Myslivecký ples ♥


Jak jste si užily víkend? Já jsem byla v sobotu opět na plese, mysliveckém, který patří mezi mé nejoblíbenější :)) Přestože jsem byla několik let vegetariánka, na myslivecký ples se vždycky těším především kvůli zvěřinovému guláši! :D - ani letos nezklamal ♥ Ale můj blog nepatří do kategorie food blogů (i když to podle instagramu může vypadat jinak :D), takže raději než jídlo, vám představím outfit :D:))
Řeknu vám "tajemství".. Moje šaty z maturitního plesu vlastně nebyly šaty, ale top a sukně a právě díky tomu můžu mít oba kousky na "tisíc" způsobů :)) Sukně byla láska na první pohled a tak jsem ji chtěla vzít do společnosti i letos. Zkombinovala jsem ji z crop topem z Front Row Shopu, který jsem měla vyhlédnutý snad 2 měsíce. Jenže nejsem jediná, kdo na něj měl spadeno a tak za mě ne a ne zbýt velikost. Až jsem se naštvala a místo Ska, které potřebuju jsem si objednala Lko :D Podle pružného materiálu jsem si říkala, že rozdíl by nemusel být tak strašný a když se do něj pak pustila ještě přítelova maminka, která by se okamžitě mohla stát módní návrhářkou a švadlenou v jednom, Sko bylo na světě! :D ♥ Takže tímto bych jí chtěla moc poděkovat :*.. stejně jako mé nejlepší kamarádce Leničce - za úžasný drdol ♥.. a Verunce za doporučení nejskvělejší rtěnky, přesně podle mých představ ♥









crop top - Front Row Shop, sukně z italského butiku, kabelka Zara, náušnice I am, botky H&M

40 komentářů:

  1. Anetko, jak dlouho si byla vegetariánkou? A proč už nejsi? Nebylo ti na plese zima, jak tě vidím:-D brr bez punčoch:D Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)) zima mi nebyla, jen když před koncem otevřeli dveře na terasu :// :D
      vegetariánkou jsem byla zhruba 4 roky.. a proč nejsem? asi bych měla začít tím, proč jsem jí být začala - nikdy mi maso nějak extra nechutnalo, až se to dostalo do té fáze, že jsem se vyloženě netěšila, že si někde budu muset maso vzít.. takže jsem jej postupně úplně vyřadila a za celou tu dobu, mi upřímně ani trošku nechybělo. ale stejně tak, jak mi kdysi přestalo chutnat jsem na něj v průběhu minulého roku zase dostala chuť a začala jsem jíst kuřecí a krůtí.. (ochutnala jsem taky první hamburgr v životě! :D)
      jenomže poslední dobou mám pocit, že masa zase na nějakou chvíli stačilo a když je možnost, tak si dám raději cokoliv jiného :))

      Vymazat
  2. Máš moc hezké outfity, ale tento mi přijde takový spíš jako na jinou příležitost. Takový dost odhalený, chybí mi punčochy (jistě ne do těchto bot), tak spíše lodičky.
    Proto to na mě moc plesové nepůsobí, ale pokud to byl spíš ten "venkovský ples", kde vidíme zadky patnáctek v šatech z Tally W. tak proč ne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)) mám ráda když outfity působí "jinak".. odhalené břicho (kousek břicha :D) jsem se snažila vyvážit delší sukní.. a botky.. ty jsem k outfitu plánovala od samého začátku - zkoušela jsem i obyčejné černé, ale pak tomu prostě "něco" chybělo :))
      a co se týká "zadků" - bylo jich k vidění hodně a věř mi, že nejen u patnáctek :X :D

      Vymazat
  3. Líčení i účes jsi měla nádherné.
    Ovšem oblečení a boty jsou hodně mimo. Tentýž názor mám i na outfit z předchozího zlínského plesu.
    Takhle chodit oblékaná na plesy, to opravdu ne. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) ale nikdy jsem nebyla typ, který chodí na plesy přesně v tom, v čem se očekává.. ráda dělám věci jinak a nemyslím si, že by tento, nebo předchozí outfit, byl nevhodný..samozřejmě je to věc vkusu a chápu, že moje extravagance nemusí být každému po chuti. ale já se v "obyčejných" šatech prostě necítím dobře. líbí se mi, něco klasického (sukně, drdol,..) "rozbít" něčím nevšedním (top, boty,..:))

      Vymazat
    2. Podle mě nejde jen o to, chodit na ples v tom, v čem se očekává nebo v obyčejných šatech. Originalita, odvaha a dělat věci jinak, jak ty říkáš, se jistě cení, ale pořád by to mělo být v rámci určitého společenského projevu. A to jsi v případě tohoto ani minulého plesu nesplnila. Boty jsou volnočasové a rozhodně ne společenské. To, že jsou na plese nevšední je jasné, protože takové boty rozhodně nepatří na společenskou událost (mohutný podpatek a podrážka). Stejně tak top ačkoliv je krásný, není vhodný na ples. Ale na léto bude super. Co naopak musím pochválit je účes a nádherné líčení. Za to opravdu velké plus! :)
      Chtělo by to jenom napříště zhodnotit společenskou vhodnost, protože toto opravdu není plesový outfit.

      V.

      Vymazat
    3. Hodně také záleží na tom, kde inspiraci na plesový outfit čerpáš.. když se podíváš, třeba v časopisech, v čem chodí na ples zahraniční celebrity, podobné outfity jsou úplně běžné (ať už crop top, či boty). Každopádně Tvůj názor beru, i když se s ním ztotožnit nedokážu. Mám pocit, že v naší zemi se lidé často až moc drží konvencí, což je škoda, protože doba jde dál a to co bylo nevhodné "kdysi" je dnes naprosto v pořádku.
      Ale tak či tak.. děkuji za komentář! :))

      Vymazat
    4. Však já ti svůj názor rozhodně nenutím :) Jenom si nemyslím, že když něco nosí celebrity ať už zahraniční, že to hned znamená, že je něco podle etikety. Ono se na společenských akcích předpokládá, že nějaké ty konvence budou dodržovány. Od toho to taky společenské akce jsou. To, že to na plesech vypadá tak, jak to vypadá, neznamená, že to není špatně. Trvám na tom, že na ples jsi vhodně oblečená nebyla, i když kombinace je to skvělá. Akorát prostě na jinou příležitost. A takhle jenom vytváříš jakousi painspiraci pro mladé slečny, které pak nabudou dojmu, že takhle chodit na plesy je prostě normální.

      Vymazat
    5. určitě se nejedná o klasický plesový outfit - v tom s Tebou souhlasím, ale nemyslím si, že by se jednalo až o takové společenské faux pas, jak vyplývá z Tvých komentářů.. já osobně si myslím, že šaty pod zadek, které na plesech mívá poslední dobou bohužel čím dál více slečen, etiketu "týrají" o mnoho víc.. a ty bych také považovala za hlavní painspiraci.

      Vymazat
  4. Very chic! You look fab! I love your makeup))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný top. Myslím, že jinak až příliš konzervativní sukni okořenil přesně k Tvému věku! :-) A účes je také skvělý :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tobě to moc sluší! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. tu rtěnku musím mít!jaká je to značka a odstín prosím?:)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzeráš krásne, páči sa mi jednoduchý make-up! Skvelé! :) ;)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Neskutečně moc ti to sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  10. si krasne upravena :-) velmi sa mi paci sukna, kludne aj na bezne nosenie ..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :))* taky ji miluju ♥ ale vzhledem k tomu, že byla opravdu drahá (dostala jsem ji od rodičů jako dárek k 18. narozeninám), tak ji šetřím, jak se dá.. v tomhle jsem strašná :D

      Vymazat
  11. Krásný účes, vyčesané vlasy ti moc sluší. Celkově ti tenhle outfit moc sekne.
    - L. ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :))* vyčesané vlasy jsem nikdy nenosila, ale musím uznat, že jsem se s nimi necítila vůbec špatně! :))

      Vymazat
  12. Páni tys byla kočka! :) Hrozně moc Ti to seklo! A ten odstín rtěnky je parádní!
    Na mém blogu běží giveaway! A já bych Tě na ní ráda pozvala. :) O co se hraje? Se dozvíš u mě na blogu. Výhra určitě bude stát za to! :)
    http://noordinary-girl.blogspot.cz/2014/02/giveaway-no1.html

    OdpovědětVymazat
  13. Tady Ti to moc sluší :) a ty náušnice tomu daly ten pravý šmrnc! ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Super cool pics :)
    Love it so much <3
    Nice outfit

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/skull-glasses.html

    OdpovědětVymazat
  15. super outfit, decentní barevnost a extravagantní střih!!

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi kočka ! krasne !

    OdpovědětVymazat
  17. Palec nahoru za stažené vlasy,nos to tak častěji,hrozně ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  18. Moc ti to sluší! Krásný outfit!:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Líbí se mi, že jsi jiná. Myslivci si z tebe museli sednout na zadek :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadáš skvěle ! :-) Tenhle drdol ti strašně moc sluší. A ten top je naprosto okouzlující. ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Moc ti to sluší, ale nejvíc se mi líbí odstín rtěnky.

    http://minuscin-svet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Moc ti to sluší,
    super líčení ..tohle ti fakt moc sedí, no a drdol?! Naprostá paráda!

    OdpovědětVymazat
  23. Na tenhle outfit moc nejsem ALE ani jsem se na nej nesoustredila protoze ten uces s nausnicemi ... moc ti sluší ! :)) nos to častěji i na všední nošení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥