Přeskočit na hlavní obsah

s'Oliver shoes ♥

Na dnešní den jsem měla připravenou recenzi Ladyboxu, jenomže fotky zůstaly v přítelově notebooku a tak se k nim dostanu až v pondělí. Na místo toho je tady opět outfit, tak doufám, že se vám bude líbit a nebudete se zlobit, že vám Ladybox představím už "prošlý" :D :))
Jak jsem se už několikrát zmiňovala.. boty na podpatku nepatří k mým nejoblíbenějším. Na pohled sice jednoznačně vedou, ale ta nepraktičnost! Skoro všude chodím pozdě a jak jsem už několikrát otestovala.. dobíhat tramvaj na podpatcích není to pravé :D Ještě teď mám před očima můj návrat z poslední zkoušky v letním semestru.. Nadšeně jsem se vracela domů až jsem úplně zapomněla na to, že mám lodičky a měla bych se dívat, kam šlapu.. Nikdy bych nevěřila, jak těžce se z chodníku vytahuje podpatek! :D
Jenomže pak jsem narazila na NĚ! V barvě, kterou mám teď ze všech nejraději, s širokým podpatkem (ty zvládám!) a navíc v ideální výšce.. Prostě jsem neodolala ♥


Ano, správně.. dnešní článek je věnovaný mým novým botkám - TADY.. Pořídila jsem si je minulý týden a nemůžu se jich nabažit. Jako první mě zaujala barva.. Dříve jsem ji nesnášela, ale tento podzim, bych nejraději měla všechno jen vínové.. Rtěnky, oblečení a teď už také botky (vždycky se hrozně bojím, až mě chytne posedlost zase jinou barvou, protože začne velké rozprodávání šatníku :D).
Botky jsou z e-shopu Rejnok-obuv, který můžu jedině doporučit! Vybrala jsem si je večer a hned další den dopoledne mi přišel e-mail, že botky odchází na mou adresu :)
Velice mile mě "překvapila" kvalita.. Ještě nikdy jsem neměla boty, které by měly tak kvalitně propracované detaily (my puntičkáři to umíme ocenit!:D) a nevěřily byste, jak jsou pohodlné
Poprvé na sobě mám také push-up legíny, tak můžete zhodnotit, jak fungují! :)) Myslím, že u mužů mají úspěch, protože se za mnou nejeden otočil :D
A copak vy? Jaká je vaše nejoblíbenější "podzimní" barva?











košile Gate, bunda Bershka, legíny e-marilyn, šála C&A, kabelka Topshop, náušnice Zlatnictví Buráňová, náhrdelník Claire's, hodinky Miss Sixty, botky s'Oliver

Komentáře

  1. podle mě jsou tyhle boty na běhání v pohodě a legíny ty strašně sedí!!
    já obouvám podpatky jen na taneční :D

    OdpovědětVymazat
  2. jsi nádherná, outfit je přesně podle mého gusta, oblíkla bych se do puntíku stejně! ♥

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  3. tento outfit nema chybu....vsetko ti pekne ladi a je to chic :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný outfit, ty velké teplé šály miluju :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásny outfit..:) topánočky sa mi strašne páčia mam niečo podobné s takým opätkom :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. tak tohle nemá chybu :) moc hezké...:)

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi ti to pasuje, parádny outfit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý outfit, tahle halenka ti hrozně sluší. Jinak podpatky už jsme taky kolikrát vytahovaly z chodníku a je to opravdu zábava :D.
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. U mě to asi vyhrává červená/vínová letos.Moc ti to sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý outfit! A ty tvoje nohy, wow!♥

    OdpovědětVymazat
  11. Ta burgundy barva ti moc sluší:-)

    http://www.changingroom.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Vínovou mám ráda :) Ty boty jsou super! A celkově ti to sekne :)
    Moje top barva je na podzim i celoročně černá a šedá, nuda já vím :D

    OdpovědětVymazat
  13. Love burgundy and this outfit is special!
    Ciao

    OdpovědětVymazat
  14. Love the panels on your moto jacket, the wine accents were a nice touch!

    xx
    www.wickedtides.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Barvičky přesně podle mého gusta :) A velice povedené nehty, když jsem se naposledy o něco takového pokoušela, dopadlo to hrozně! :D

    OdpovědětVymazat
  16. hezka kombinace, chtela bych tak hubeny nohy, jako mas ty :D

    OdpovědětVymazat
  17. Very pretty outfit, I love your nails!

    OdpovědětVymazat
  18. Celkově moc hezký outfit, já mám tu tvoji preciznost hrozně ráda :) Boty jsou určitě hodně pohodlné, mají nizoučký podpatek. Určitě v nich doběhneš i tramvaj ;)

    OdpovědětVymazat
  19. hi, thank you ! your blog is pretty awesome as well!! hope to see you soon, :)
    following you now.
    by the way you should add the translation bar to your blog, I couldn't find it to translate to english.
    xoxo
    Leidy
    myfairleidy.com

    OdpovědětVymazat
  20. You are so lovely!
    I am following you now!
    Kisses
    Svetlana from Bulgaria
    http://svetlanabeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. You look great!
    Love the burgundy shades from your outfit!
    Following, kisses x

    OdpovědětVymazat
  22. haha, great text - and I agree, but I still love heels, and if you wear them every day you get used to them :-) but if you don't(as I don't any more, longer walks could be a hell - just as you sead:-) anyway, this is great outfit, love the wine color, and these booties are great:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Hey there,

    Thanks for the lovely comment on my blog. Returned the gesture by following you back (:

    melissa
    lunsod.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. legíny ti sedí na fotce :-) jakmile se pohneš, věř mi, jde vidět, jakej je to bakelit :D :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu