš kočka :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥