lost


Jsem věčný optimista, nenapravitelný snílek.. věřím, že na každou z nás někde čeká ten její princ.. a že i ty nejbláznivější sny se mohou plnit. Ale za poslední rok moje "růžové brýle" utrpěly několik škrábanců a ať se snažím sebevíc, mám pocit, že přes ně už nikdy nemůže jít vidět tak, jako dřív.

Někdo z anonymů mi k jednomu z minulých článků napsal, že slušně řečeno "postrádá hlavu a patu".. a já si toho jsem vědoma. Jsou dny, kdy bych chtěla psát od rána do večera, ale pak přijdou ty, kdy jen sedím před notebookem, něco napíšu - smažu to, napíšu - smažu to.. a pořád dokola.. Jsem zvyklá se s druhými dělit o radost a smutek si nechávat pro sebe a z toho důvodu se někdy snažím psát o čemkoliv, jen abych mohla obejít své pocity. Myslím, že každý má svých starostí dost a proto nestojí o to, číst si o nich ještě na cizím blogu.. Ale i když se snažím špatnou náladu skrývat a usmívat se, jak se dá, někdy už jen výběr samotného outfitu mluví sám za sebe.. Po minulém černo-černém outfitu je tu dnes přesný opak.. a stejně jako jsou protikladné mé outfity, je taková i moje nálada. V jednu chvíli si říkám, že všechno bude fajn, ale pak stačí jedna vzpomínka, fotka, prostě cokoliv a jsem zase tam, kde jsem byla.. Mám pocit, že poslední dobou jen čekám na zázrak, který ne a ne přijít a já si mezičas krátím tím, že jsem jen protivná, smutná a úplně bez energie.. Byla jsem vychovaná k tomu, že každý sen se může splnit, ale nikdy ne zadarmo.. musíte obětovat hodně času, úsilí, szl.. a i když se nedaří, vždycky je možnost na to jít jinak, mít další pokus.. Ale když mi zemřel dědeček, moje pozitivní myšlení se sesypalo jako domeček z karet. Poprvé v životě se stalo něco, s čím jsem nemohla nic udělat, nijak to ovlivnit, vrátit.. prostě nic.. a ta bezmocnost je horší, než jsem si kdy uměla představit.. Myslím, že nikdo v životě nemůže mít úplně všechno a už několikrát se mi to potvrdilo.. Dřív jsem měla perfektní rodinu, úžasné přátele, peníze, úspěch ve všem, na co jsem sáhla, ale neměla jsem lásku.. Pak jsem přišla o nejlepší kamarádky, ale místo nich našla toho nejúžasnějšího přítele na světě.. A teď? Přátelé jsou zpátky, ale moje rodina už nikdy nebude kompletní, i když bych dala všechno za to, aby zase byla.. ale takový už je život a já doufám, že i v tom mém se zase jednou objeví slunce a místo utápění se v minulosti, se budu zase těšit na každý další den.
Mějte krásné jaro a věnujte co nejvíce času svým blízkým, je to to nejlepší, co můžete udělat ♥











svetřík Takko, nátělník Tally Weijl, kalhoty Zara, náhrdelník Lindex, psaníčko Primark, hodinky Esprit, lodičky Timeless

36 komentářů:

  1. Any, věřím, že ti bude brzy lépe! Drž se!!!
    Jinak krásné fotky a ještě úžasnější outfit <3 Moc se mi líbí kalhoty!

    OdpovědětVymazat
  2. Presne chapu, jak se citis a o cem to pises... Citila jsem se uplne stejne, ale pak jsem si rekla, ze se pokusim nesmutnit po tom, co uz neni a nemuze byt a budu si naopak maximalne vazit vseho, co mam a radovat se z toho kazdickou chvili.
    Jinak outfit uplne nadherny, strasne se mi to libi, ty kalhoty jsou bozsky a krasne jsi to doplnila tou bezovou a tak :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně se mi líbí botky, psaníčko a hodinky :))

    OdpovědětVymazat
  4. chápu, jak ti je.

    outfit se ti tentokrát strašně povedl :)

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně krásné napsané. Z anonymů si nic nedělej. Hlavu vzhůru, moc ti to sluší :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Anettko znám tě už vážně dlouho :). A vím jak energická, milá a pozitivní osoba jsi a teď jako bonus vím, že jsi i silná osůbka, i když si to asi o sobě moc nemyslíš :*. Takže hlavu vzhůru! Věř, že vím jak ti je.Já za poslední roky poztrácela tolik krásného ze svého života, že občas se nedá dělat nic jiného, než sedět a brečet a nebo se usmívat jako blbeček, protože nemáš sílu lidem něco říkat a vysvětlovat. Všechno toto je dobré jedině k tomu, abychom si uvědomili kolik málo nám stačí k životu a vážili si toho co už máme, protože o to můžeme přijít každou vteřinou života :(.
    Takže mnoho sil, pravý úsměv na tváři a spoustu dalších barevných outfitu :*

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší Anetko. Celá záříš :)

    Vím, alespoň trošku jak ti je. Bylo mi osm, kdyz mi dědeček umřel a ikdyz mi bylo jen osm, tak mě to změnilo vic, než jsem si sama připouštěla. Ani po 14 letech to neni uplne v pořádku, protože mi chybí jakoby kus mě a každé svátky, úspěchsvých ocity bych rada sdilela s ním, ale bohužel to nejde a to mě ubíjí... Ale čas je mocná čarodějka a všechno to alespoň trošku prebolí. Každopádně máš pravdu.. trávit čas se svými blízkými je to nejlepsi, co muzeme udelat. Bez svych malych brasku bych uz nemohla být :)) a o rodičích ani nemluvím.. myslím, že je důležité o tom mluvit a ne držet smutek v sobě.. drž se <3

    OdpovědětVymazat
  8. Nejdříve jsem měla pocit že jsi přišla o přítele ale dědeček mě tedy dostal, uvědomila jsem si jak v poslední době zanedbávám rodinu jen kvůli učení a únavě, díky tomu co jsi tu napsala jsem se jaksi probudila nebo spíše uvědomila co mám a o co nechci přijít, jistě škola je důležitá ale vybrat si mezi školou a rodinou je volba jasná :-) doufám že brzy ti bude lépe a hlavně dávej průchod emocím, ;-) to je nejlepší na hojení ran :-* ale teď k outfitu :-) :-D ty kalhoty jsou parádní, vtipné, krásné a originální, a móc ti závidím ten náhrdelník :-* líbí se mi jak sis poradila se sladěností a barevností, a ty tvoje nehtíky ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Tobě to velice sluší :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Anetko, napsala jsi to moc hezky. :( Ani nevíš, jak ti rozumím, stalo se mi to stejný. Všechno bylo úžasný, než mi umřel dědeček, který držel celou naši rodinu pohromadě. Od té doby se všechno pomalu sype. Není den, abych si na něj nevzpomněla. Je to skoro 5 let, ale přijde mi to jako včera, protože to bolí pořád stejně. Drž se! :-*

    OdpovědětVymazat
  11. Kráásny outfit Anet,moc ti tos luší :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný make-up! Prozradíš jaký to je? :-)

    OdpovědětVymazat
  13. I když je to jen anonymní internet, tak si myslím, že i takové příběhy ze života lidi "rádi" čtou. Nejen že to může pomoci tobě - vypsat se, utřídit si myšlenky, ale zároveň se ti dostane trocha podpory (sice od "cizích" lidí, ale i to se počítá), na druhou stranu všichni jsme něco/někoho ztratili a někdy i nám (čtenářům) pomůže, že v tom nejsme sami a že se to dá nějakým způsobem překonat. Upřímnou soustrast!

    OdpovědětVymazat
  14. Outfit krásný! A posílám pozitivní energii :-*

    OdpovědětVymazat
  15. Jsi tak nádherná! Ty tvoje outfity miluji!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Chápu, jak se cítíš... Ale ono to všechno bude brzy zase fajn :))
    A outfit je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherně jsi to napsala Anett!! A souhlasím, je důležité věnovat čas rodině. Tak nějak vím, o čem píšeš. Každý jsme o někoho přišli, někoho nalezli, ale o tom u život je a tím je život i dá se říct krásný. Nevíš, co tě v budoucnu čeká, některé věci ovlivníš, ale s některými bohužel nic neuděláš, to už tak je. Buď silná, bude líp!!♥
    Co se týče outfitu - nemám slov! Je perfektně sladěný, božský botky, nádherný odstín rtěnky, který ti sakra dost sluší.. No prostě se ti tenhle outfit povedl! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Krásna kombinácia, veľmi ti to pristane Anetka :)

    OdpovědětVymazat
  19. Pekný svetrík a naozaj krásne nohavice :-).
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná, od hlavy až k patě :))

    OdpovědětVymazat
  21. super outfit, strašně ti to sluší! líbí se mi vše
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  22. Anetko je mi to tak líto..jak se cítíš,,jak si smutná a já bych ti strašně moc ráda řekla, že bude líp, ale nechci ti dělat naděje, protože nevím jak bude, ale vždy může být ještě hůř, tak si važme toho co máme. Máš úžasného přítele, rodinu, přátelé, blog a vždy se najde něco, co ti aspon malinko udělá radost. Říká se, že čas je nejlepším lékem a já vím, že se ti po něm moc stýska, ale to je život, musí se jít dál .. a ty to zvládneš..protože máš okolo sebe spoustu úžasných lidí, kteří tě vždy podrží. A já doufám, že ti bude jen a jen líp, protože ikdyž tě znám jen přes blog, tak tě beru jako úžasnou osobu!

    OdpovědětVymazat
  23. Outfit se mi fakt líbí, až na ty boty, to prostě není můj šálek kávy, ale tobě děsně sluší :-) a na fotkách jsi hrozně moc sympatická

    OdpovědětVymazat
  24. Anettko, outfit se ti moc povedl, ty kalhoty jsou naprostá špica a v kombinaci s doplňky celek opravdu lahodí oku. Je mi moc líto, že zrovna nemáš nejlepší období ale pamatuj, že po každé bouřce zase vyjde sluníčko ;) Věř, že moc dobře vím, o čem mluvím. Celou poloviny minulého roku jsem si procházela peklem a nakonec jsem z toho vyšla silnější než předtím. Teď, když se na vše můžu podívat s odstupem si říkám, že se to všechno stalo z nějakého důvodu. Věřím, že to zvládneš. Drž se:)

    OdpovědětVymazat
  25. Dneska jsem Tě viděla ve škole, v růžové Ti to moc sluší! :-) Ale jde na první pohled vidět, že jsi blogerka. Všichni zabraní do učení a ty jediná otevřený Elle :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé,děkuju :D čtením (prohlížením obrázků :D) jsem si krátila čekání na přítele :))

      Vymazat
  26. Moc slusi! A urcite bude lepe :-)

    OdpovědětVymazat
  27. jste úžasné! vážně nemám slov.. všem vám moc děkuji za podporu ♥

    OdpovědětVymazat
  28. A který blog má vlastně hlavu a patu? To je jen kec někoho, kdo tě chtěl rozčílit.. piš o čem chceš, očividně máš hodně lidí, kteří tě rádi čtou, tak si z toho nic nedělej.

    OdpovědětVymazat
  29. Anetko, nejsou ti ty botky větší? Nebo se mně to jen zdá? Nesmíš smutnit, z toho by děda neměl radost:) mám taky takové nostalgické chvilky, ale život jde dál i bez něj! Drž se:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene, botky mi nejsou větší, sedí mi snad dokonce ze všech botek na podpatku (které mám) nejlíp.. mám jen hodně úzkou nohu, takže z boků mám mezery vždycky :))

      Vymazat
  30. Moc hezky jsi to napsala.
    Outfit se mi hrozně moc líbí, tohle ti sedí ze všeho nejvíc, drž se toho :)

    OdpovědětVymazat
  31. Bude líp, věřím tomu. Ty jsi úžasná a zasloužíš si to ♥

    OdpovědětVymazat
  32. Svetrík a kabelka ♥ Páči sa mi aj farba rúžu a laku na nechty :) Lovely photos. Nice post :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    >> GIVEAWAY <<

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥