Lime skirt & Zara shoes ♥


Tenhle outfit jsem měla vymyšlený ještě předtím, než mi sukně vůbec dorazila.. Když jsem ji na stránkách Front Row Shopu ukazovala mamince a příteli, oba se na mě dívali stylem: "Joo, super.. ale snad ji nechceš.." :D Vlastně se sama divím, že mě tak okouzlila, protože sukně nosím vždycky v délce nad kolena, výjimečně dlouhé až na zem.. 
Možná to bude tou úžasnou barvou, ale ve chvíli, kdy jsem ji poprvé uviděla, mi bylo jasné, že ji musím mít.. nehledě na délku (která vlastně není vůbec špatná)! :D Okamžitě jsem si ji představila s koženou bundou a botkama ze Zary, které jsem dostala k narozeninám..
A pak přišlo Déjà vu.. na blogu mé oblíbené Martinky (Blondieverse) jsem s otevřenou pusou hleděla na nejnovější článek - skoro stejná sukně, kožená bundička, boty na podpatku.. Pokud film Počátek lže a myšlenky se krást nedají, tak zbývá jedině ta verze, že tahle kombinace bude letos prostě v kurzu! :D ♥













crop top H&M, bunda Bershka, sukně Front Row Shop, náušnice - dárek od  kamarádky, náhrdelník Claire's, hodinky Esprit, psaníčko Primark, botky Zara

Make-up: Terka Rochová
Foto: můj drahouš 

26 komentářů:

  1. Uzasny vlasy! :) A i outfit!

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, moje sukně! :D Sluší ti! Tyhle sandálky jsem si dneska v Zaře zkoušela, ale nakonec jsem odešla s jinými :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u mě byly botky láska na první pohled ♥ ale pohodlí jsem si teda představovala větší :/ :D

      Vymazat
  3. Ta sukně to krásně oživila!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Sukynka je bozi! Videla jsem ji uz na nake jine blogerce, musim rict, ze tobe padne urcite lip! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ten účes :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti sluší :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Hezky outfit, ta barva sukne je skvela ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Sukně je nádherná, nedivím se ti, že tě tak okouzlila.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásný outfit. Bundičku jsem si zamilovala a i botičky jsou božské. Prostě paráda :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/garnier-perfect-blur-je-opravdu.html

    OdpovědětVymazat
  10. veľmi sa mi páči retiazka a suknička :)

    OdpovědětVymazat
  11. takle máš ty vlásky absolutně nej!

    OdpovědětVymazat
  12. Ty botky jsou perfect! :))

    OdpovědětVymazat
  13. Odvážná kombinace, ale moc ti sluší! :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetko, po minulém postu s plavkama a kožichem mi vlastně ani tak odvážná nepřišla :D

      Vymazat
  14. Anetko já chci být hezká jako Ty :) !

    OdpovědětVymazat
  15. Celý outfit prekrásny, no tie boty a sukňa sú úplne top ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Ta sukně nemá chybu! Vypadáš úžasně :-)

    OdpovědětVymazat
  17. naprosto úžasný outfit, ta sukně vypadá úplně dokonale :)

    OdpovědětVymazat
  18. všem vám moc děkuju za úžasné komentáře ♥ :**

    OdpovědětVymazat
  19. Ta sukně mi úplně evokuje jaro.. Barvy Ti moc sluší, zahoď černou ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherná sukně! A ty boty, já nestačím zírat.

    OdpovědětVymazat
  21. Krásny outfit! :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥