Přeskočit na hlavní obsah

November NEW IN ♥

Dneska jsem měla připravenýt opět outfit, ale protože jsem nějaká nachlazená, rozhodla jsem se radši zůstat pěkně v peřinách a ukázat vám, čemu jsem za poslední dobu neodolala :))


Květinové vzory mám spojené s jarem a létem a tudíž všechny všechny věci, které jsou jimi ozdobené, tráví celou zimu na dně skříně.. jenomže s touhle sukní, to mám přesně naopak! Když jsem ji v Mohitu minulý týden objevila, okamžitě jsem si ji představovala s kabátkem a kozačkama :))♥
Od babičky jsem včera dostala klobouk, který k ní bude úplně perfektní, takže snad se dám brzy do pořádku, abych vám obě novinky mohla ukázat v outfitu :))


Rolák jsem sháněla už dlouho, protože se mi hrozně líbí v kombinaci s kabátky, které nosím v zimě nejčastěji. Moje cesta vedla do H&M, kde jsem měla vyhlédnutý smetanově bílý.. Ale když jsem zjistila, že tenhle je v akci jen za 300 Kč, na smetanový jsem okamžitě zapomněla a odešla se skvělým pocitem, že sem právě ušetřila 500,-! :D :))


Loni na Vánoce jsem přítele překvapila oblečkem santovy pomocnice :D.. Letos jsem se inspirovala kamarádkou, která má tento kamínkový poklad už delší dobu a upřímně jsem jí ho záviděla.. Původně jsem prádlo chtěla také v černé barvě, ale když jsem zjistila, že je momentálně v prodeji i limitovaná kolekce v červené, přišla mi na Vánoce ideální! :)


Podprsenku jsem si vzala ve velikosti 70B a kalhotky Ska - obojí mi padne jako ulité.. a ten příjemný materiál ♥ Celý komplet vyjde na 748 Kč. A radost přítele? K nezaplacení! :D ♥


Vždycky když si něco objednávám z e-shopů, projíždím celou nabídku, abych za poštovné neutrácela třeba zbytečně dvakrát. Takže jsem si z moje-pradlo.cz objednala ještě "džínové" legíny.
Dřív jsem legíny vůbec nenosila, ale poslední dobou je mám čím dál raději, protože na rozdíl od džínů nikde netáhnout, netlačí a nemají zip, který u džínů pokaždé pokazím (nechápu, jak to dělám :D)


Botky s ocelovou špičkou patří mezi mé "must have" už nějakou dobu.. a vůbec by mě nenapadlo, že na ně narazím zrovna na votočvohozu a navíc za tak skvělou cenu! I s poštou mě vyšly jen na 220 Kč!♥ Špička je vážně kov (ne nějaký pochybný plast, který měla většina těchto botek, které jsem si zkoušela), koženka je měkká, takže je v nich vážně skvěle a podpatek má ideálních 6 cm :)) Takže jsem se rozhodla úplně ignorovat to, že mi jsou o číslo větší a užívám si radost, kterou z nich mám :D


Náušničky jsem si vyhlédla minulý víkend, když jsme byly s maminkou na dárky. Stály 150 Kč, což je dle mého běžná cena, ale něco mi říkalo, že je seženu levněji!
Takže když mi přítel další den donesl slevové kupony do Takka, hned jsem si pro náušnice musela zaběhnout! :D
Jsou jednoduché, takže se hodí téměř ke všemu a já se obávám, že je teď budu mít zase ve všech outfitech (jak je mým zvykem :D)


Po dlouhém hledání jsem konečně narazila na aroma lampičku přesně podle mých představ ♥ Je jednoduchá, moderní, ale nebudu zapírat, že jsem si ji koupila především, kvůli ptáčkovi :D.. je roztomilý :)) K lampičce jsem si zrovna pořídila i vonné vosky od Yankee. Vybrala jsem si vůně Cinnamon Stick, Sugared Apple a Christmas Cookie - všechny jsou úžasné a už se nemůžu dočkat, až si pořídím další :))


Posledním úlovkem je sprchový gel z Yves Rocher. Přestože mám teď sprchových gelů milion, prostě jsem chtěla mít alespoň jednu věc z vánoční edice :D


A co jste za tento měsíc nakoupily vy? :))



Tahle písnička hrála v Tally Weijl, když jsme byly s kamarádkou na nákupech.. Nemůžu si pomoct, ale už je to pár dní a pořád si ji musím zpívat.. Tak jsem si říkala, že bych vás mohla taky trošku nakazit! :D

Komentáře

  1. fakt skvelé vecičky :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. aaah,aké krásne veci! :)))) tie lodičky a náušničky! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sprchový gel mám taky, je skvělý! A hrozně se mi líbí ta sukně, je báječná a v zimě budeš jen zářit :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten rolák vypadá nádherně, snad na něj v H&M ještě narazím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás v Olomouci je stále ještě mají, tak snad budeš mít také štěstí! :))

      Vymazat
  5. Tento mesiac som toho moc nepokúpila, ale zato ty samé parádne veci :)
    Spodné prádlo vyzerá luxusne!
    A pesničku som akurát predchvíľou počúvala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty botky jsou krásné :) A spodní prádlo na něm se mi líbí takové ty kamínky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelé veci si si pokúpila! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. To je skvělý nákup! Já teď téměř nenakupuju kvůkli Vánocům. :( Nejvíce se mi líbí ta sukně, je krásně pestrá. A to prádlo vypadá skvěle, ale asi bych měla strach, že objednám špatnou velikost. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já Vánoční dárky vždycky nakupuju už v létě, protože po brigádě se nakupuje nejlíp! :D
      co se týká velikosti, tak jsem obavy neměla, s tou jsem se totiž taky opičila po kamarádce :D

      Vymazat
  9. samé krásne veci. Velmi sa mi páči ta kvietkovaná sukna, spodné prádlo a tie topánočky. S takým nizkym opatkom by boli ideálne aj pre mňa, kedže už bez opatkov mám dosť cm..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi podpatek přijde ideální.. Ale je pravda, že najít tak nízké s kovovou špičkou nebylo vůbec jednoduché :/

      Vymazat
  10. Jéé :-), pořídila sis samo překrásné věci :-). Moc se mi líbí to spodní prádýlko, botičky i legíny.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  11. já nic prozatím jsem na sebe pyšná :)
    ale ty boty jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, tak to bych na sebe byla taky pyšná! :D máš můj obdiv! :))

      Vymazat
  12. Ahojky :) Skvělý článek a báječná inspirace na vánoční dárečky. Ráda bych se zeptala, kde jsi koupila tu lampičku a svíčky? :))))

    Denča z http://denis3world.blogspot.cz =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to mě těší Denisko, přitom článek s inspirací na dárečky teprve chystám :)
      Lampičku mám z obchodu s bytovými doplňky, od nás v Uherském Brodě. A Yankee vosky jsem si objednala z aukra. Stačí jen zadat yankee a hned Ti to vyskočí. Cenově tam vyjdou vážně super! :)

      Vymazat
  13. Těším se na outfit. A ten sprcháč vypadá suprově.

    OdpovědětVymazat
  14. skvele veci, rolak vypada krasne a teple:P

    PS: Pripoj se do giveaway o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherná aromatická lampa! :) Ta se musí hodit úplně všude!

    OdpovědětVymazat
  16. Květinový věci na zimu taky schovávám, ale dneska jsem si koupila kytičkový legíny na doma :-D Krásně teplý :)
    Boty se mně strašně líbí. Co s nimi budeš dělat, když ti jsou velký? :) Já bych je klidně brala :-D
    A vanilkovej sprcháč musí být super, poslední dobou chci mít všechno vanilkový :)

    OdpovědětVymazat
  17. to je radostí! nejvíc se mi líbí lodičky, džíny a o roláku uvažuju že si ho taky pořídím :)

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Sukně je skvělá, i ty džíny mě zaujaly :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta sukně s květinovým vzorem je nádherná!:)

    sunstreetmonidesign.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ta aroma lampa je krásná! :) a už se těším na nový outfit s květovanou sukní ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).