Midi black dress & red details


Tyhle šaty jsem na sobě měla jen jednou v životě a když jsem na ně minulý týden ve skříni narazila,řekla jsem si, že by si zasloužily zase trošku provětrat (ne, nezasloužily si to! :D).. Tahle délka se mi vůbec nelíbí, myslím, že pokud nemáte "dva metry" a postavu jako modelka, prostě to nebude ono.. jenomže když jsem je tenkrát v H&M uviděla, nad tímhle jsem vůbec nepřemýšlela :D..
Nejsem zrovna zastánkyní celo-černých outfitů, proto jsem si k šatům vzala conversky. Po delší době jsem vytáhla také psí kabelku. Miluju ji, ale tahle velikost prostě není nic pro mě.. Málem jsem se zbláznila, když jsem se do ní snažila všechno nacpat :D

A co vy? Už máte šatník plný barevných jarních kousků, nebo si ještě užíváte černé jako já? :))











šaty H&M, bunda Bershka, sluneční brýle Wayfarer, náušnice Swarovski, náhrdelník Claire's, hodinky Miss Sixty, Kabelka SammyDress, botky converse

29 komentářů:

  1. Myslím, že délka je sice trochu problematická, co se týče kombinací, ale přijde mi, že k tobě celkem jde. Spíše to kazí tenisky. Kdyby sis možná vzala boty na podpatku, tak by to vypadalo mnohem lépe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě botkám na podpatku jsem se chtěla vyhnout. myslím, že podpatky vypadají vždy lépe, ale chtěla jsem outfit zkombinovat tak, aby se hodil na "běžné použití", protože s podpatky si zrovna dvakrát nerozumím a dobíhat na nich např. tramvaj je pro mě nepředstavitelné :D

      Vymazat
  2. První fotka je skvělá. A máš tady super vlasy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak me se ta délka na tobe libi a kabelka uz od zacatku <3

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně moc ti to sluší, fotky jsou moc krásné, já osobně bych šatičky maličko přehnula v pase a zatáhla páskem ;-) ale líbí se mi že jsi černou oživila červenou ;-) parádní oživení,...jedinou barvu co mám v šatníku je snad jeden růžový top :-D no jo musím dokoupit :-D ale mám v plánu letos kupovat jen barvy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :* původně jsem si k šatům koupila pásek a vlastně jsem si říkala, že jsou bez něj nepoužitelné :D.. ale protože se mi pásek k dnešnímu outfitu nehodil, usoudila jsem, že ani bez něj to není nejhorší! :D ale rozhodně souhlasím s tím, že s páskem vypadají šaty líp :))
      a o barvách mi povídej.. já většinu svých barevných věcí rozprodala na votoči, takže musím také dokupovat :D

      Vymazat
  5. Jsi tak krásná :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Sice se mi ta delka satu prilis nezda, ale tobe se to povedlo zkombinovat tak, ze to vypada zajimave a fakt hezky :) jsi sikovna!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky. :-) Kolik stály brýle prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :)) brýlky stojí 199 Kč, najdeš je tady: http://www.wayfarer.cz/produkt/bryle-nerd-cool :)

      Vymazat
  8. krásný outfit! náhodou tobě tyhle šaty moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se tyhle délky šatů vůbec nelíbí, ale klobouk dolů jak jsi to hezky zkombinovala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty šaty jsou náhodou super! Jen bych k tomu zvolila jiné botky... :)

    anettelsworld.blogspot..cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně je to úplně jasné! :D slečny právničky a podpatky, coo? :P :D :*

      Vymazat
  11. You look absolutely stunning dear.x This is probably one of my favourite outfits of yours! I have no idea what you are talking about, the dress looks AMAZING on you and I love the pops of red. Love those converse trainers, I've been having them on my wishlist for quite a while now, they look perfect with everything.x I am currently in the process of making my wardrobe Spring appropriate but I love a total black outfit from time to time. Have a lovely day dear and happy Easter.x
    xxxx
    Stephanie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My Dear, Thank You for Your beautiful comment :* White converse trainers are great choice and if I was not such a pig, I wish the white also! :D
      Happy Easter Stephanie :*

      Vymazat
  12. Krásna kabelka, zbožňujem infantilné motívy. Veľmi ti to pristane, páči sa mi ten červený akcent v looku. :)
    Fashion Happenss

    OdpovědětVymazat
  13. Podle mě jsi to zkombinovala naprosto dokonale! Tohle je přesně můj styl!:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi kočka Anetko! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Anetko ta kabelka je roztomila a ty boty fakt krasny:)
    Ale vic ti slusi takove ty roztomile puncosky a sukne nez takove dlouhe saty :) http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasný outfit! Miluju jednoduché, černé outfity, které jsou "rozbité" červenou rtěnkou, červenými boty, zkrátka nějakým výrazným prvkem. Ó bože, já tuhle kombinaci fakt miluju! :D♥
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Náhodou jsi to zkombinovala dobře a i tenisky se mi k tomu líbí, ale kabelka je stejně nej <3 :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc ti to sluší ta kabelka je boží :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥